Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.01.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.04.2006

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Gasirea unui post care sa imi permita folosirea cu maxima eficienta a cunostintelor si a experientei acumulate pana in prezent. Atentie! NU pot lucra in weekend-uri si prin urmare NU pot onora un job care presupune aceasta caracteristica. De aceea, am rugamintea sa NU stabilim un eventual interviu, daca postul in cauza necesita lucrul in zilele de sambata si/sau duminica! In timpul saptamanii sunt ok pentru deplasari sau realocari, dar NU in weekend. Ok si cu program in 2 ture pe timpul zilei. Multumesc pentru intelegere.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: Posibilitati de avansare in cariera.

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Transport / Distributie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: data manager

Responsabilitati:

- Analiza, centralizarea, prelucrarea si executarea diverselor rapoarte/raportari in Excel (la nivel local sau national) pentru departamentul de Logistica, pe baza diverselor date extrase din programe de tip WMS (Rapoarte Logistice si Charisma).

- Identificarea problemelor de tip logistic, pe baza datelor extrase/analizate.
- Propuneri de imbunatarire a activitatilor departamentului, pe baza datelor extrase/analizate.

01.01.2014 - 31.12.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef raion (marfuri nealimentare) / sef tura / sef echipa.

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Coordonarea, supervizarea si evaluarea echipelor de Culegere marfa, Coletare, Pregatire marfa, Verificare marfa si Livrare (aproximativ 60 de oameni), pentru rezolvarea cat mai corecta si la timp a comenzilor primite
- Colaborarea optima cu departamentele Receptie, Optimizare, Reclamatii si Distributie/Transporturi, pentru asigurarea unui flux neantrerupt de activitati logistice in depozit,
- Preantampinarea si rezolvarea problemelor de ordin logistic (atat a celor legate de stocul de marfa, cat si a celor legate de personalul din subordine - lucratorii gestionari, verificatori, infoliatori si stivuitoristi)
- Pregatirea si livrarea exporturilor (a comenzilor externe) de medicamente, precum si a bonurilor interne de consum sau a clientilor cu reguli speciale de livrare
- Pregatirea documentatiei si a actelor de livrare, a avizelor, a CMR-urilor etc
- Diverse operatiuni care vizau stocul de marfa si personalul din subordine, realizate in programe de tip Charisma si Rapoarte Logistice
- Efectuarea si urmarirea in Excel a diverselor situatii (concedii personal, productivitate, pontaj, decontari abonamente) si raportarea lor saptamanala sau lunara
- Realizarea impreuna cu echipele din subordine de inventare partiale/generale a marfii din depozit
- Propunerea de solutii procedurale, organizatorice si logistice pentru eficientizarea operatiunilor aflate in aria de responsabilitate
- Asigurarea pregatirii si a integrarii noilor lucratori gestionari angajati, precum si evaluarea lor periodica
- Atributii administrative: comandarea diverselor consumabile (papetarie, folie etc), inlocuirea tonerelor de imprimanta)
- Atributii pe linie PSI
- Atributii pe linie de protectie a muncii

Beneficii: bonuri de masa + decont transport + abonament medical la o clinica privata.

