Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.08.2001

obiectiv

 

Obiectiv profesional: gasirea de noi provocari profesionale, in cadrul unei companii care sa imi permita sa imi dovedesc adaptabilitatea si realele competente profesionale si valoarea. dezvoltare profesionala si personala permanenta, intr-un mediu de lucru competitiv Motto: Today's customers aren't just buying what you are selling; they are buying who you are. - Michael Drew 14 ani experienta profesionala Experienta de vanzari intr-un mediu de lucru orientat pe rezultate Abilitatea de a lucra in mod independent si in cadrul unei echipe Crearea si dezvoltarea de relatii profesionale pe termen lung Puncte forte: rezolvarea problemelor, adaptabilitate, experienta internationala, orientata catre rezultate, perseverenta, integra, bun organizator, spirit de echipa, flexibilitate, dinamica, autodidact Specialitati: Business Development, Vanzari, Negociere, Fleet Management, Planificare, Automotive, Suport Clienti, Satisfactie Clienti, Evaluarea Riscului, Analize si Raportari, B2B, Servicii, Management

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: development manager

Responsabilitati:

Responsabil pentru identificarea, generarea, negocierea si executarea planului regional de vanzari catre clientii din zona geografica alocata.
Gestioneaza relațiile strategice cu clientii companii si partenerii de afaceri (dealerii) din zona alocata.

Principalele responsabilitati:
 Indeplinirea planului de vanzari cantitativ si calitativ (numar unitati; profit per unit conform dispozitiilor interne; KPI’s calitativi ai procesului de vanzare- numar intalniri documentate; sesiuni de drive test; rate de conversie)
 Construieste un pachet de servicii pentru ofertarea si vanzarea efectiva care sa cuprinda: masina; accesorii; pachet servicii AFS; asigurare, precum si orice alte elemente necesare conform nevoii clientului.
 Identifica noi clienti in zona geografica alocata si nevoile acestora dezvoltand oportunitati de promovre si vanzare a produselor Toyota si Lexus in stransa cooperare cu forta de vanzari a dealerilor din zona alocata.
 Culege informatii si analizeaza potentialul zonei geografice/pietei alocate: companii, profilul, situatia financiara, situatia flotei detinute, persoane cu rol de decizie, perioada de achizitie; etc.
 Este prezent in piata, este la curent cu si participa la evenimente si reuniuni cu scopul de a identifica potentiali clienti si oportunitati de vanzare. Initiaza actiuni prin care are ocazia sa colecteze informatii si sa intalneasca persoane de decizie. Propune intalniri si test drive.
 Construieste si mentine relatii de afaceri cu potentiali clienti, in cadrul zonei geografice alocate si cu companii de Leasing Operational si Financiar, pentru a genera noi vanzari.
 Interactioneaza cu factori de decizie din partea potentialilor clienti (Dir. Financiar; Buyer; Purchasing Manager; Dir. General; Dir. Logistica; Dir. Resurse Umane)
 Identifica permanent noi surse de potentiali clienti; cauta informatiile necesare pentru a evalua potentialul fiecarui client.
 Colecteaza si noteaza in baza de date informatiile relevante despre fiecare potential client; are o evidenta clara a potentialului fiecarui prospect si un plan de actiune pe termen mediu si lung.
 Valorifica permanent aceste relatii cu scopul de a genera vanzari:
o propune clientilor actuali achizitia de noi produse
o solicita clientilor actuali recomandari privind potentiali clienti si/sau oportunitati de vanzare in zona alocata.
 Creaza si pune in aplicare procesul de vanzare B2B în reteaua de dealeri
 Mentine relatii bune cu managementul dealerilor astfel incit sa poata fii bine informat si sa ii poata ajuta in evaluarea si rezolvarea nevoilor identificate.
 Impreuna cu forta de vanzari a dealerului din zona alocata ajuta clientii sa inteleaga valoarea raportata la pret a produselor Toyota prin prezentari statice si dinamice ale produselor, adaptate la nevoile identificate si la specificul vanzarii de flote. Consiliaza clientii in demersul lor de a face cea mai buna alegere.
 Participa impreuna cu reprezentantul de vanzari flote al dealerului la negocierile cu clientii si ajuta la incheiea vanzarii.
 Monitorizeaza realizarea obiectivelor din planuri de vanzari. Se asigura ca obiectivele anuale, lunare si saptaminale ale partenerilor din zona alocata sunt indeplinite pentru a asigura realizarea targetului.
 Coordoneaza forta de vanzari de la reteaua de dealeri, face coaching in domeniul vanzarilor .
 Urmareste si analizeaza eficienta proceselor de vanzari B2B, competentele fortei de vanzari si gradul de motivare al acesteia. Se asigura de implementarea corecta a mijloacelor de dezvoltare pentru personalul din vanzari flote prin coaching si managementul celor mai bune practici.
 Depune eforturi pentru a creste profitabilitatea afacerii, în conformitate cu liniile directoare ale companiei.
 Elaboreaza planuri de dezvoltare a afacerii zonale, inclusiv obiective specifice, strategii, tactici in colaborare cu alte departamente si cu reteaua de dealeri
 Colaboreaza strans cu echipa manageriala Toyota Romania si cu managementul dealerilor pentru crearea bugetului anual.
 Analiza competitia din zona geografica alocata (de exemplu, strategie de pret, strategie de stimulare a vanzarilor, profitabilitatea, linia de produse, politica internă / externă, etc) si intelege impactul asupra afacerii
 Acționează ca persoana de legatura pentru fluxul de informații și feedback-ul între potențiali clienti si echipa de management a companiei.
 Maximizeaza capacitatea de a vinde a dealerilor punand la dispoziie expertiza si cunostintele corespunzatoare acolo unde este nevoie.
 Participa la toate programele de instruire din programa alocata de Toyota Romania si promoveaza examenele de certificare. Cunoaste foarte bine produsele Toyota si standardele procesului de vanzari flote Toyota.
 Face o auto-analiza a performantei profesionale cu scopul de a atinge si depasi obiectivele profesionale.
 Participa la sedintele kaizen, impartaseste practicile de succes, invata de la colegi.
 Colaboreaza eficient cu angajatii celorlalte departamente (operational,financiar, post vanzari, marketing, administrativ etc.) cu scopul de a asigura satisfactia clientilor, respectarea si implementarea valorilor Toyota Way.
 Tine evidenta activitatilor derulate. Pregateste rapoarte de activitate conform cerintelor comunicate de Directorul de Vanzari.
 Ia parte la activitatile de marketing, cu atributiile alocate punctual, pe fiecare proiect.

