Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.06.1981

obiectiv

 

Sunt un foarte bun profesionist, care poate folosi diversitatea si complexitatea competentelor si cunostintelor acumulate, deschisa unor noi experiente si oportunitati profesionale, care vor facilita dezvoltarea continua si continuarea unui drum profesional intr-o evolutie continua.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Perspective de promovare; Posibilitatea de a-mi imbunatati aptitudinile si abilitatile; Formare continua.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Management

Oras de lucru: Brasov, Ramnicu-Valcea, Sibiu, Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: country management support

Responsabilitati:

Business support for the Country Representatives(Country Managers) function, by providing efficient support in
the following key areas of responsibility:
- Business Coordination area;
- Risk & Governance area;
- Legal & Regulatory area;
- Employee Engagement area;
- Customer Experience & External Relations areas.
● Close collaboration with departments in other business functions and being the interface with
different stakeholders in the business:BCM; H&S; Data Protection; Risk Management; Internal
Audit; HR; Legal, Regulatory and Company Secretary; IT; Sales organization.

01.10.2014 - 31.10.2015

Departament: traduceri

Titlu Job: freelancer

Responsabilitati:

-Transcriptions of Australian English interviews;
- Translation projects from French to English;
- Creative Virtual Assistance.

01.03.2014 - 01.06.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: personal assistant

Responsabilitati:

- Scheduling and organizing meetings;
- Follow-up on to-do’s & action items;
- Prepare presentation documents;
- Organizing onboarding of internals and externals;
- General administrative tasks

12.03.2012 - 28.06.2013

Departament: altele

Titlu Job: ofiter secretariat general (management affairs)

Responsabilitati:

- Buna organizare a sedintelor de Directorat (Presedinte si Vice-Presedinti);
- Primirea si verificarea aplicatiilor (documentatiei) ce necesita aprobare in sedinta Directoratului;
- Intocmirea agendei sedintelor de Directorat;
- Pregatirea mapelor cu aplicatii pentru toti membrii Directoratului, pentru fiecare sedinta;
- Participarea la sedintele de Directorat si intocmirea Minutei acestora;
- Informarea angajatilor bancii cu privire la deciziile si solicitarile membrilor Directoratului, adresate in cadrul sedintelor de Directorat;
- Monitorizarea cu strictete a indeplinirii solicitarilor adresate de membrii Directoratului in cadrul sedintelor;
- Intocmirea unui raport lunar de informare a Directoratului cu privire la stadiul solicitarilor adresate de membrii Directoratului in cadrul sedintelor.

01.10.2008 - 30.11.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operations manager assistant

Responsabilitati:

- Realizarea de rapoarte şi prezentări pentru clienti (PowerPoint si Excel);
- Redactarea de scrisori şi procese verbale;
- Organizarea de reuniuni ale echipei de management (pregătirea documentelor, distribuirea de materiale, trasmiterea de informaţii si e-mailuri;
- Distribuirea/sortarea corespondenţei Directorului de Operatiuni;
- Organizarea reuniunilor interne si externe;
- Oferirea de suport Inspectorului de Personal in procesul de recrutare pentru anumite posturi si in procesul de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor; descrierea personalului in cadrul prezentarilor pentru companiile client;
- Gestionarea timpului managerului prin programarea intalnirilor, stabilirea conferintelor telefonice.

Realizari:

Coordonarea tuturor cererilor şi oferirea sprijinului adecvat pentru eficientizarea maximă a zilei de lucru a managerului.

01.01.2008 - 06.10.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: partnership executive

Responsabilitati:

- Suport in administrarea relatiei cu partenerii de afaceri ai companiei;
- Suport la implementarea proiectelor de dezvoltare ale departamentului pentru produsele existente si cele noi;
- Suport in definitivarea livrabilelor din proiecte - termeni si conditii, contracte comerciale de distributie, cereri de asigurare si alte documente, fluxul informatiilor si aplicatii utilizate in procesul de vanzare ori administrare, materiale de training si marketing pentru partenerii de afaceri ai companiei;
- Suport in pregatirea de noi oferte de afaceri pentru partenerii existenti sau la planuri de afaceri pentru potentialii parteneri;
- Realizarea de analize de piata.

Realizari:

Am lucrat indeaproape cu managerii si i-am asistat in relaţia lor cu partenerii, facilitandu-le activitatea si oferindu-le sprijin in elaborarea si evaluarea procedurilor, rapoartelor si prezentarilor, toate aceste responsabilitati avand ca scop mentinerea si imbunatatirea parteneriatele existente, precum si dezvoltarea de noi parteneriate.

21.03.2007 - 31.12.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: sales support&effectiveness specialist

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiei cu consilierii financiari Aviva care distribuie produse de economisire si investitii prin intermediul unui parteneriat de bancassurance;
- Primirea cererilor de suport si transmiterea lor catre departamentele din cadrul companiei responsabile cu solutionarea acestora;
- Preluarea rapoartelor zilnice de activitate ale consilierilor financiari, in vederea centralizarii si elaborarii de rapoarte saptamanale sau lunare, atat pentru supervizori, cat si pentru parteneri;
- Suport in dezvoltarea unor fluxuri operationale si a documentatiei relevante pentru acest tip de parteneriat, dar si pentru alte parteneriate din cadrul companiei;
- Suport pentru supervizorul direct in elaborarea unor proceduri, analize de piata(bancara sau asigurari), rapoarte si alte documente relevante pentru mentinerea si imbunatatirea parteneriatelor existente, precum si dezvoltarea unor noi parteneriate de bancassurance.

