Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.02.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2000

obiectiv

 

O cariera de succes, lucrul in echipa, specializare, training, profesionalism, posibilitati de promovare,atingerea indicatorilor,respectarea termenelor limita, obtinerea de rezultate durabile, vizibile indeplinirea obiectivelor profesionale astfel incat sa creasca beneficiile companiei pentru care lucrez.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Carte de munca, asigurari,transport,weekend-ul liber, concediu, negociabile.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Banci, Sport / Wellness, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - 31.12.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator proiect

Responsabilitati:

Planificarea şi implementarea tuturor activităţilor proiectului şi atingerii rezultatelor planificat
Raportări de proiect și sintetizare rapoarte privind derularea activitãţilor proiectului
Urmărire obţinere indicatori în conformitate cu contractul și cererea de finanțare
Cuantificare şi înregistrare eventualele devieri de la proiect
Propunere, alegere şi adaptare set de proceduri şi formulare
Monitorizare activităţi echipă de proiect (formată din furnizori contractaţi şi personalul beneficiarului şi al partenerilor) şi asigurare realizare la timp a activităţilor prin semnalarea termenelor proiectului echipei manageriale şi coordonatorilor regionali
Elaborare baze de date cu potenţialii parteneri implicaţi în proiect şi cu membrii grupului ţintă / participare şi acordare sprijin în identificarea grupului ţintă
Organizare resurse umane şi materiale ale proiectului.
Elaborare documente necesare pentru raportarea lunară a activităţilor derulate

01.05.2014 - 31.12.2015

Departament: relatii publice

Titlu Job: expert pr

Responsabilitati:

Elaborare și implementare a planului de PR în cadrul proiectului
Implementare strategie de comunicare agreată cu managementul proiectului și urmărește reflectarea proiectului în mass-media
Redactare texte informative interne și externe: materiale de prezentare, speech-uri, invitaţii, fluturaşi, oferte, site, pentru proiect
Responsabil cu publicarea tuturor materialelor de prezentare și informare cu privire la proiect
Organizare evenimente de promovare a proiectului
Responsabil cu vizibilitatea și transparența implementării proiectului
Responsabil cu bugetul alocat activităților de PR
Editare comunicate de presă, prezentări ale companiei, articole pentru website,newsletter, broșuri etc
Responsabil cu organizarea conferințelor și a meselor rotunde
Respectarea regulilor prevăzute în Manualul de identitate vizuală elaborat de AMPOSDRU

01.12.2012 - 31.12.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert grup țintă

Responsabilitati:

Organizarea activităţilor de formare profesioanlă
Identificare, contactare şi informare grup ţintă
Organizarea și monitorizarea activităţilor de consiliere, formare profesională şi asistare a grupului ţintă
Colaborare cu beneficiarul şi ceilalţi parteneri în implementarea activităţilor proiectului
Întocmirea rapoartelor lunare și trimestriale solicitate de către beneficiar.

30.05.2011 - 31.07.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert termen lung (a) – informare, comunicare și publicitate

Responsabilitati:

Proiect „Dezvoltare Durabila a Resurselor Umane pentru Turismul Rural din Romania !” , în baza contractului de finanțare POSDRU/83/5.2/S/54620

- Elaborare concepte pentru derulare conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu
- Elaborare design si grafica materiale informative (brosuri, mape, flyere, bannere, roll-up, carti de vizita, etc)
- Elaborare spot-uri audio-video
- Organizarea, coordonarea și implementarea de campanii de promovare, informare, publicitate, diseminare
- Organizare seminarii și workshop-uri în cadrul proiectului
- Sprijin în devoltarea de parteneriate la nivel local și regional
- Elaborarea materialele de informare și publicitate și alte materiale necesare derulării evenimentelor și acțiunilor cu caracter public din cadrul proiectului.
- Organizarea de vizite de studiu.
- Elaborare prezentari Power Point conform temelor evenimentelor
- Traduceri
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Elaborare invitatii oficiale evenimente, agenda, liste invitati, comunicate de presa
- Publicare anunturi TV si radio, publicare pe website-uri comunicatele de presa aferente evenimentelor

Realizari:

