Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.08.1975

Permis conducere:  Cat.B,C,E

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Director Resurse Umane la o companie multinationala

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ & securitate

Responsabilitati:

Responsabilitati de baza ale postului: Coordonarea activitatilor Departamentului Administrativ & Securitate si urmarirea permanenta de reducere si optimizare a cheltuielilor admnistrative precum si cele de paza, prin armonizarea si functionabilitatea serviciilor la cel mai bun raport calitate/pret, in conformitate cu interesele companiei, in vederea maximizarii profitabilitatii firmei. Supervizarea planificarea amplasamentelor si activitatile de intretinere si curatenie, custodia, paza si protectie, protocol. Directorul Administrativ este si reprezentantul managementului pentru monitorizarea si masurarea deseurilor.
Sarcini/Responsabilitati:
* Planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (paza, curatenie, intretinere, protocol);
* Avizarea si supervizarea activitatii de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare;
*Controleaza si coordoneaza activitatea firmei de paza conform Planului de Paza precum si pontajele de prezenta ale agentilor de paza (peste 40 de agenti)
* Planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (paza, curatenie, intretinere, protocol);
* Oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei, la solicitarile organelor de politie;
* Avizarea sau Aprovizionarea cu materiale necesare pentru intretinerea sau reparatile ce sunt necesare in companie;
* Organizeazã, coordoneazã şi conduce activitatea angajaţilor din subordine.
* Negociaza si concretizeaza relatiile cu clientii / furnizorii, stabilind conditiile contractuale si urmareste derularea acestora ( contractele de prestari servicii transport personal, curatenie, paza, etc...)
Asigura implementarea prevederilor procedurilor SMM si respectarea legislatiei de mediu.
Monitorizeaza colectarea, sortarea si predarea deseurilor din department (hartie, materiale plastice), reducerea consumului de energie electrica, consumabile IT. Coordoneaza activitatile din departament in cazul situatiilor de urgenta (incendiu, cutremur, inundatii, terorism).
Instruieste personalul din subordine privind probleme de calitate, mediu, sanatate si securitatea muncii.

01.11.2005 - 01.01.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: human resources manager

Responsabilitati:

Consultanta juridica, salarizare, recrutare si selectie personal, intocmire dosare personale, angajari-lichidari personal, fise fiscale salariati, intocmirea formalitatilor legale pentru cetateni straini, distribuirea tichetelor de masa conform legislatiei in vigoare, realizarea cercetarilor disciplinare in vederea aplicarii sanctiunilor disciplinare, gestionarea programelor referitoare la prezenta in societate a salariatilor si a calculului primelor de productivitate ptr.acestia, intocmirea lunara a statului de functiuni, efectuarea inscrierilor de orice natura in Cartile de Munca ale salariatilor.


Conduc o echipa de 3 persoane. Am coordonat implementarea Modulului SAP- HR in companie.
Directorul General SC ICME ECAB SA
Masina de serviciu si asigurare medicala privata.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Consilier juridic la Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

CURS INSPECTOR RESURSE UMANE( MMPS)
Curs de Manager Resurse Umane
Curs de Sanatate si Securitatea muncii ( MMPS)
Curs de prim ajutor autorizat de Ministerul Sanatatii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

greacă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close