01.07.2008 - 01.08.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ / director administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Identificarea necesarului de aprovizionare al companiei - valoric, conditii comerciale, furnizori,
- Activitati de achizitii servicii si echipamente precum si aprovizionare cu diverse materiale necesare firmei (materiale de curatenie, materiale de protocol, de papetarie etc)
- Incheierea de contracte cu diversi furnizori pentru serviciile sau produsele dorite,
- Intocmirea si ulterior urmarirea comenzilor de aprovizionare si a derularii contractelor (punere in functiune, intretinere, service) pentru serviciile si echipamentele achizitionate.
- Intocmirea si urmarirea bugetului anual pe departament.
- Luarea masurilor necesare pentru ca toate comenzile si cheltuielile sa fie executate in limita bugetului,
- Recomandarea necesarului de aprovizionare in stransa legatura cu datele de vanzare din piata si cu bugetul de venituri desemnat de companie,
- Intocmirea si analizarea cererilor de oferta,
- Realizarea de inventare de doua ori pe an si activitati de casare,
- Elaborarea politicilor, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii administrative la nivel de companie,
- Elaborarea de propuneri de imbunatatire a procedurilor si a instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor si maximizarii profiturilor,
- Intocmirea lunara a unui raport care cuprindea consumurile si utilitatile sediului (curent electric, gaze, apa, materiale reciclabile) precum si urmarirea/analizarea lunara a acestor date,
- Asigurarea suportului administrativ si rezolvarea problemelor de gen, pentru un o cladire cu 2 corpuri, 3 etaje, parter, subsol si parcare (o suprafata de 4000 Mp) si peste 150 angajati,
- Analizarea lunara a foilor de parcurs a referentilor administrativi si eficientizarea traseelor si a rutelor predominante,
- Asigurarea instruirii corespunzatoare, coordonarea, optimizarea activitatii si verificarea a 2/3 referenti administrativi, 4/6 secretare, 2 ingrijitoare vila protocol, 1 mecanic intretinere, 1 arhivar, 1 spalator auto si 6/12 menajere - ca si personal aflat in subordine,
- Colaborarea cu deparatmentele contabilitate, financiar, achizitii si vanzari in vederea indeplinirii obiectivelor desemnate de catre firma,
- Intocmirea de diferite rapoarte si situatii cu date de ordin administrativ,
- Gestionarea la nivel national a flotei de telefoane mobile, numere, abonamente voce, abonamente date, modemuri si a diverselor optiuni, precum si mentinerea relatiei cu operatorul de telefonie mobila. Comandarea de noi terminale, activarea de noi abonamente, inchideri de numere si rezilieri de contracte, precum si rezolvarea oricaror probleme aparute pe linie de telefonie mobila si GSM, pentru numerele aflate atat in flota sediului din Bucuresti (Head Office) cat si pentru celelalte 5 filiale din tara ale firmei (un portofoliu de peste 500 numere active),
- Gestionarea celor 6 masini ale departamentului administrativ, cu tot ceea ce tine de ele,
- Asigurarea de backup si preluarea tuturor activitatilor si a functiilor referentului administrativ (atunci cand acesta era in concediu),
- Responsabil cu activitati de instruire si supraveghere pe linie de paza si protectie a sediului firmei (prin stransa colaborare cu agentii de paza a firmei contractate). Asigurare de suport in orice situatie care nu presupunea interventie activa specializata,
- Responsabil cu activitati de instruire pe linie de PSI (prevenire si stingere a incendiilor),
- Responsabil cu activitati de instruie pe linie de protectie a muncii,
- Desfasurarea diverselor activitati de protocol in regim VIP pentru "Board of directors & Top management", cu masinile din dotare.

Realizari:
- Indelplinrea cu succes, la timp si in bugetul alocat a tuturor indatoririlor de serviciu, precum si buna organizare a oamenilor aflati in subordine.

Beneficii:
- Masina de serviciu (regim full time) + carburant + telefon + bonuri de masa + doua vizite medicale de medicina a muncii pe an.

01.03.2007 - 01.07.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiei cu diverse banci (executare plati, schimburi valutare, ridicare numerar, extrase bancare si OP-uri), mentinerea legaturilor cu trezoreria, administratiile financiare, biroul notarial, Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului, diversi alti furnizori si parteneri etc.
- Gestionarea flotei de telefoane mobile, numere, abonamente voce, abonamente date, modemuri si a diverselor optiuni, precum si mentinerea relatiei cu operatorul de telefonie mobila.
Comandarea de noi terminale, activarea de noi abonamente, inchideri de numere si rezilieri de contracte, precum si rezolvarea oricaror probleme aparute pe linie de telefonie mobila, pentru numerele aflate in flota sediului din Bucuresti -(Head Office),
- Obtinerea formularelor necesare pentru licitatii de la institutiile emitente,
- Ridicare documente clienti, furnizori, ministere, birou avocati, birouri notariale,
- Obtinere de avize speciale necesare importului de produse, ce necesita avizul Directiei Sanitar-Veterinare, a Ministerului Sanataii sau a Agentiei Nationale a Medicamentului,
- Activitati de achizitie, predare si primire obiecte de inventar si mijloace fixe,
- Inregistrare mentiuni legate de activitatea firmei,
- Tinerea foii zilnice de parcurs a masinii,
- Diverse activitati de protocol sau curierat cu masina de serviciu,
- Majoritatea acestor activitati, presupuneau deplasari in oras cu masina de serviciu.