- Elaborare concepte pentru derulare conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu
- Elaborare design si grafica materiale informative (brosuri, mape, flyere, bannere, roll-up, carti de vizita, etc)
- Elaborare spot-uri audio-video
- Organizarea, coordonarea și implementarea de campanii de promovare, informare, publicitate, diseminare
- Organizare seminarii și workshop-uri în cadrul proiectului
- Sprijin în devoltarea de parteneriate la nivel local și regional
- Elaborarea materialele de informare și publicitate și alte materiale necesare derulării evenimentelor și acțiunilor cu caracter public din cadrul proiectului.
- Organizarea de vizite de studiu.
- Elaborare prezentari Power Point conform temelor evenimentelor
- Traduceri
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Elaborare invitatii oficiale evenimente, agenda, liste invitati, comunicate de presa
- Publicare anunturi TV si radio, publicare pe website-uri comunicatele de presa aferente evenimentelor

01.12.2010 - 31.10.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Proiect „ Coaching – inovație în antreprenoriat”cofinanțat din Fondul Social European, în baza contractului de finanțare POSDRU/101/5.1/G/75730
- Planificarea și implementarea cu succes a activităților proiectului și atingerii rezultatelor planificate;
- Obtinerea indicatorilor in conformitate cu contractul;
- Elaborare proceduri și metodologii pentru implementarea activităților proiectului
- Întocmirea planurilor detaliate de lucru (grafic de execuție) pentr implemementarea activităților proiectului
- Coordonarea echipei de management și implementare a proiectului și asigurarea implementării la timp activităților
- Monitorizarea și evaluarea permanentă a organizarii și implementării proiectului.
- Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Risk Management)
- Managementul echipei de proiect (HR Management)
- Propunere, alegere și adaptarea setului de proceduri și formulare (metodologii) de proiect pentru derularea proiectului
Întocmire planuri detaliate de lucru (grafice de execuție) și monitorizeaza respectarea implementării acestora
-Gestionarea echipei de management și implementare a proiectului (formată din experți, furnizori contractați și parteneri) și asigurarea executării la timp a activităților
- Coordonarea derulării proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc
- Organizarea și implementarea proiectului conform standardelor de management de proiect și a legislației în vigoare:
- coordonarea și facilitarea unei comunicări adecvate, discuții și feedback în relația cu AM POS DRU/OIR POS DRU, cu P1 și P2;
- Organizarea achizițiilor în proiect (selecția și contractarea furnizorilor) , managementul contractelor încheiate (Procurement Management)

Realizari:

- Planificarea și implementarea cu succes a activităților proiectului și atingerii rezultatelor planificate;
- Obtinerea indicatorilor in conformitate cu contractul;
- Elaborare proceduri și metodologii pentru implementarea activităților proiectului
- Întocmirea planurilor detaliate de lucru (grafic de execuție) pentr implemementarea activităților proiectului
- Coordonarea echipei de management și implementare a proiectului și asigurarea implementării la timp activităților
- Monitorizarea și evaluarea permanentă a organizarii și implementării proiectului.
- Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Risk Management)
- Managementul echipei de proiect (HR Management)
- Propunere, alegere și adaptarea setului de proceduri și formulare (metodologii) de proiect pentru derularea proiectului
Întocmire planuri detaliate de lucru (grafice de execuție) și monitorizeaza respectarea implementării acestora
-Gestionarea echipei de management și implementare a proiectului (formată din experți, furnizori contractați și parteneri) și asigurarea executării la timp a activităților
- Coordonarea derulării proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc
- Organizarea și implementarea proiectului conform standardelor de management de proiect și a legislației în vigoare:
- coordonarea și facilitarea unei comunicări adecvate, discuții și feedback în relația cu AM POS DRU/OIR POS DRU, cu P1 șP2;
- Organizarea achizițiilor în proiect (selecția și contractarea furnizorilor) , managementul contractelor încheiate (Procurement Management)

30.04.2010 - 31.07.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert termen scurt (a) - promovare și comunicare

Responsabilitati:

Proiect “Femm.RRom. – Îmbunătățirea accesului femeilor de etnie romă pe piața muncii și sprijinirea economiei sociale: promovarea și dezvoltarea unor servicii integrate prin crearea unor cooperative pentru femei, asigurarea accesului la educatie formala si dezvoltarea unor servicii de ocupare specializate si personalizate” cofinantat din Fondul Social European, in baza contractului de finantare POSDRU/69/6.1/S/41464
- Sprijin in elaborarea strategiei de lucru si planului de activitate privind activitatea de promovare si comunicare in concordanta cu procedurile si regulile UE.
- Elaborare plan de constientizare, comunicare si diseminare privind activitatile de constientizare, comunicare si diseminare ale Proiectului in perioda 2010-2013
- Monitorizare şi evaluare a activităţilor de comunicare, informare şi publicitate.
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Prezentari Power Point
- Elaborare si pregatire documente publicitare si promotionale
- Organizare seminarii mass media
-Organizare conferinte nationale si regionale
- Elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
- Elaborare, verificare rapoarte de activitate experti
- Elaborare invitatii oficiale evenimente, agenda, liste invitati, comunicate de presa

