 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Management Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Slatina Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
07.12.2013 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: director sucursala Responsabilitati: - Stabilirea in acord cu echipa de management, a obiectivelor generale, specifice si operationale ale firmei pe termen scurt, mediu si lung;
- Identificarea si alocarea resurselor financiare, informationale, materiale si umane din firma, in vederea realizarii obiectivelor propuse;
- Organizarea structurilor organizationale in functie de necesitatile firmei si de activitatile planificate;
- Asigura coordonarea tuturor departamentelor din cadrul firmei;
- Organizeaza activitatile departamentelor;
- Asigurarea fundamentarii activitatii decizionale cu privire la definirea si formularea politicii economico-sociale si gestionarea eficienta a resurselor materiale, financiare, informationale si umane in vederea realizarii obiectivelor stabilite;
- Incheie actele juridice in numele firmei, conform imputernicirii acordate de catre AGA;
- Colaboreaza cu autoritatile locale, regionale si nationale in vederea indeplinirii obiectivelor macroeconomice si a celor organizationale;
- Negociaza Contractul Colectiv de Munca si Contractele Individuale de Munca;
- Asigura respectarea reglementarilor si normelor legale in vigoare in cadrul activitatii decizionale;
- Urmareste aplicarea deciziilor luate si evalueaza efectele acestora;
- Analizeaza impreuna cu sefii de departamente toate rapoartele financiare, veniturile si cheltuielile fiecarui departament, pentru a se asigura ca hotararile cu privire la buget sunt respectate si aduce imbunatatirile necesare. |
|
01.06.2010 - 06.12.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: Dintre responsabilitatile job-ului mentionez :
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- activitati de contabilitate primara(emitere facturi, dispozitii de plata, deconturi,intocmire cash-flow etc) si evidenta gestiune
- organizarea timpului, sarcinilor si locului de munca;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- supervizarea proiectelor in derulare;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei |
|
06.10.2009 - 31.12.2009 Departament: vanzari Titlu Job: consilier vanzari/sef de tura Responsabilitati: -amenajare spatiu de lucru
-coordonare activitate echipa
-consilierea clientilor in alegerea vestimentatiei dorite
-intocmirea inventarului lunar si evidenta stocului
-mentinerea relatiilor cu institutiile statului(Protctia Consumatorului, Primarie, Administratie Financiara) |
| studii | |
|
Facultati: 2011 Universitatea din Craiova/Facultatea de
Economie si Administrarea Afacerilor specializarea Finante si Banci -in curs
1999-2006 Liceul cu Program Sportiv Slatina
1994-1999 Scoala generala Constantin Brancoveanu Slatina Activitati extracurriculare - Sociabila si flexibila;
- Comunicativa;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Colaborez eficient cu alte persoane;
- Fire creativa, cu inclinatii catre identificarea problemelor,
- Capacitate de analiza si prioritizare;
- Organizata si atenta la detali. Premii Curs de Antreprenoriat - Cofinantat din Fondul Social European prin programul operational sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(incepator,incepator,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|