Realizari:

- Am elaborat pentru prima data un ghid de utilizare al unui soft de ilustrare de produse de asigurari;
- Am facut un model de bune practici privind modelul de distribuire a produselor de asigurari prin referinte (parteneriat de bancassurance);
- Realizarea unor studii bancare si de cercetare a pietei asigurarilor;
- Vanzarea de pensii private obligatorii in calitate de agent de marketing;
- Asimilarea de cunostinte si deprinderea unor abilitati intr-un domeniu nou (piata asigurarilor de viata), precum si dezvoltarea cunostintelor financiar-bancare detinute anterior ocuparii acestui post.

01.09.2006 - 20.03.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

- Interfata cu clientii si vizitatorii companiei;
- Preluarea apelurilor nationale/internationale si directionarea acestora catre departamentele vizate, precum si preluarea mesajelor scrise si transmiterea pe mail a acestora, atunci cand este cazul;
- Trimiterea faxurilor pentru colegii din cadrul departamentelor interne;
- Urmarirea faxurilor primite si directionarea acestora catre departamentele din cadrul companiei;
- Primirea si transmiterea corespondentei de la/catre agentiile AVIVA din tara;
- Efectuarea de comenzi de materiale necesare expedierii in conditii optime a plicurilor/coletelor catre agentiile AVIVA sau alti furnizori/colaboratori;
- Mentinerea relatiei cu firma de curierat responsabila pentru toate expedierile facute catre agentiile AVIVA din tara si rezolvarea problemelor care pot aparea cu plicuri/colete care nu ajung la destinatie sau in timp util la destinatar;
- Efectuarea de comenzi produse de papetarie pentru departamentele interne;
- Traduceri ocazionale pentru diferite departamente care aveau nevoie de suport.

Realizari:

Mentinerea si dezvoltarea unor relatii armonioase si profesioniste cu persoanele cu care eram in contact zilnic sau ocazional - clienti, furnizori, colegi, alti colaboratori , contributia pe care am avut-o in procesul post vanzare al unei asigurari, in ceea ce priveste contactul direct sau indirect cu clientii si, de asemenea, modul in care interactionarile mele au facilitat si mediat relatiile de orice natura pe care clientii le aveau cu compania.

23.09.2002 - 15.08.2006

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: translator/administrator

Responsabilitati:

- Traduceri verbale pentru directorul organizatiei;
- Traducerea si pregatirea unor rapoarte si documente oficiale, precum si transmiterea acestora catre instutiile relevante;
- Asigurarea contactului telefonic cu colaboratorii si beneficiarii organizatiei;
- Traducerea in timp real pentru facilitatorii cursurilor de formare, prezentate de catre organizatie in comunitatea locala;
- Facilitator cursuri de formare pentru parinti cu copii de 0-6 ani.
- Operatiuni de contabilitate in partida simpla;
- Relatia cu autoritatile locale si cu banca in legatura cu diverse operatiuni financiare/contabile/de autorizare si functionare;
- Relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca - incheiere contracte de munca, modificare diverse elemente din cadrul contractului de munca, decizii de modificare/incetare a activitatii.

Realizari:

Traducerea materialelor utilizate ca suport pentru cursurile de formare, prezentate atat membrilor personalului, cat si membrilor comunitatii locale(asistenti sociali, psihologi, medici,cadre didactice, etc.,in general persoane care lucreaza cu copiii si familiile), de care comunitatea va putea beneficia si dupa plecarea mea.
Interpretarile verbale, cat si scrise, au jucat un rol important in buna indeplinire a activitatilor directorului si au intermediat si facilitat relatiile cu beneficiarii, colaboratorii si institutiile Statului

studii

 

Facultati:

Liceul Economic Rm Valcea; 1996-2000
Facultatea de Comert din cadrul ASE Bucuresti, specializarea Turism-Servicii:
2000-2004

Activitati extracurriculare

Cred ca am castigat multa experienta si abilitati sociale, prin colaborarea cu primul meu manager, mai intai ca asistent si apoi ca traducător, am intalnit multi oameni, prin intermediul responsabilitatilor mele, prin reuniuni formale, evenimente de formare, discutii cu colaboratori şi beneficiari, precum şi prin menţinerea unei relaţii bune cu autorităţile locale si alte organizatii private cu care colabora organizatia.
Personal, am invatat multe de la supervizorii mei si de asemenea, de la colegii mei, despre integritate, comunicare şi abilitati sociale pozitive, precum si despre valorile morale.
Comunicarea in mod eficient si pozitiv cu persoane din alte culturi si medii profesionale; abilitati de rezolvare a problemelor.
Abilitati organizationale: organizarea reuniunilor Consiliului Director; organizarea de reuniuni interne sau externe; gestionarea eficienta a timpului managerului, mentinerea retelei de parteneri de afaceri, pregatirea de rapoarte oficiale si prezentari.

Premii

- IATA/UFTAA FOUNDATION&EBT COURSE DIPLOMA (September 2007)- program de pregatire profesionala adaptat industriei turistice care contine module variate, organizate dupa urmatoarele teme: mediul de afaceri; produse si servicii de baza; tarifare si tichetare;strategie si management;
- Curs de perfectionare "Inspector Resurse Umane" in perioada 27 septembrie-11 octombrie 2011;
- Curs de perfectionare "Manager Resurse Umane" in perioada 8 octombrie-12 noiembrie 2011.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close