Realizari:

- Sprijin in elaborarea strategiei de lucru si planului de activitate privind activitatea de promovare si comunicare in concordanta cu procedurile si regulile UE.
- Elaborare plan de constientizare, comunicare si diseminare privind activitatile de constientizare, comunicare si diseminare ale Proiectului in perioda 2010-2013
- Monitorizare şi evaluare a activităţilor de comunicare, informare şi publicitate.
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Prezentari Power Point
- Elaborare si pregatire documente publicitare si promotionale
- Organizare seminarii mass media
-Organizare conferinte nationale si regionale
- Elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
- Elaborare, verificare rapoarte de activitate experti
- Elaborare invitatii oficiale evenimente, agenda, liste invitati, comunicate de presa

01.04.2010 - 31.08.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert termen scurt (a) - coordonator (informare şi publicitate)

Responsabilitati:

Proiect “Resursa umana, investitie valoroasa in turismul rural romanesc!” derulat de SC RGIC Consultanta SRL, cofinantat din Fondul Social European, in baza contractului de finantare POSDRU/68/5.2/S/36694

- Elaborare plan de comunicare
- Elaborare concepte pentru derulare conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu
- Elaborare design si grafica materiale informative (brosuri, mape, flyere, bannere, roll-up, carti de vizita, etc)
- Menținerea relațiilor beneficiarul și partenerii implicați în implementare
- Elaborare spot-uri audio-video
- Elaborare prezentari Power Point conform temelor evenimentelor
- Traduceri
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Organizare evenimente in cadrul proiectului (conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu)
- Elaborare, verificare rapoarte de activitate experti

Realizari:

- Elaborare plan de comunicare proiect
- Elaborare concepte pentru derulare conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu
- Elaborare design si grafica materiale informative (brosuri, mape, flyere, bannere, roll-up, carti de vizita, etc)
- Menținerea relațiilor beneficiarul și partenerii implicați în implementare
- Elaborare spot-uri audio-video
- Elaborare prezentari Power Point conform temelor evenimentelor
- Traduceri
- Elemente de identitate vizuala conform - Manualului de identitate vizuala
- Organizare evenimente in cadrul proiectului (conferinte, seminarii, workshop-uri, caravane de informare, seminarii, vizite de studiu)
- Elaborare, verificare rapoarte de activitate experti

30.12.2008 - 01.11.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert informare şi publicitate

Responsabilitati:

Proiect “Sprijin pentru Autoritatea de Managament pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane şi Organismele Intermediare în vederea implemetării POSDRU”

- Organizare conferinta nationala, workshop- uri, seminarii regionale
- Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
- Elaborare materiale de instruire
- Elaborarea formatului şi verificarea materialelor promoţionale împreună cu web designeri conform manualului de identitate vizuala
- Elaborare prezentari Power Point
- Coordonarea activităţilor de informare şi publicitate.
- Traducerea materialelor de instruire pentru conferinţe, seminarii, etc
- Coordonare activitati si evenimente proiect
- Suport în organizarea şi implementarea liniei telefonice “Blue Call”
- Suport in asigurarea functionarii on-line a unui help-desk pentru beneficiari
- Stabilirea logisticii pentru fiecare eveniment si supervizarea acestuia
- Raportare lunară, trimestriala, elaborare rapoarte de progres - activitate proiect
- Menținerea relațiilor cu AMPOSDRU, beneficiarul și partenerii implicați în implementare
- Realizarea activităţii de monitorizare şi evaluare a activităţilor proiectului
- Elaborare si pregatire documente publicitare
-Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.

