de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

De a obtine o cat mai mare experienta in domeniu, in special managemant al proprietatii-intretinere, de a infrunta noi provocari din care as putea invata ceva nou si in acelasi timp de a impartasi din experienta dobandita.

Beneficii: masina, mobil, laptop etc.

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Inginerie, Service / Reparatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

~implementarea de noi startegii in ceea ce priveste activitatile de mentenanta si operatiuni, in vederea obtinerii unui standard ridicat de calitate a serviciilor, cresterii duratei de viata a echipamentelor la costuri optime;
~comunicarea si coordonearea pentru a asigura paticiparea efectiva a coordonatorilor/tehnicienilor, in punerea in aplicare a procedurilor si politicilor stabilite;
~responsabil pentru intretinerea in conditii de siguranta, repararea/inlocuirea echipamenetelor din sistem, pentru a asigura randamantul maxim al acestora, sprijinind in acelasi timp politicile, scopurile si obiectivele companiei;
~integrarea unui soft propriu de intretinere preventiva, pentru o mai buna performanta a activitatilor;
~generare rapoarte diverse (intretinere, consumuri, eficienta, angajati etc.);
~mentinerea instalatiilor in stare de functionare satisfacatoare, prin furnizarea de inspectii sistematice, de detectare si corectarea disfunctionatitatilor de incipient, fie inainte ca acestea sa apara sau inainte de a se dezvolta in defecte majore;
~intocmirea si urmarirea bugetului mentenata/operational/consumuri pentru toate cladirile; urmarirea circulatiei documentelor, a contractelor de furnizare, servicii conexe etc.;
~supravegherea echipei tehnice de intretinere; intalniri regulate cu responsabilii tehnicii ai cladirilor pentru a fi sigur ca isi indeplinesc atrbutiile conform politicilor stabilite;
~coordonarea/supervizarea proiectelor companiei (In City, Bucuresti Mall extensie 1-2-3, Plaza Romania extensie, Mall-Dova, Brasov Business Park, Prodin etc.);
~derulare proiecte de imbunatatire a eficientei echipamentelor/sistemelor si de reducere a costurilor;
~sustinerea politicilor de securitate, sanatate si mediu;
~directionare, sustinerea si impunerea programului de siguranta pentru echipa tehnica;
~cooronarea activitatilor comune cu departamentele de inchiriere/operatiuni pentru proiectele noi, renovari etc.;
~monitorizarea si utilizarea inventarului/pieselor de schimb, consumabile intretinere si lansarea de noi comenzi atunci cand se impunea;

16.01.2006 - 01.04.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: manager mentenanta si cu supervizare activitati operationale (securitate, curatenie etc.)

Responsabilitati:

~implementarea de noi startegii in ceea ce priveste activitatile de mentenanta si operatiuni, in vederea obtinerii unui standard ridicat de calitate a serviciilor, cresterii duratei de viata a echipamentelor la costuri optime;
~comunicarea si coordonearea pentru a asigura paticiparea efectiva a coordonatorilor/tehnicienilor, in punerea in aplicare a procedurilor si politicilor stabilite;
~responsabil pentru intretinerea in conditii de siguranta, repararea/inlocuirea echipamenetelor din sistem, pentru a asigura randamantul maxim al acestora, sprijinind in acelasi timp politicile, scopurile si obiectivele companiei;
~integrarea unui soft propriu de intretinere preventiva, pentru o mai buna performanta a activitatilor;
~generare rapoarte diverse (intretinere, consumuri, eficienta, angajati etc.);
~mentinerea instalatiilor in stare de functionare satisfacatoare, prin furnizarea de inspectii sistematice, de detectare si corectarea disfunctionatitatilor de incipient, fie inainte ca acestea sa apara sau inainte de a se dezvolta in defecte majore;
~intocmirea si urmarirea bugetului mentenata/operational/consumuri pentru toate cladirile; urmarirea circulatiei documentelor, a contractelor de furnizare, servicii conexe etc.;
~supravegherea echipei tehnice de intretinere; intalniri regulate cu responsabilii tehnicii ai cladirilor pentru a fi sigur ca isi indeplinesc atrbutiile conform politicilor stabilite;
~coordonarea/supervizarea proiectelor companiei (In City, Bucuresti Mall extensie 1-2-3, Plaza Romania extensie, Mall-Dova, Brasov Business Park, Prodin etc.);
~derulare proiecte de imbunatatire a eficientei echipamentelor/sistemelor si de reducere a costurilor;
~sustinerea politicilor de securitate, sanatate si mediu;
~directionare, sustinerea si impunerea programului de siguranta pentru echipa tehnica;
~cooronarea activitatilor comune cu departamentele de inchiriere/operatiuni pentru proiectele noi, renovari etc.;
~monitorizarea si utilizarea inventarului/pieselor de schimb, consumabile intretinere si lansarea de noi comenzi atunci cand se impunea;

15.01.2000 - 15.01.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer intretinere � actvitati mentenanta preventiva

Responsabilitati:

~verificare, intretinere, observare echipamente electromecanice din cadrul complexului Bucuresti Mall;
~raportare zilnica despre activitatile efectuate;
~elaborare raport lunar cheltuieli

studii

 

Facultati:

Universitatea Politehnica Bucuresti , specializarea Electrotechnica Generala (1994 - 1999)

Activitati extracurriculare

Peste 5 ani experienta manageriala in domeniu intretinerii preventive si 10 ani in domeniul mentenenatei in cladiri cu diverese aplicatii.

Foarte organizat, capabil de stabili prioritatile in programarea activitatilor. Competeta si aptitudini tehnice, conoasterea sistemelor de instalatii utilizate in cladiri.

Calculator: Microsoft Office (Windows, Outlook, Excel, Access), AutoCad, DiaLux, PM software, Ecodial, cunostinte pachet Macromedia, cu abilitatea de a invata aplicatii noi.

Premii

ICSC curs European Retail Property School, Management II, Amsterdam 2008
Time Management, Bucuresti 2007



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close