Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.09.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.04.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: telefon, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2008 - 01.06.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator logistica si distributie

Responsabilitati:

• Coordonarea operatiunilor de logistica si distributie a marfii; mentinerea relatiei cu furnizorii de marfa si servicii;
• Supervizarea si coordonarea activitatii depozitelor de marfa (din Bucuresti, Cluj, Iasi);
• Organizarea activitatii de expediere catre clientii interni sau externi si coordonarea operatiunilor de import - export de la si catre partenerii straini;
• Coordonarea activitatii echipei din subordine si urmarirea respectarii procedurilor interne;
• Responsabil cu solutionarea eventualelor reclamatii si a retururilor de marfa;
• Verificarea rapoartelor de gestiune;
• Participarea si coordonarea inventariere anuala a patrimoniului;
• Inregistrarea rezultatelor inventarierilor in aplicatia Smart Cash;
• Reconcilierea stocurilor cu departamentul financiar;
• Elaborarea rapoartelor de activitate solicitate de management;
• Estimarea cheltuielilor aferente activitatilor de logistica si achizitii;
• Identificarea solutiilor optime de aprovizionare si transport (privind costurile si beneficiile);
• Intocmirea bugetelor si analizelor periodice si anuale pentru departamentul de logistica si distributie;
• Organizarea activitatilor legate de receptia marfii; responsabil pentru calitatea produselor distribuite;
• Organizarea activitatilor de transport (colete catre posta, marfa catre clienti);
• Preluarea comenzilor sosite pe e-mail sau pe site-ul companiei si transmiterea lor catre depatamentul de comercial pentru procesare;
• Intocmirea documentelor pentru predarea coletelor la posta si curier;
• Lansarea catre furnizori a comenzilor de achizitie;
• Intocmirea bonurilor de consum pentru materiale specifice departamentului;
• Coordonarea activitatii de pregatire marfa si materiale pentru standurile organizate la targuri, expozitii si alte evenimente;
• Instruirea echipei cu privire la aplicarea corecta a procedurilor interne referitoare la gestiunea stocurilor si circuitul documentelor;
• Mentinerea unor relatii corecte de munca, atat cu personalul din subordine, cat si cu ceilalti colegi din alte departamente;
• Gestionarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar in folosinta conform procedurilor.

Realizari:

Coordonarea activitatii de distributie a produselor companiei; Organizarea de evenimente pe plan national – targuri de carte, expozitii, seminarii de formare profesionala – implicare in coordonare si implementare – stabilire locatie, trimitere/ contactare invitati, gestionare baze date confirmari participare, participarea la eveniment si asigurarea calitatii serviciilor oferite particpantilor.

01.09.2007 - 01.09.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

• Responsabil de gestiunea stocurilor de marfa;
• Participarea la inventarierea stocurilor; efectuarea zilnica de auto-inventarieri conform procedurilor;
• Verificarea si procesarea facturilor emise; verificarea comenzilor primite;
• Pregatirea comenzilor conform facturilor (impachetarea, cantarirea, sigilarea si etichetare coletelor conform procedurilor);
• Sortarea comenzilor pentru coletarie si livrari directe;
• Pregatirea marfurilor si a materialelor pentru standuri organizate la targuri, expozitii si alte evenimente; participare activa la targuri expozitii si alte evenimente;
• Responsabil cu manipularea, sortarea, pastrarea si aranjarea marfii din depozit in conditii optime;
• Receptionarea calitativa si cantitativa a marfurilor; intocmirea documentelor de receptie;

01.03.2005 - 01.11.2005

Departament: protectia muncii

Titlu Job: coordonator punct de lucru

Responsabilitati:

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei;
• Analizarea rapoartelor de activitate ale agentilor de vanzari;
• Responsabil cu negocierea, incheierea si asigurarea executarii contractelor comerciale incheiate cu furnizorii si clientii;
• Intocmirea ofertelor de produse;
• Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
• Mentinerea si imbunatirea relatiilor cu clientii din portofoliu;
• Supervizarea activitatii depozitului de marfuri;
• Participarea la inventarierea stocurilor.

01.11.1999 - 01.12.2004

Departament: transport / distributie

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

• Oferirea de informatii suport privind calitatile tehnice ale materialelor comercializate;
• Acordarea asistentei tehnice si comerciale clientilor si potentialilor clienti;
• Mentinerea si imbunatirea relatiilor cu clientii din portofoliu;
• Intocmirea de oferte de produse;
• Intocmirea de documente primare justificative pentru contabilitate;
• Responsabil cu declararea marfurilor la vama si asistarea vamuirii acestora, ca reprezentant al firmei;
• Responsabil cu depunerea documentelor la diferite institutii ale statului (ANAF, ITM, Primarie etc.).

studii

 

Facultati:

1994 - 1998
Grup Scolar de Electrotehnica Focsani
Atestat profesional/ bacalaureat

Activitati extracurriculare

• Abilitatea de a comunica eficient la diferite niveluri;
• Abilitatea de adaptare rapida la schimbari si situatii dificile;
• Capabilitatea de a intelege si invata usor lucruri noi;
• Capabilitatea de a ajuta colegii fara afectare indeplinirii sarcinilor zilnice.

Premii

Octombrie 2010
Diploma de participare– Conferinta Nationala – Editia a XI-a – IATEFL Romania
Asociatia Romana a Profesorilor de Limba Engleza

Decembrie 2007
Diploma de participare – Training „Comunicarea si Interrelationarea in Echipa”
Succes Consultant

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close