Realizari:

- Organizare conferinta nationala, workshop- uri, seminarii regionale
- Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
- Elaborare materiale de instruire
- Elaborarea formatului şi verificarea materialelor promoţionale împreună cu web designeri conform manualului de identitate vizuala
- Elaborare prezentari Power Point
- Coordonarea activităţilor de informare şi publicitate.
- Traducerea materialelor de instruire pentru conferinţe, seminarii, etc
- Coordonare activitati si evenimente proiect
- Suport în organizarea şi implementarea liniei telefonice “Blue Call”
- Sport in asigurarea functionarii on-line a unui help-desk pentru beneficiari
- Stabilirea logisticii pentru fiecare eveniment si supervizarea acestuia
- Raportare lunară, trimestriala, elaborare rapoarte de progres - activitate proiect
- Menținerea relațiilor cu AMPOSDRU, beneficiarul și partenerii implicați în implementare
- Realizarea activităţii de monitorizare şi evaluare a activităţilor proiectului
- Elaborare si pregatire documente publicitare
-Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.

31.12.2007 - 31.12.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: manager local de proiect

Responsabilitati:

Proiect Phare “Sprijin pentru Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse în pregătirea ca Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane”
PHARE 2005/017-553.04.03.04.01

- Colaborare cu Liderul Echipei şi experţii cheie în elaborarea rapoartelor , materialelor de instruire
- Colaborare cu experţi internaţionali în organizarea evenimentelor, elaborarea rapoartelor de evaluare
- Organizarea seminariilor mass-media
- Organizarea conferinţei naţionale a Proiectului cu participarea oficialilor de la Comisia Europeană
- Organizarea expoziţiilor foto pentru conferinţa naţională
- Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale
- Traducerea materialelor de instruire pentru conferinţe naţionale, seminarii, mese rotunde, etc
- Elaborarea formatului şi verificarea materialelor promoţionale împreună cu web designeri
- Organizarea vizitelor de studiu
- Organizarea stagiilor de pregătire în statele membre UE
- Pregătirea şi depunerea oficială a documentelor către Autoritatea Contractanta: fișe de pontaj, rapoarte lunare şi trimestriale, scrisori oficiale şi alte documente privind de implementarea Proiectului;
- menținerea relațiilor cu AMPOSDRU și ceilalți parteneri implicați în implementare
-Coordonarea plătilor către furnizori şi administrarea bugetului cu subcontractorii şi/sau furnizorii (incidentale), precum şi a bilanţurilor: stabilirea/rambursarea diurnelor, salarii, transport, costuri cursuri de instruire.
- Pregătirea rapoartelor financiar-contabile lunare
- Organizare ateliere de lucru, seminarii, conferinţe, cursuri de instruire

Realizari:

- Organizarea seminariilor mass-media
- Organizarea conferinţei naţionale a Proiectului cu participarea oficialilor de la Comisia Europeană
- Organizarea expoziţiilor foto pentru conferinţa naţională
- Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale
- Traducerea materialelor de instruire pentru conferinţe naţionale, seminarii, mese rotunde, etc
- Elaborarea formatului şi verificarea materialelor promoţionale împreună cu web designeri
- Organizarea vizitelor de studiu
- Organizarea stagiilor de pregătire în statele membre UE
- Pregătirea şi depunerea oficială a documentelor către Autoritatea Contractanta: fișe de pontaj, rapoarte lunare şi trimestriale, scrisori oficiale şi alte documente privind de implementarea Proiectului;
- menținerea relațiilor cu AMPOSDRU și ceilalți parteneri implicați în implementare
-Coordonarea plătilor către furnizori şi administrarea bugetului cu subcontractorii şi/sau furnizorii (incidentale), precum şi a bilanţurilor: stabilirea/rambursarea diurnelor, salarii, transport, costuri cursuri de instruire.
- Pregătirea rapoartelor financiar-contabile lunare
- Organizare ateliere de lucru, seminarii, conferinţe, cursuri de instruire

30.09.2007 - 31.12.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert junior - termen scurt

Responsabilitati:

Proiect Phare “Organizarea Autorităţii Naţionale pentru Calificări”

- coordonarea aplicării calificării dezvoltării şi revizuirii metodologiei (M2) în cele 4 sectoare alese, bazat pe fişele de analiză a postului, realizate în cadrul activităţii A4.1
- Organizarea seminariilor pentru comitetele sectoriale implicate în aplicarea metodologiei de calificare (M3) pentru toate calificările
- coordonarea comitetelor sectoriale în validarea calificărilor (nivelul 1-3) dezvoltate şi revizuite în cadrul activităţii A 4.2
- Difuzarea și monitorizarea rezultatelor proiectelor la nivel naţional şi local
- Cercetări pentru îmbunătăţirea metodologiei şi standardelor de calificare
- Elaborare documentaţie și dosare - standarde ocupaţionale

