Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.02.2001

obiectiv

 

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator grupa gradinita

Responsabilitati:

Coordonator grupa gradinita, copii varste 3-5 ani intr-un mediu specific nemțesc

01.09.2013 - 30.09.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare limba germană

Responsabilitati:

Grădinița

01.09.2012 - 31.08.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare limba germana

Responsabilitati:

Gradinita

01.05.2008 - 30.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: quality agent specialist

Responsabilitati:

- evaluarea saptamanala a calitatii apelurilor telefonice ale echipei (cca 20 agenti)
- discutarea apelurilor evaluate cu fiecare agent in parte
- obtinerea calibrarii lunare cu clientul
- efectuarea planului de imbunatatire al agentilor
- efectuare / updatare plan pentru trainingurile necesare in echipa
- updatarea documentatiei pentru audit conform ISO 9001:2009
- participarea la proiecte pentru imbunatatirea calitatii in cadrul procesului
- comunicarea saptamana cu clientul (german) privind calitatea si mersul procesului
- prezentarea procesului de calitate al echipei in cadrul sedintelor trimestriale
- preluarea apelurilor telefonice, la nevoie (pentru atingerea targetulurilor lunare), etc
Am evoluat in firma de la postul de Customer Service Specilialist la Quality Agent Specialist in interval de 2 luni, dupa inceperea procesului, neavand experienta precendenta in domeniu.

Alexandru Drula - Team Leader / Project Manager
Bonuri de masa

01.11.2006 - 31.05.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Birou organizare si comunicare:
- intocmirea unor proceduri interne si reglementari (bilingv: germana-romana)
- organizarea si supravegherea postei in centrala si filiale, a serviciului de curatenie,a receptiei si pazei interne
- administrarea parcului auto: tinut legatura cu service-urile, intocmit documentatia interna a tuturor masinilor

-eficienta si rapiditatea in rezolvarea problemelor
Roxana Hornung-director finaciar contabil (fost)
-bonuri de masa

04.08.2005 - 04.08.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: pofesor

Responsabilitati:

-predam limba germana
-pregateam elevii pentru olimpiada si examenul de bacalaureat

04.08.2003 - 04.08.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: pofesor

Responsabilitati:

-predam limba germana
-pregateam elevii pentru olimpiade, examene de bacalureat
-organizam excursii, serbari, tineam legatura cu parintii si ceilalti profesori in calitate de diriginta sau profesor organizator

04.08.2002 - 04.08.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: pofesor

Responsabilitati:

- am predat limba germana si engleza
- am luat parte la organizarea banchetului de clasa a12a

04.08.2001 - 04.08.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- tinut corespondenta/legatura cu colegii din teritoriu/ de pe teren
- traducerea unor documente la nevoie
- tinut legatura cu banca: imputernicita sa efectuez plati, facut plata efectiva a salariilor
- administrarea necesarului de birou
- pregatirea si la nevoie participarea la sedinte

04.10.2000 - 04.04.2000

Departament: traduceri

Titlu Job: translator

Responsabilitati:

- traduceam din/in limbile engleza si germana

studii

 

Facultati:

Facultatea de Limbi si Literaturi Straine: Engleza- Germana

Premii

Definitivat in invatamant

Diploma: "Aspecte legislative in domeniul relatiilor de munca. Salarizare-probleme si solutii"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close