de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.03.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.04.2011

obiectiv

 

Evolutia mea pe plan profesional si sa imi afirm calitatile intelectuale dobandite pana acum.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Doresc sa beneficieaz de un cadru propice pentru realizarea obiectivelor mai sus mentionate si totodata sa pot sa ma dezvolt in cadrul unei companii, urmand toti pasii necesari pentru realizarea acestui obiectiv.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti, Focsani, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support/collections representative

Responsabilitati:

Collection
Retention
Suport tehnic
Customer support

01.10.2013 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

-efectuarea rapoartelor zilnice: registru de casa, monetar, etc;
- responsabil legat de receptia marfii, a gestiunii magazinului si a marfii aflate in incinta acestuia;
- depunere numerar la banca;
- participare la inventare;
- consultare clienti, promovare produse, incasarea contravalorii produselor vandute (card+numerar).

01.10.2012 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

01.11.2011 - 31.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

01.06.2011 - 30.11.2011

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: kids club coordinator

Responsabilitati:

- intampinarea si supervizarea copiilor cu varste cuprinse intre 4-17 ani;
- organizare diferite activitati, workshopuri si un spectacol in fiecare sambata;
- responsabila igiena si siguranta copiilor pe parcursul sederii lor in incinta clubului.

01.04.2010 - 31.03.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator facturare/contabilitate primara

Responsabilitati:

- inregistrare facturi forta de vanzare;
- evidenta stocurilor;
- desfasurare promotii, centralizarea si expedierea acestora prin fax
sau e-mail;
- stampilare facturi si chitantiere;
- evidenta facturilor scadente si emiterea de liste-scadentare si fisa
client ori de cate ori era necesar;
- centralizarea, verificarea si emiterea situatiei vanzarilor pe fiecare
agent;
- verificare si listare jurnale de vanzari si cumparari la sfarsitul
fiecarei luni;
- schimbare preturi si emiterea de liste cu preturile modificate in
maxim 24 de ore pe fiecare agent;
- intocmire procese verbale de diferenta cantitativa la receptiile de
marfa, urmarire facturi de retur si evidenta acestor procese verbale
(rezolvate sau nerezolvate).

01.09.2008 - 28.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- realizarea procesului de vanzare si post-vanzare a serviciilor de
telefonie mobila, fixa si de internet in conformitate cu politicile si
practicile de vanzare stabilite de Orange Romania;
- identificarea corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optime
prin informatii specializate asupra caracteristicilor de functionare si
instalare ale produselor si serviciilor din portofoliu;
- focusarea spre indeplinirea obiectivelor individuale si de echipa;
- mentinerea si dezvoltarea constanta a portofoliului de clienti;
- raportare periodica.

01.11.2007 - 31.08.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice de la clienţii companiei;
- oferire soluţii pentru cerinţele clienţilor;
- menţinerea şi îmbunătăţirea nivelului de profesionalism în relaţiile
cu clienţii.

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la International Computer School din Focsani.
2004 - 2010 Facultate: Medicina Veterinara la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti.
2000 - 2004 Colegiu / Studii postliceale: Limbi Straine la Colegiul National ,,Grigore C. Moisil" din Onesti.

Facultati in straiatate

2003- Deplasare de studii in Franta prin intermediul programului educational Socrates-Erasmus

Premii

Proiecte
Jun 2003 - Aug 2003: Program Erasmus
Deplasare in Franta in cadrul unui program intercultural.
Hobby-uri
Ski; role, Cea mai mare pasiune a mea sunt sapunurile naturale pe care le si confectionez, Capacitate de a asimila multe informatii intr-un timp scurt., Excelente abilitati de comunicare., Imi place sa fac parte dintr-o echipa, Imi place sa lucrez in echipa, Organizata, Flexibila/ orientata catre detalii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)

japoneză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close