Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.02.1997

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.07.2015

obiectiv

 

Numele meu este Munteanu Ștefana Loreta. Sunt studentă masterantă în an terminal în cadrul Academiei de Studii Economie București, specializarea: Economia și Administrarea Afacerilor Agroalimentare. Pe parcursul anilor mi-am demonstrat că sunt o persoană ambițioasă, cu obiective clar stabilite, o persoană care nu se bucură doar de rezultatul obținut ci și de drumul parcurs pănă la rezultat, drum ce vine cu multe lecții și învățături, formând experiența. Consider că cea mai importantă calitate a mea este faptul că sunt o persoană calmă. Sunt un bun ascultător, o persoană întelegătoare și răbdătoare, toate acestea oferindu-mi puterea de a nu lua decizii pripite, puterea de a gândi înainte de a acționa. Am apreciat întotdeauna punctualitatea. Sunt o persoană căreia îi place să își respecte programul, fiind organizată, deoarece consider că acest lucru este o dovadă de responsabilitate și implicare. Îmi place să ma implic în ceea ce fac pentru că doar așa pot învăța cât mai multe. Sunt o persoană încrezătoare, motivată, deschisă către nou. Îmi doresc să fiu bună în ceea ce fac. Îmi place să lucrez în echipă, deoarece consider că orice opinie poate duce către o nouă idee, către o nouă acțiune. Într-o echipă îmi place să fiu onestă, diplomată și respectuasă. Consider că așa poate funcționa o echipă solidă. Cu toate acestea, cred că munca individuală este de asemenea importantă deorece îți oferă ocazia de a te autodepăși, de a te dezvolta profesional și personal, posibilitatea de a întelege importanța unei decizii și găsirea celor mai bune soluții pentru rezolvarea problemelor. Consider că fiecare dintre noi ar trebui să aibă un hobby, o activitate prin care să se detașeze de restul. Pentru mine acesta este dansul. Dansul m-a învățat cu adevărat ce este o echipă și cât de important este fiecare membru din ea. M-a învățat să fac față emoțiilor, să fiu 100% implicată și prezentă și nu în ultimul rând, mi-a dezvoltat creativitatea, abilitatea de a crea noi oportunități.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Protectia mediului, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Fara experienta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - 31.05.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: cursant

Responsabilitati:

Am fost participant în cadrul stagiului de formare "CARIERA MEA DE SUCCES";, realizat de Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului împreună cu Carrefour România. Stagiul a fost format din 10 sesiuni de cursuri de dezvoltare personală în care am învățat să ne cunoaștem mai bine pe noi înșine, cât și pe cei din jur pentru a putea ajunge la succesul dorit.

01.06.2017 - 30.09.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabilitățile primare erau preluarea comenzilor, oferirea comenzii clienților și încasarea banilor. Responsabilitățile secundare erau prepararea produselor și împachetarea lor, astfel încât clientul să fie servit cât mai rapid pentru a fi mulțumit.

01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: student practicant

Responsabilitati:

În cadrul stagiului de practică am analizat proiectele de finanțare și am învățat care sunt criteriile de evaluare și selectare a proiectelor.
De asemenea, am dobândit cunoștințe în ceea ce privește condițiile necesare a fi îndeplinite pentru eligibilitatea proiectelor și a candidaților în cadrul diferitelor măsuri și submăsuri.

01.06.2016 - 30.09.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabilitățile primare erau preluarea comenzilor, oferirea comenzii clienților și încasarea banilor. Responsabilitățile secundare erau prepararea produselor și împachetarea lor, astfel încât clientul să fie servit cât mai rapid pentru a fi mulțumit.

01.06.2015 - 30.09.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: chelner

Responsabilitati:

Ca și chelner respnsabilitățile mele constau în: preluarea comenzilor, servirea clienților și încasarea banilor. De asemenea, la sfârșitul zilei încheieam balanța pentru a verifica încasările.

01.02.2015 - 31.03.2015

Departament: asigurari

Titlu Job: stagiar

Responsabilitati:

În cadrul practicii responsabilitățile mele erau: să completez facturi, chitanțe și să relaționez cu clienții pentru a-i informa în legătură cu data de expirare a asigurării. De asemenea, eram responsabilă cu depunerea banilor la bancă.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Economia și Administrarea Afacerilor Agroalimentare la Academia de Studii Economice din București. Primul an de master am fost studentă ERASMUS+ în Slovacia, unde am învățat despre comerțul internațional, marketing internațional, managementul calității, managementul afacerilor, comportamentul consumatorului, marketing agrar, analiză financiară etc
2015 - 2018 Facultate: Economia Agroalimentară și a Mediului la Academia de Studii Economice din București. În cadrul facultății am dobândit cunoștințe legate de: contabilitate, analiză financiară, economie, statistică, dezvoltare rurală și regională, economia si politica agrară, politica agricolă comună, economia mediului etc
2011 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician în activități economice la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Târgoviște. În cadrul liceului am dobândit cunoștințe legate de bazele marketingului, am învățat să realizez balanța de verificare a unei întreprinderi și am învățat să lucrez în programul de contabilitate SAGA.

Premii

Premii si Distinctii
Aug 2019: Locul I - Romanian Latin Dance Cup

Jun 2018: Sefă de promoție a Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului

Mar 2016: Locul I - Dance Caleidoscope, Street Dance Show Team

Traininguri
Mar 2018 - May 2018: Cariera mea de succes
Curs de dezvoltare personală realizat de Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului în parteneriat cu Carrefour România.
Mar 2017 - Mar 2017: Workshop Aplicat de Control Intern

Apr 2016 - Apr 2016: Workshop: Branding personal

Apr 2016 - Apr 2016: Workshop: Comunicare în afaceri

Voluntariat
Mar 2012 - Apr 2012: Centrul de prevenire, evaluare si consiliere antidrog Dâmbovița

Hobby-uri
Dansul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close