Realizari:
- Indelplinrea cu succes, la timp si in bugetul alocat a tuturor indatoririlor de serviciu.

Beneficii:
- Masina de serviciu (regim full time) + carburant + telefon + bonuri de masa + doua vizite medicale obligatorii si gratuite pe an + prima de Craciun si Paste.

01.06.2006 - 01.09.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent logistica

Responsabilitati:

- Distribuirea unor produse de renume (apartinand producatorului Procter & Gamble), anumitor clienti, in conformitate cu comenzile primite de la acestia.
- Asigurarea permanentei stocurilor aflate in depozit.
- Gestionarea si negocierea stocurilor aflate in depozit.
- Negocierea anumitor cantitati de marfa comandata, precum si a termenelor de livrare aferente.
- Monitorizarea procesului de distributie, de la depozit la client.
- Efectuarea periodica a unor rapoarte logistice si de stoc catre departamentul Vanzari/Marketing din cadrul firmei.

Beneficii: bonuri de masa.

01.03.2005 - 01.10.2005

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector de specialitate.

Responsabilitati:

- Activitati specifice pentru un asistent social: tinerea de sedinte saptamanale cu persoanele de suport ale fiecarui client al centrului.
- Propunerea si luarea de decizii in cadrul managementului de caz, specific fiecarui client asistat.
- Colaborarea cu psihologul desemnat pentru fiecare caz in parte, pentru gasirea celor mai bune decizii/strategii si aplicarea/mentinerea lor ulterioara.
- Tinerea unei evidente detaliate si computerizate a fiecarui caz in parte cu toate informatiile necesare.
- Supravegherea, conducerea si/sau participarea in cadrul terapiei ocupationale desemnata unuia sau mai multor clienti ai centrului.

01.02.2002 - 01.11.2004

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator al

Responsabilitati:

- Organizatie Neguvernamentala si non-profit cu activitate in domeniul prevenirii si combaterii riscurilor negative asociate consumului de droguri prin intermediul unor programe bazate pe filosofia de tip Harm reduction.

Responsabilitati, Realizari:
- Mentinerea legaturii cu celelalte ONG-uri, parteneri in "Romanian Harm Reduction Network" (RHRN) si cu programele acestora,
- Comunicarea problemelor aparute in cadrul retelei, realizarea de sedinte comune,
- Analizarea situatiei problematice existente si inaintarea de propuneri de rezolvare/imbunatatire,
- Scrierea/editarea lunara de articole pe domeniu, in brosura RHRN.

01.03.2000 - 01.11.2004

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator program schimb de seringi

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii in cadrul unui centru de tip Drop-In, pentru consumatorii de droguri injectabile (heroina), din Bucuresti,
- Selectarea, pregatirea, supervizarea si coordonarea voluntarilor - (in numar de aprox. 20),
- Mentinerea relatiei cu furnizorii, supervizarea procesului de aprovizionare,
- Estimari privind rulajul materialelor, sugestii privind bugetarea,
- Intervievarea, aplicarea de chestionare si realizarea de focus grupuri clientilor si beneficiarilor programului in cadrul diferitelor studii calitative sau cantitative sociologice efectuate,
- Conceperea (impreuna cu voluntarii) de noi materiale informative (brosuri, pliante etc.),
- Tinerea saptamanala de sedinte pentru discutarea si rezolvarea problemelor aparute in cadrul echipei si in activitatea desfasurata (modalitati de imbunatatire a relatiei cu clientii programului),
- Dezvoltarea si implicarea in cadrul programului de "out-reach" al centrului,
- Efectuarea lunara a unui raport narativ si financiar de activitate.

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Probatiune - Administrarea comunitara a justitiei la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala. din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Asistenta Sociala la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala. din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Teologie la Facultatea de Teologie Ortodoxa. din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Ceasurile de mana,Muzica buna,Fotografia & aparatura foto

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close