Realizari:
- Crearea si implementarea unui nou Business Partner, atat pentru vanzari cat si pentru After Sales: BT Operational Leasing
- Project Manager pentru parteneriate cu Camerele de Comert
- Obtinerea unor baza de date si crearea unui proiect de mailing pentru contactarea Ambasadelor
si membrilor unor Camere de Comert
- Recunoastere profesionala de catre o terta parte: http://www.foxsalesjobs.ro/show_news.php?id=44

01.10.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: business developer

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Coordonarea ofertelor de vanzari pentru toate cele sase marci de vehicule ale Grupului, in conformitate cu politicile si procedurile companiei
- Propunerea de soluții specifice, personalizate la solicitările clientilor, asigurand totodata servicii sigure, eficiente si avantajoase, precum si utilizarea eficienta a resurselor
- Recomandari pentru imbunatatirea serviciilor furnizate, in conformitate cu nevoile clientului și strategia de ansamblu a companiei
- Identificarea si administrarea oportunitatilor si clientilor potentiali
- Identificarea ariilor de actiune comuna cu celelalte linii de business din grup (banca, leasing, imobiliare)
- Cresterea gradului de colaborare intre diferitele servicii ale companiei (mentenanta, anvelope, leasing, masini uzate, asistenta rutiera, constatari daune)
- Creare si dezvoltare de parteneriate cu diferite domenii de activitate (medical, turism, automotive)
- Crearea de relatii de afaceri puternice, impreuna cu noi clienti de renume, pentru asigurarea executarii eficiente a planului de afaceri si a obiectivelor de profit
- Raportari periodice ale activitatii si rezultatelor, urmarire indicatori de performanta
- Colaborare continua cu toate celelalte departamente din companie
- Participarea la targuri, conferințe, evenimente de networking, pentru cresterea reputatiei si a vizibilitatii companiei si facilitarea crearii unei retele profesionale solide

Rezultate obtinute:
- Cresterea vizibilitatii companiei in mediul de afaceri
- Cresterea gradului de constientizare a personalului referitor la vanzarile cross selling

01.09.2013 - 01.08.2014

Departament: management

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Coordonarea echipei de vanzari, stabilirea obiectivelor si a strategiilor de abordat, în conformitate cu politicile companiei
- Motivarea echipei de vanzari prin suport clienti, training si exemplu personal
- Identificarea nevoilor clientilor si prospectilor si implementarea actiunilor de retentie si de crestere a colaborarii
- Identificarea ariilor de actiune comuna cu celelalte linii de business din grup
- Raportari periodice ale activitatii si rezultatelor
- Mentinerea si imbunatatirea relatiilor de afaceri cu partenerii locali si internationali
- Participare in stabilirea si implementarea planului de marketing
- Participare in definirea si optimizarea procedurilor organizationale si operationale
- Colaborare continua cu toate celelalte departamente din companie
- Promovarea companiei in mediul de afaceri utilizand toate canalele disponibile

Rezultate obtinute:
- Cresterea vizibilitatii companiei si a imaginii acesteia in mediul de afaceri
- Participarea si castigarea mai multor proiecte de anvergura
- Implementarea procedurilor imbunatatite de management
- Implementarea la nivel de regiune a unui model de raportare pe care l-am creat pentru sucursala din Romania