Realizari:

oordonarea aplicării calificării dezvoltării şi revizuirii metodologiei (M2) în cele 4 sectoare alese, bazat pe fişele de analiză a postului, realizate în cadrul activităţii A4.1
- Organizarea seminariilor pentru comitetele sectoriale implicate în aplicarea metodologiei de calificare (M3) pentru toate calificările
- coordonarea comitetelor sectoriale în validarea calificărilor (nivelul 1-3) dezvoltate şi revizuite în cadrul activităţii A 4.2
- Difuzarea și monitorizarea rezultatelor proiectelor la nivel naţional şi local
- Cercetări pentru îmbunătăţirea metodologiei şi standardelor de calificare
- Elaborare documentaţie și dosare - standarde ocupaţionale

31.12.2006 - 30.09.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Proiect Phare „Sprijin acordat Ministerului Muncii Solidarităţii Sociale si Familiei, Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca si Beneficiarilor Finali in vederea pregătirii preliminare a proiectelor de dezvoltare a resurselor umane ce promovează masurile de incluziune sociala”

- Suport în pregătirea şi distribuirea documentelor finale pentru tipărire (manuale, ghiduri, analize şi materiale seminarii.)
- Organizarea conferinţei naţionale de presă şi 8 conferinţe regionale
- Organizarea evenimentelor publice, atelierelor, conferinţelor de presă din cadrul proiectelor
- Planificarea, elaborarea şi publicarea spoturilor/anunţurilor TV şi radio.
- elaborare rapoarte tehnice si financiare
- actiuni de publicizare a Proiectului
- Organizarea de seminarii pentru pactele regionale; distribuire materiale de instruire
- Pregătirea rapoartelor de instruire
- colaborare, menținerea relațiilor cu AMPOSDRU și beneficiarii
- Organizare întâlniri cu Pactele Teritoriale pentru Ocupare şi Incluziune Socială în vederea discutării rezultatelor implementării strategiei de înfiintare şi consolidare a structurilor existente pentru elaborarea strategiei de continuare a procesului de acordare a consultanţei pentru consolidarea parteneriatelor pentru a creşte capacitatea de prezentare de propuneri de finanţare în cadrul Programelor PHARE şi în cadrul POS DRU.
- gestiune bugete PHARE
- organizare licitatii (achizitii de servicii si bunuri)
- Organizarea vizitelor de studiu in 5 tari UE
- Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire

Realizari:

- Suport în pregătirea şi distribuirea documentelor finale pentru tipărire (manuale, ghiduri, analize şi materiale seminarii.)
- Organizarea conferinţei naţionale de presă şi 8 conferinţe regionale
- Organizarea evenimentelor publice, atelierelor, conferinţelor de presă din cadrul proiectelor
- Planificarea, elaborarea şi publicarea spoturilor/anunţurilor TV şi radio.
- elaborare rapoarte tehnice si financiare
- actiuni de publicizare a Proiectului
- Organizarea de seminarii pentru pactele regionale; distribuire materiale de instruire
- Pregătirea rapoartelor de instruire
- colaborare, menținerea relațiilor cu AMPOSDRU și beneficiarii
- Organizare întâlniri cu Pactele Teritoriale pentru Ocupare şi Incluziune Socială în vederea discutării rezultatelor implementării strategiei de înfiintare şi consolidare a structurilor existente pentru elaborarea strategiei de continuare a procesului de acordare a consultanţei pentru consolidarea parteneriatelor pentru a creşte capacitatea de prezentare de propuneri de finanţare în cadrul Programelor PHARE şi în cadrul POS DRU.
- gestiune bugete PHARE
- organizare licitatii (achizitii de servicii si bunuri)
- Organizarea vizitelor de studiu in 5 tari UE
- Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire

01.01.2006 - 31.08.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert junior - termen scurt

Responsabilitati:

