Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.09.1987

obiectiv

 

Un job pe partea de Client Service a unei agentii de publicitate care sa vrea un om numai bun de crescut in acest domeniu!

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.06.2008 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer services manager

Responsabilitati:

- co-ordonarea departamentului de Customer Service, prin mentinerea comunicarii intre membrii echipei
- recrutarea oamenilor noi din echipa si trainingul acestora odata angajati
- crearea de sisteme noi de Customer Service, prezentarea in cadrul sedintelor de management si, odata aprobate, management de proiect pana la implementare
- mentinerea legaturii cu celelalte departamente, atat cele din Bucuresti (IT si SEM), cat si cele din UK (Sales, fabrica)
- editarea raspunsurilor la plangerile trimise de clienti
- verificarea textelor care urmau sa apara pe website si scrierea textelor importante (Terms % Conditions, FAQs)
- participarea la sedintele de top management, atat in Bucuresti, cat si anual in Londra
- verificarea operatiunilor de fraud check si a procesarii comenzilor importante
- negocierea discounturilor atat cu furnizorii companiei, cat si cu clientii acesteia
- organizarea de sedinte lunare cu membrii echipei, atat sedinte individuale, cat si colective
- scrierea de rapoarte saptamanale si lunare

Realizari:

- am condus in mod eficient o echipa de 8 oameni, timp in care a scazut rata de complaints a firmei
- am imbunatatit considerabil comunicarea si gestionarea crizelor in companie
- am creat si coordonat implementarea de noi sisteme care au crescut eficienta departamentului de Customer Service

15.07.2007 - 15.07.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer services officer

Responsabilitati:

- mentinerea legaturii atat cu furnizorii companiei, cat si cu clientii din UK, atat prin e-mail cat si prin telefon

- urmarirea comenzilor pana la livrare

studii

 

Facultati:

[2002 - 2006] Colegiul Naţional ''I. C. Brătianu'' Piteşti, profil matematică - informatică bilingv

[2006 - 2009] Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Litere, Departamentul de Comunicare Socială şi Relaţii Publice

Activitati extracurriculare

- comunicator pasionat, de obicei acord foarte multa atentie acestui aspectii al vietii, personale si profesionale
- abilitati de motivarea a unei echipe, dobandite in urma a 3 ani de management al echipei de Customer Service
- IT savvy
- cursuri de teatru pe parcursul liceului, alături de profilul facultăţii certifică abilitati de comunicare si relationare şi capacitatea de lucru atât în echipă, cât şi individual
- social media geek

Premii

- atestat în informatică - competenţe de operare pe calculator - Ministerul Educaţiei şi Cercetării [2006]
- atestat de limba engleză - competenţe lingvistice de nivel avansat - Ministerul Educaţiei şi Cercetării [2006]
- Certificate in Advanced English (CAE) - grade A - University of Cambridge [2005]

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close