01.12.2007 - 01.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: new business development manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Identificarea clientilor potentiali, prezentarea serviciilor companiei, negocierea si implementarea proiectelor clientilor noi
- Consultanta permanenta pentru clientii existenti, prin evaluarea politicii de flota auto, analize TCO, politica ”verde”; pentru retentia acestora si cresterea cifrei de afaceri
- Coordonare echipe de proiect, pentru licitatii locale si internationale
- Dezvoltarea si coordonarea proiectelor pentru noi canale de vanzari (sucursale banca, dealeri, reteaua de furnizori, schimburi internationale) in conformitate cu principiile, valorile si politicile companiei
- Managementul riscului
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii implicati in diferite proiecte
- Identificarea ariilor de actiune comuna cu celelalte linii de business din grup
- Training pentru angajatii noi
- Raportari periodice si permanente ale activitatii si rezultatelor (inclusiv CRM), indeplinire si monitorizare indicatori de performanta
- Colaborare continua cu toate celelalte departamente din companie
- Domenii de lucru: farmaceutice, banci, FMCG, constructii, petrol si gaze, electric, asigurari, agricultura, automotive, IT, DIY, bauturi

Rezultate obtinute:
- Semnarea a o treime din numarul total de clienti ai companiei
- Prin clientii existenti, am furnizat contracte si pentru celelalte directii de afaceri din Grup, anume banca si sucursale internationale
- Am administrat buget de >1,5 mil. euro pe proiect si 12 mil. euro pe an

01.04.2006 - 01.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Identificarea clientilor potenţiali, prezentarea serviciilor companiei, negocierea si implementarea contractelor noi
- Consultanta permanenta pentru clientii existenti, pentru cresterea satisfactiei acestora si retentia pe termen lung
- Achizitii punctuale pentru anumite proiecte
- Pregatirea tuturor documentatiilor necesare si participare activa la livrari
- Licitatii locale si internaţionale
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu furnizorii
- Training pentru angajatii noi
- Raportari periodice ale activitatii si rezultatelor
- Colaborare continua cu toate celelalte departamente din companie, precum si cu celelalte directii de activitate ale companiei
- Recuperare creante

Rezultate obtinute:
- Implementarea unui serviciu total nou pe piata romaneasca
- Deschiderea de puncte de lucru noi

01.03.2005 - 01.03.2006

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Cercetari de piata si rapoarte de marketing
- Prezentari pentru servicii si produse
- Participare la crearea si implementarea strategiei de marketing
- Creare si administrare baze de date clienti, identificare clienti potentiali
- Coordonare echipe de proiect, la nivel de divizie si la nivel de Grup
- Participare la realizarea bugetelor si evaluarea lunara a acestora
- Colaborare cu celelalte divizii din companie

Rezultate obtinute:
- Implementarea de proiecte comune cu toate cele 5 divizii ale companiei

01.10.2003 - 01.03.2005

Departament: altele

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Mentinerea in bune conditii si dezvoltarea eficienta a relatiilor cu furnizorii si beneficiarii
- Identificare clienti noi
- Analize ale activitatii
- Achiziti de instrumente de lucru
- Alocarea de sarcini si responsabilitati catre angajatii noi
- Baze de date clienti si furnizori
- Activitati logistice si administrative

Rezultate obtinute:
- Implementarea unei proceduri de lucru de eficientizare a comenzilor

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Afaceri Internationale la Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea Relatii Economice Internationale din Bucuresti.
2003 - 2004 Masterat: Psihopedagogie la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2003 - 2004 Masterat: Strategii Concurentiale la Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Management din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Managementul Firmei la Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Management din Bucuresti.
1995 - 1999 Liceu: Informatica la Liceul National Ion Maiorescu din Giurgiu.

Premii

Traininguri
Nov 2017 - Nov 2017: Traininguri de produs si Vanzari Toyota

Jun 2014 - Jun 2014: Focus inquiry handling
2014: Focus inquiry handling, sustinut de Signature Worldwide
May 2012 - May 2012: Vanzare Consultativa
2012: Vanzare Consultativa, sustinut de profesori Dale Carnegie
Mar 2010 - Mar 2010: Training avansat de vanzari B2B
2010: Training avansat de vanzari B2B, sustinut de Business Machine
Jul 2009 - Jul 2009: Comunicare
2009: Comunicare, sustinut de Marketing-Austria
May 2009 - May 2009: Finance for non-finance
2009: Finance for non-finance, sustinut de Universe Management Consulting
Oct 2008 - Oct 2008: Time Management
2008: Time Management, sustinut de Universe Management Consulting
Jul 2008 - Jul 2008: Project Management
2008: Project Management, sustinut de Universe Management Consulting
May 2008 - May 2008: 2008: Negociere, sustinut de Universe Management Consulting
2008: Negociere, sustinut de Universe Management Consulting
Proiecte
Oct 2013 - Aug 2014: BNI - Business Network International
business networking
Voluntariat
Jan 2013: ASVSU - Asociatia Salvatorilor Voluntari pentru Situatii de Urgenta

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close