Proiect CARDS (Community Assistance for Reconstruction, Development and Stability)2004: ‘’Dezvoltarea Susţinută a Zonelor Afectate de Război din Croaţia’’ finanţat prin programul UE CARDS 2004/ ROP, Pozega-Slavonia, EUROPEAID/120416/C/SV/HR
AT pentru Ministerul Dezvoltǎrii (Autoritatea de Management pentru IPA).
- Sprijinirea implementǎrii POR-urilor pentru UMP (Unitatile de Management ale Proiectelor) în 4 regiuni (Slavonski Brod, Karlovac, Pozega si Osijek) în vederea începerii gradate a funcţionǎrii ADR/ADC. Întǎrirea capacitǎţii instituţionale şi mentorat pentru personalul existent la nivelul districtelor în vederea pregǎtirii de planuri de acţiune pentru dezvoltare regionalǎ şi strategii de implementare în conformitate cu POR-uri.
– Participarea la pregătirea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor specifice pentru dezvoltarea capacităţilor de construcţie şi dezvoltare la nivel local şi regional in regiunile: Pozega, Slavonski Brod
– Colectarea şi procesarea informaţiilor necesare pentru elaborarea fişelor standard ale proiectelor locale şi regionale
– Colaborare cu experti internationali in elaborarea studiilor de fezabilitate proiecte locale
– Elaborarea fişelor standard ale Proiectului pentru proiecte locale şi regionale pentru a putea fi depuse şi implementate cu succes în zonele specifice

Realizari:

- Participarea la pregătirea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor specifice pentru dezvoltarea capacităţilor de construcţie şi dezvoltare la nivel local şi regional in regiunile: Pozega, Slavonski Brod, Karlovac, Zagreb
– Colectarea şi procesarea informaţiilor necesare pentru elaborarea fişelor standard ale proiectelor locale şi regionale
– Colaborare cu experti internationali in elaborarea studiilor de fezabilitate pentru proiectele locale
– Elaborarea fişelor standard ale Proiectului pentru proiecte locale şi regionale pentru a putea fi depuse şi implementate cu succes în zonele specifice

01.01.2005 - 13.12.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Proiect Phare: Întărirea Supravegherii Pieţei şi Protecţia Consumatorilor Asistenţă pentru Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, ANPC Romania Europeaid / 116163 / SV / d / RO
 Organizarea de expoziţii pentru Beneficiar în cadrul ROMEXPO, Indagra 2005
 Organizarea şi supravegherea producţiei de materiale promoţionale
 Realizarea activităţii de monitorizare şi evaluare a activităţilor de comunicare, informare şi publicitate.
 Realizarea elementelor de identitate vizuala
 Elaborare si pregatire documente publicitare
 Organizare seminarii mass media
 Organizare conferinte nationale si regionale
 Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
 Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire şi asistenţă tehnică;
 Coordonarea materialelor promoţionale şi rapoartelor de marketing;
 Suport pregătirea instruirii(identificarea nevoii de instruire, elaborarea materialelor de instruire,prezentari power point, organizarea desfăşurării cursului, organizarea informaţiilor şi a materialelor privitoare la planul de instruire)

Realizari:

 Organizarea de expoziţii pentru Beneficiar în cadrul ROMEXPO, Indagra 2005
 Organizarea şi supravegherea producţiei de materiale promoţionale
 Monitorizare şi evaluare a activităţilor de comunicare, informare şi publicitate.
 Realizarea elementelor de identitate vizuala
 Elaborare si pregatire documente publicitare
 Organizare seminarii mass media
 Organizare conferinte nationale si regionale
 Sprijin in elaborarea design-ului grafic pentru materiale promotionale, flyer, postere, bannere, roll-up, mape, leaflet.
 Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire şi asistenţă tehnică;
 Coordonarea materialelor promoţionale şi rapoartelor de marketing;
 Suport pregătirea instruirii(identificarea nevoii de instruire, elaborarea materialelor de instruire,prezentari power point, organizarea desfăşurării cursului, organizarea informaţiilor şi a materialelor privitoare la planul de instruire)

01.11.2003 - 31.07.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent lider de echipa

Responsabilitati:

