Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.06.1985

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt interesat de un loc de munca in care imi pot pune in valoare potentialul si abilitatile de comunicare cat si competentele dobindite profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - 31.05.2019

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator al birourilor electorale ale sectiilor de votare 2019

Responsabilitati:

• preiau și predau, pe bază de proces-verbal, terminalele informatice din secțiile de votare și echipamentele conexe, de la reprezentanţii Serviciului de Telecomunicații Speciale;
• sunt prezenţi în secția de votare de la ora 06.00 a zilei votării până la momentul încheierii procesului-verbal de consemnare a rezultatelor votării;
• înscriu, în SIMPV, codurile numerice personale ale alegătorilor care se prezintă la vot, prin preluarea automată a acestora, prin intermediul mecanismului integrat în terminalul informatic sau prin tastarea cifrelor corespunzătoare în secțiunea destinată acestui scop în interfața SIMPV;
• controlează corectitudinea preluării codurilor numerice personale ale alegătorilor;
• validează preluarea codurilor numerice personale ale alegătorilor în SIMPV;
• comunică, de îndată, preşedintelui biroului electoral al secţiei de votare mesajele și semnalările returnate de SIMPV;
• asigură introducerea şi transmiterea electronică a datelor din procesele-verbale privind consemnarea și centralizarea rezultatelor votării, conform procedurii stabilite de către Biroul Electoral Central;
• asigură îndeplinirea dispoziţiilor preşedintelui biroului electoral al secţiei de votare, în cazurile menționate de normele metodologice.

01.03.2017 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

-Preia si rezolva solicitarile clientilor tinand legatura cu toate departamentele interne relevante si urmand procedurile de lucru;
-Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate,pentru a atinge tintele de vanzari agreate;
-Ofera clientilor consultanta in materie de cafea si echipamente;
-Opereaza in platforma eCommerce toate comenzile si retururile si actualizeaza baza de date cu informatii despre clienti sau prospecti;
-Urmareste procesul de realizare a comenzilor si acorda feedback daca este cazul;
-Verifica informatiile legate de clienti si de comenzi si ofera raspunsuri documentate;
-Actualizeaza statusului comenzilor,la cererea clientilor sau atunci cand procedurile de lucru impun aceasta actiune;
-Colecteaza feedback-ul primit de la clienti si propune masuri de imbunatatire a activitatii;
-In cazul anularilor si a retururilor,se asigura ca valoarea produselor a fost returnata clientului;
-In cazul echipamentelor defecte ,preia reclamatia clientului,consiliaza clientii referitor la pasii uzuali de depanare a problemelor si/sau instiinteaza tehnicianul pentru a fi trimis pe teren;
-Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;
-Se documenteaza in permanenta ,referitor la noile produse/servicii oferite de catre companie;
-Transmite managerului direct raportarile saptamanale si lunare;
-Semnaleaza managerului direct orice problema in activitatea curenta;
-Prelucrarea comenzilor in functie de stoc, promotii, coduri articole, data de livrare.
-Opereaza comenzile primite prin email/ EDI/ telefon in SAP;
-Se asigura de urmarirea fluxului logistic al acestora;
-Tine evidenta vanzarilor pe diferite tipuri de formate:locatii, distribuitori, angajati vqnzari ,etc;
-Tine legatura cu clientii companiei (IKA/Distribuitori/Operatori) si monitorizeaza respectarea termenelor de incarcare si livrare;
-Colaboreaza frecvent cu colegii din departamentul vanzari;
-Primeste,verifica,clasifica si arhiveaza documentele specifice departamentului;
-Pregateste note de credit/ facturi de corectie si asigura transmiterea lor catre clienti;
-Administreaza si rezolva reclamatiile clinetilor intr-o maniera profesionala si in timp util;
-Ofera consultanta telefonic/ email clientilor;

01.03.2010 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent colectare creante

Responsabilitati:

-Contactarea telefonica a debitorilor/clientilor in vederea recuperarii debitelor restante;
-Preluarea apelurilor de la clienti si oferirea de suport cu privire la situatia financiara a debitorului;
-Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;
-Crearea si mentinerea unei bune relatii cu clientii/colaboratorii;
-Transmiterea catre clienti a documentelor primite din partea colaboratorului;
-Rezolvarea eventualelor probleme aparute clientilor;
-Negociere termene de plata pentru sumele restante;
-Redactarea si transmiterea de notificari,email-uri si sms-uri catre debitori;
-Inregistrarea corecta si completa a informatiilor obtinute in urma apelurilor in aplicatia informatica a companiei;
-Transmiterea catre colaboratori a solicitarilor primite din partea debitorilor;
-Inregistrarea si indosarierea documentelor primite din partea clientilor;

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Tehnic / Specializarea tehnician prelucrari mecanic la Grup Scolar Electronica Industriala din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Jan 2018 - Jan 2019: Asociatia Mihai
Asociatia Mihai este o asociatie nonguvernamentala infiintata in primavara anului 2015 care are ca scop identificarea si integrarea in societate a persoanelor cu dizabilitati.
Premii si Distinctii
Jun 2016: Diploma Bravo Star Best of KPI Collection Results ( jan-iun 2016 ).

Hobby-uri
Jun 2016: Sportul, Muzica, Cinematografia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close