Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.08.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.11.1994

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Concediu de odihna, Tichete de masa,

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager resurse umane

01.01.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: director

Responsabilitati:

 Coordonarea activitatii de vanzare a angajatilor din cadrul agentiei;
 Coordonarea activitatii de administrare comerciala a agentiei pe care o conduce, cu scopul de a atinge obiectivele comerciale stabilite impreuna cu Directorul de Grup Retail;
 Prelucreaza cu administratorii de cont reglementarile interne pe linia operatiunilor cu clientela

01.08.2016 - 31.01.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

 Deschideri si inchideri conturi Persoane Fizice si Persoane Juridice;
 Constituiri si lichidari depozite Persoane Fizice si Persoane Juridice;
 Incasari plati;
 Schimburi valutare.

01.05.2015 - 31.07.2016

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

 Promovarea produselor si serviciilor bancii;
 Verificarea documentelor necesare analizei solicitarilor de credite;
 Gestionarea relatiilor cu clientii bancii.

01.10.2013 - 28.02.2015

Departament: medicina veterinara

Titlu Job: analist economic

Responsabilitati:

Departamentul Repartitii, Analiza si Control

Transmiterea lunara a targetului si alte eventuale oferte catre distribuitori;
Elaborarea lunara a rapoartelor de vanzari pe produse, distribuitori, retele;
Elaborarea lunara a rapoartelor pe Area Sales Manager;
Elaborarea lunara privind trendul de vanzari pe diferite canale de distributie;
Mentinerea contractului si oferirea de informatii pentru forta de vanzari din teritoriu;
Realizarea analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identificarea tendintelor care pot fi luate in considerare in planificarea afacerii;
Analizarea cash-flow-ului;
Realizarea previziunilor economice in privinta strategiilor organizatiei
Analiza solicitarilor sucursalelor de suplimentare/diminuare a repartitiilor
Comandarea produselor de la terti solicitate prin comanda speciala catre furnizori, in cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile in retea. Cerere de oferta de la furnizor, confirmare pret si conditii comerciale, documente insotitoare solicitate, valabilitate produs, emitere comanda, supunere comanda spre aprobare conducere, lansare comanda catre furnizor si urmarire livrare;

01.07.2005 - 01.10.2013

Departament: banci

Titlu Job: personal banker

Responsabilitati:

Analizarea si aprobarea cererilor de credit;
Evaluarea deciziilor de credit asupra dosarelor, respectand politicile si procedurile de credit in vigoare.
Aprobarea dosarelor de creditare.
Monitorizarea creditelor trase la nivel de sucursala.(intocmirea dosarelor de dauna, recuperarea creantelor).
Dezvoltarea si intensificarea relatiei cu clientii Mass Affluent (PF si PFA) prin stablirea de contacte cu acestia in mod regulat, actionand proactiv in oferirea de servicii de cea mai buna calitate, pentru crestearea portofoliului de clienti Mass Affluent, fiind persoana unica de contact pentru clientii din portofoliul propriu
Oferirea de suport clientilor Mass Afluent existenti si potentiali in contractarea, derularea si rambursarea produselor bancare, in functie de tipul de produs oferit/solicitat, in scopul satisfacerii cerintelor acestora
Identificarea nevoile clientilor Mass Affluent si fructificarea oportunitatilor de vanzare
Promovarea si vinzarea produselor si serviciilor bancii, ale subsidiarelor si Grupului ERSTE catre portofoliul dedicat clientilor Mass Affluent (PF si PFA), in concordanta cu nevoile identificate ale acestora, folosind tehnicile si instrumentele de vanzare specifice tipurilor de produse si servicii(inclusiv prin vanzarea incrucisata) conform politicii bancii in acest domeniu
Elaborarea ofertelor personalizate in functie de necesitatile si potentialul de dezvoltare a clientilor Mass Affluent
Realizarea de Finance Check o data pe an pentru portofoliul propriu de clienti Mass Affluent si oferirea produselor in concordanta cu nevoile descoperite
Realizarea tintelelor individuale si contribuirea la targetul total al Agentiei/Sucursalei din care fac parte.
Realizare de Cross-Sell intre produsele si serviciile bancare si ale subsidiarelor utilizand tehnici de vanzare corespunzatoare
Oferirea de consultanta clientilor in conformitate cu standardele de calitate ale bancii si cu modelul de servire pentru clientii Mass Afluent
Gestionarea informatiilor referitoare la nevoile viitoare ale clientilor indentificate in urma interviului de Finance .
Soluţionarea sesizarile clientilor, prin transmiterea acestora in timp util, potrivit canalelor de comunicare specifice, oferind argumentare viabile pentru rezolvarea lor
Asigurarea in conformitatea cu legile, reglementarile si procedurile aplicabile activitatii desfasurate in vederea prevenirii evenimentelor de risc operational al Bancii.
Executarea sarcinile profesionale din sfera sa de activitate, atributiile specifice locului de munca, cu respectarea si aplicarea CCM, a Regulamentului Intern, reglementarilor legale si a reglementarilor interne specifice domeniului de activitate in conformitate cu aria de responsbilitai aferente postul detinut
Asigurarea confidentialitatii si evitarea conflictului de interese in utilizarea limitelor de autoritate incredintate prin reglementarile interne ale bancii.

01.01.2004 - 01.06.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere;
Urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ;
Verificarea procedurilor prin efectuarea testelor de conformitate, sondaje, identificarea punctelor forte si a punctelor slabe;
Analiza procedurilor;
Controale necesare;
Efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.)
Comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne;
Verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii;
Aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii );
Colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare;
Utilizarea tehnicii sondajului, urmarind ca in emiterea unor judecati, riscurile sa fie cat mai mici;
Incadrarea in programul de lucru si in bugetul de timp a compartimentului;
Concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti;
Asigurarea ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate;
Asigurarea ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale
( verificarea realitatii inregistrarilor );
Executia misiunii de compilare a informatiilor financiare a societatilor din cadrul grupului (stingerea, clasarea si prepararea unei sinteze a informatiilor financiare )
Pastrarea secretului de serviciu.

01.06.1990 - 01.12.2003

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate corespondenta;
Indosarierea si arhivarea corespondentei primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail ;
Asigurarea logisticii de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management
Procurarea de rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
Convocarea participantilor la sedintele firmei
Participarea la sedintele de lucru si redactarea minutelor intalnirilor;

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Petrol Si Gaze Ploiesti din Ploiesti.

Premii

Calificari
Oct 2012: Comunicare in Limba Engleza –English for Banking” – Modelul I

Traininguri
Jul 2011 - Sep 2011: Cursuri Tehnici de vanzare"

Jul 2007 - Sep 2007: Cursuri "Zece pasi spre succesul de vanzare"

May 1996 - Nov 1996: Cursuri intensive de contabilitate asistata pe calculator cu specific de management

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close