de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.02.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.09.2005

obiectiv

 

Doresc sa lucrez in cadrul unei echipe unite, orientata catre rezultat.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Pauza de masa.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: credit controller lb franceza

Responsabilitati:

-actualizarea si evidenta fisei clientilor in sistemul contabil (programul SAGE)
-verificarea corectitudinii facturilor emise clientilor
-emiterea si transmiterea de informari, notificari si somatii de plata catre clienti in vederea recuperarii debitelor restante
-intocmirea si transmiterea zilnica a promisiunilor de plata obtinute pe parcursul zilei
-monitorizarea promisiunilor de plata obtinute pentru a se asigura de respectare acestora
-mentinerea unei comunicari permanente cu Dep. Financiar
-consilierea clientilor si informarea in legatura cu aspectele specifice platilor
-punctaj periodic cu clientii, reglarea la zi a fiselor si a soldurilor clientilor
-generarea si transmiterea confirmarilor de sold catre clienti
-raportare saptamanala a clientilor rau platnici
-intocmirea si transmiterea catre avocat a documentatiei necesare pentru inscrierea la masa credala a debitelor restante pentru clientii ce au intrat in insolventa sau pentru cei care urmeaza a fi actionati in instanta
-intocmirea si transmiterea lunara a raportului cu soldurile neincasate ale clientilor catre conducere, departamentul vanzari si customer services cu propunerea de a fi blocati clientii rau platnici

-centralizarea si verificarea pontajelor in vederea pregatirii calculului salarial pentru angajatii CPS Franta
-centralizarea si arhivarea cererilor de concediu si a concediilor medicale
-raportare saptamanala catre responsabilul Resurse umane din Franta cu privire la orice iregularitate in pontaj (zile de absenta fara justificativ)

-traduceri ocazionale din romana-franceza, franceza-romana, engleza-franceza, franceza-engleza

01.10.2012 - 01.03.2014

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

-procesarea cererilor venite de la colegii de pe teren in maxim o ora de la primire (tari acoperite: Romania, Franta, Maroc)
-intocmirea si arhivarea documentatiei necesare demararii unei noi activitati de sortare (ordin de misiune, fisa de client, deviz)
-pastrarea unei comunicari permanente cu clientii
-relansarea clientilor pentru recuperarea documentatiei trimise in maxim 48h
-raportarea lunara QOS (Quality of Service)


-centralizarea si verificarea pontajelor in vederea pregatirii calculului salarial pentru angajatii CPS Franta
-centralizarea si arhivarea cererilor de concediu si a concediilor medicale
-raportare saptamanala catre responsabilul Resurse umane din Franta cu privire la orice iregularitate in pontaj (zile de absenta fara justificativ)

-traduceri din romana-franceza, franceza-romana, engleza-franceza, franceza-engleza

01.09.2009 - 01.09.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Asigur relatia cu bancile, precum si cu institutiile statului:
- lunar depun la banca ordinele de plata aferente datoriilor catre Bugetul de stat;
- depun anual Hotararile AGA la Registrul Comertului pentru obtinerea Certificatului de mentiuni;
- de cate ori este necesar depun documente la ITM (modificari Revisal, decizii);
Gestionez contractele de inchiriere:
- intocmesc si tiparesc contracte noi sau reinnoiesc contracte de inchiriere spatiu;
- formulez diferite adrese si notificari, procese verbale de predare-primire;
Realizez activitati de birou: redactarea diferitelor documente necesare comunicarii cu partenerii nostrii (scrisori, adrese, notificari).
Intocmesc lunar registrul de casa.
Realizez si activitati aferente departamentului de resurse umane:
- Intocmesc statele de plata, precum si diferite alte tipuri de documente (adeverinte, Revisal, concedii medicale);
- depun la Casa de Sanatate concediile medicale;
- tin pontajul;
- intocmesc si depun online D112;
- operez modificari in Revisal;
-eliberez pe loc adeverintele de salariat.
-intocmesc si predau, in aceeasi zi sau cu o intarziere de cel mult 2 zile, modificari ale contractelor de inchiriere, procese verbale, notificari, adrese, catre partenerii nostrii sau catre terti.
-am organizat mult mai bine documentele ce trebuie arhivate in cadrul societatii, cum ar fi: cereri de concediu, dosarele fiecarui chirias, dovada depunerii declaratiilor lunare, dosarele salariatilor.
Pentru fiecare deplasare in interesul firmei dispun de masina.
Pot pleca mai devreme daca programul imi permite.
Sunt singura in birou si dispun de toata aparatura si consumabilele necesare: calculator, imprimanta cu xerox si scanner, hartie, dosare,etc.

25.09.2006 - 31.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist in relatii publice

Responsabilitati:

Am facut parte din departamenul de vanzari, iar responsabilitatea mea era aceea de a vinde carduri de credit Raiffeisen prin intermediul telefonului, utilizand o anumita baza de date.

Realizari:

Am reusit sa imi indeplinesc target-ul lunar de 4 vanzari/zi, programul de lucru fiind part-time.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: ADMINISTRAREA AFACERILOR la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI. Master de aprofundare predat integral in lb franceza
2008 - 2009 Facultate / Colegiu: MANAGEMENT ET STRATEGIE la INSTITUT ADMINISTRATION DES ENTREPRISES - IAE Paris XII din PARIS. Am urmat cursurile unui masterat de cercetare in domeniul managementului.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: MANAGEMENTUL PROIECTELOR la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
2000 - 2004 Liceu: CHIMIE INDUSTRIALA SI PROTECTIA MEDIULUI la COLEGIUL "LAZAR EDELEANU" din PLOIESTI.

Facultati in straiatate

2008-2009 Cursuri organizate de Institut d'Administration des Entreprises din cadrul Universitatii Paris XII Val de Marne in domeniul managementului si strategiilor.

Premii

Hobby-uri
calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close