de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Slatina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

07.12.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director sucursala

Responsabilitati:

- Stabilirea in acord cu echipa de management, a obiectivelor generale, specifice si operationale ale firmei pe termen scurt, mediu si lung;
- Identificarea si alocarea resurselor financiare, informationale, materiale si umane din firma, in vederea realizarii obiectivelor propuse;
- Organizarea structurilor organizationale in functie de necesitatile firmei si de activitatile planificate;
- Asigura coordonarea tuturor departamentelor din cadrul firmei;
- Organizeaza activitatile departamentelor;
- Asigurarea fundamentarii activitatii decizionale cu privire la definirea si formularea politicii economico-sociale si gestionarea eficienta a resurselor materiale, financiare, informationale si umane in vederea realizarii obiectivelor stabilite;
- Incheie actele juridice in numele firmei, conform imputernicirii acordate de catre AGA;
- Colaboreaza cu autoritatile locale, regionale si nationale in vederea indeplinirii obiectivelor macroeconomice si a celor organizationale;
- Negociaza Contractul Colectiv de Munca si Contractele Individuale de Munca;
- Asigura respectarea reglementarilor si normelor legale in vigoare in cadrul activitatii decizionale;
- Urmareste aplicarea deciziilor luate si evalueaza efectele acestora;
- Analizeaza impreuna cu sefii de departamente toate rapoartele financiare, veniturile si cheltuielile fiecarui departament, pentru a se asigura ca hotararile cu privire la buget sunt respectate si aduce imbunatatirile necesare.

01.06.2010 - 06.12.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Dintre responsabilitatile job-ului mentionez :
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- activitati de contabilitate primara(emitere facturi, dispozitii de plata, deconturi,intocmire cash-flow etc) si evidenta gestiune
- organizarea timpului, sarcinilor si locului de munca;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- supervizarea proiectelor in derulare;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

06.10.2009 - 31.12.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari/sef de tura

Responsabilitati:

-amenajare spatiu de lucru
-coordonare activitate echipa
-consilierea clientilor in alegerea vestimentatiei dorite
-intocmirea inventarului lunar si evidenta stocului
-mentinerea relatiilor cu institutiile statului(Protctia Consumatorului, Primarie, Administratie Financiara)

studii

 

Facultati:

2011 Universitatea din Craiova/Facultatea de
Economie si Administrarea Afacerilor specializarea Finante si Banci -in curs
1999-2006 Liceul cu Program Sportiv Slatina
1994-1999 Scoala generala Constantin Brancoveanu Slatina

Activitati extracurriculare

- Sociabila si flexibila;
- Comunicativa;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Colaborez eficient cu alte persoane;
- Fire creativa, cu inclinatii catre identificarea problemelor,
- Capacitate de analiza si prioritizare;
- Organizata si atenta la detali.

Premii

Curs de Antreprenoriat - Cofinantat din Fondul Social European prin programul operational sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close