Proiect Phare“Formare în vederea dezvoltării capacităţii de furnizare a serviciilor sociale în România” -RO 0108.03.03.02.01
 Supervizarea zilelor lucrătoare ale consultanţilor şi pregătirea documentaţiei pentru rapoartele lunare si trimestraiale, conform activităţilor derulate
 Planificarea analizei de cost a instruirii pentru mai mult de 40 de sesiuni de instruire;
 Sprijin în elaborarea raportului de instruire în raport activităţile desfăşurate, distribuirea zilelor de instruire şi concluzii la subiectele discutate
 Întocmirea anexelor pentru raportul final, concluziile şi evaluările seminariilor
 Sprijin în organizarea a 44 de seminarii în 11 zone ţintă, acoperind întreaga ţară
 Organizarea Conferinţei Finale pentru 100 de participanţi
 Efectuarea studiilor asupra subiectelor de interes pentru Liderul Echipei şi prezentarea informaţiilor găsite într-un mod uşor şi digerabil.
 Sprijin în coordonarea instruirii şi a activităţilor din cadrul Proiectuluii
 Activităţi PR şi de Comunicare în cadrul Proiectului (organizarea evenimentelor Proiectului) şi menţinerea relaţiei cu beneficiarii, organizaţii şi instituţii, partenerii implicati in proiect
 Elaborarea rapoartelor şi a documentelor informative despre Proiect
 Organizarea atelierelor legate de activităţile Proiectului\, sesiuni de instruire la nivel local
 Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire şi asistenţă tehnică
 Suport în derularea activităţilor de instruire
 Verificare si sprijin in elaborarea materialelor publicitare din cadrul proiectului
 Organizare ateliere de lucru, seminarii şi conferinţe pentru 300 participanţi din cadrul DGASPC-urilor.
- Sprijin în pregătirea materialelor de instruire (prezentari power point), a materialelor pentru seminarii si workshop-uri

Realizari:

 Planificarea analizei de cost a instruirii pentru mai mult de 40 de sesiuni de instruire;
 Sprijin în organizarea a 44 de seminarii în 11 zone ţintă din întreaga ţară
 Organizarea Conferinţei Finale pentru 100 de participanţi
 Sprijin în coordonarea instruirii şi a activităţilor din cadrul Proiectuluii
 Activităţi PR şi de Comunicare în cadrul Proiectului (organizarea evenimentelor Proiectului) şi menţinerea relaţiei cu beneficiarii, organizaţii şi instituţii, partenerii implicati in proiect
 Elaborarea rapoartelor şi a documentelor informative despre Proiect
 Organizarea atelierelor de lucru legate de activităţile Proiectului, sesiuni de instruire la nivel local
 Supervizarea activităţii consultanţilor însărcinaţi să ducă la îndeplinire sarcinile legate de instruire şi asistenţă tehnică
 Suport în derularea activităţilor de instruire
 Verificare si sprijin in elaborarea si distribuirea materialelor publicitare din cadrul proiectului
 Organizare ateliere de lucru, seminarii şi conferinţe pentru 300 participanţi din cadrul DGASPC-urilor.
- Sprijin în pregătirea materialelor de instruire (prezentari power point, manuale de formare profesionala), a materialelor pentru seminarii si workshop-uri.

01.07.2001 - 30.04.2002

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent expert internaţional

Responsabilitati:

Proiect Phare “ Asistenţă suplimentară pentru Organizaţiile de Suport ale Fermierilor şi Organizaţiile Reprezentanţilor în Ţările Candidate în Europa Centrală şi de Est "
- Sprijin în organizarea şi implementarea seminariilor pentru 60 de participanţi în Buzău şi Bucureşti.
- Organizarea a 10 seminarii lunare pe grupuri de lucru (numărul mediu de participanţi 50/seminar). – sprijin în instruirea Federaţiei Naţionale de Fermieri şi a reprezentanţilor Asociaţiei Fermierilor în România
- Elaborarea rapoartelor de instruire şi a documentelor informative despre Proiect

Realizari:

- seminarii pentru 60 de participanţi organizate în Buzău şi Bucureşti.
- 10 seminarii lunare pe grupuri de lucru (numărul mediu de participanţi 50/seminar). – sprijin în instruirea Federaţiei Naţionale de Fermieri şi a reprezentanţilor Asociaţiei Fermierilor în România).
- elaborare rapoarte de instruire şi documente informative despre Proiect

studii

 

Facultati:

Facultatea de Limbi si Literaturi Straine
Facultatea de Relatii Internationale si Studii Europene

Premii

 Curs analist programator - 1997
 Curs manager in turism - 2005
 Curs de instruire „Informare şi publicitate” - 2008
 Curs formator - aprilie 2009
 Curs de perfecţionare în management - septembrie 2009
 Curs expert achizitii publice – iulie 2010
 Curs manager de proiect – octombrie 2011

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close