de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.11.2010

obiectiv

 

Beneficii: 

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - 31.03.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: customer services representative

Responsabilitati:

Gestionarea relatiilor cu clientii si asigurarea unui proces
consultativ pentru gasirea de solutii si perspective optime de
transport
Identificarea si analizarea nevoilor clientilor in aria
logistica/transport
Comunicarea eficienta cu echipa de expeditori in vederea
solutionarii optime a cererilor de transport
Realizarea ofertelor comerciale, negocierea si incheierea
contractelor cu clientii
Urmarirea evolutiei clientilor alocati si identificarea de noi
oportunitati de colaborare

07.03.2010 - 31.10.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator administrativ

Responsabilitati:

Asigurarea suportului administrativ si office management
Coordonarea procesului intern de recrutare si selectie de personal
Dezvoltarea si implementarea ofertelor de angajare pentru posturile vacante
Monitorizarea intregului protocol privind angajarea, transportul si relocarea noilor angajati

05.01.2009 - 30.09.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator resurse umane

Responsabilitati:

Asigurarea activitatilor complexe de secretariat (primirea şi trimiterea de email-uri, asigurarea conexiunilor telefonice, stabilirea necesarului de consumabile)
Implicarea activa in procesul de recrutare si selectie prin atragerea fortei de munca pentru posturile agreate de companie (elaborarea anunturilor de angajare, selectia CV-urilor, realizarea interviurilor, testari specifice in functie de cerintele obiectivului de atins)
Indrumarea personalului si supravegherea activitatii acestuia, in conformitate cu reglementarile si procedurile interne
Evaluarea si motivarea angajatilor; atragerea cooperarii intre angajati si management
Pastrarea bancii cu datele personale ale angajatilor
Consilierea clientilor pe probleme de personal

Realizari:

Crearea si implementarea Regulamentelor de Ordine Interioara

29.04.2008 - 31.12.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: project assistant/office administrator

Responsabilitati:

Examinarea analitica a sistemelor de raportare si logistica in industria petrolului si a gazelor
Asistenta acordata managerului de proiect in indeplinirea sarcinilor organizatorice si de supraveghere/control
Pregatirea sedintelor si raportarea regulata a stadiului activitatilor
Insarcinari speciale si realizarea de proiecte marunte, inclusiv stabilirea obiectivelor, a prioritatilor,a timpului de organizare si monitorizare a activitatilor, dezvoltaraea cooperarii cu alte departamente, rezolvarea problemelor, modificarea planului de activitate
Elaborarea corespondentei de proiect si asigurarea eficientei comunicarii interne si externe

16.07.2007 - 15.04.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Administrarea contractelor societatii
Activitati de prospectare a pietei
Asigurarea legaturii intre Presedinte/Director General si celelalte compartimente functionale
Mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii, formarea mapei si asigurarea in bune conditii a agendei zilnice
Organizarea arhivei
Asistarea Consilierului Legal si a Directorului Comercial
Evidenta chiriilor spatiilor si generarea datelor pentru facturare

Realizari:

Realizarea centralizarii contractelor incheiate de firma de la infiintarea ei si pana in prezent, tinand o evidenta clara a acestora in functie de tipul lor, obiect, durata, reziliere, ajungere la termen, aflate in litigiu, in derulare.

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Managementul afacerilor publice la SNSPA din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la SNSPA din Bucuresti.

Premii

2005: Activitate practica la Consiliul Judetean Ilfov
2006: Activitate practica la Directia Generala de Taxe si Impozite Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close