de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1967

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei prin acumularea de noi cunostinte; Activitate intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea dar si dezvoltarea cunostintelor actuale; Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care firma si le propune.

Beneficii: Mobil, Laptop, Bonuri de masa, Prime Sarbatori, al 13-lea Salariu, Asigurare,

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Achizitii, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2008 - 20.06.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

Responsabilitati:

Atribuţii specifice:
- Organizare si coordonare activitati operative de achizitii;
- Creare, actualizare, monitorizare baze de date furnizori, precum si rapoarte cu privire la colaborarea cu acestia;
- Redactare si transmitere contracte, comenzi, corespondenta catre furnizori;
- Pastrarea unei permanente legaturi cu furnizorii interni/externi, urmarirea derularii contractelor, verificarea emiterii facturilor;
- Coordonare/urmarire livrari din import;
- Comunicare in timp real cu departamentele de marketing si / sau logistica pentru primirea informatiilor necesare emiterii de comenzi;
- Corespondenta si colaborare internationala cu furnizorii si/sau partenerii externi conform relatiilor de afaceri stabilite de societate;
- ocazional traduceri din/in italiana si engleza.
- ocazional activitati de marketing: layout etichete, brosuri, cataloage, materiale publicitare personalizate, traduceri etichete produse si adaptare la legislatia in domeniu, prezentari powerpoint.

01.03.2005 - 01.01.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

De la data de 1 Martie 2005 atributiile avute in cadrul aceleiasi firme s-au schimbat; mi s-a incredintat coordonarea departamentului de achizitii.

Atribuţii specifice:
- activitati operative de achizitii;
- participare si organizare intalniri cu furnizorii;
- colectare, clasificare si transmitere catre superiori a ofertelor de pret primite de la furnizori;
- participare la identificarea furnizorilor si a produselor furnizate de acestia, creare baze de date furnizori;
- intocmire si actualizare fise identificare pentru fiecare materie prima si material;
- redactare si transmitere contracte si comenzi,
- intocmire si actualizare centralizatoare lunare de comenzi;
- inregistrare in sistemul contabil a comenzilor emise catre furnizori;
- punerea in aplicare a sistemului de evaluare a furnizorilor din punct de vedere calitativ si logistic conform cerintelor si formularisticii Grupului;
- redactare Notificari catre furnizori privind deficientele constatate pe baza rapoartelor de reclamatie primite;
- intocmire si actualizare rapoarte cu privire la furnizori;
- coordonare livrari din import cu transportatorul extern;
- desfasurare de activităti de control al calitatii alaturi de departamentul de asigurare a calitatii.

01.12.1998 - 01.03.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent directie generala

Responsabilitati:

- Coordonarea serviciului de secretariat si receptie;
- Redactari contracte comerciale: achizitii, transport, prestari servicii, inchiriere s.a.m.d.;
- Redactari adrese, comunicari, standarde de fabricatie, memorii tehnice, note interne, decizii ale directorului general si ale consiliului de administratie;
- Pregatire documentatii si proceduri pentru obtinerea de autorizatii de comercializare, licente de marcare a bauturilor alcoolice, certificate de debite, abilitari, acorduri si certificate de import pentru substante provenite din import, avize sanitare, buletine de analiza pentru produse finite etc.
- Intocmire plan de comenzi anual, trimestrial, lunar pe baza previziunilor de productie;
- Lansare comenzi materii prime, materiale;
- Corespondenta si colaborare permanenta cu parteneri din Italia si ocazional cu parteneri din Slovacia, Rep. Moldova, Bulgaria, Germania, conform orientarilor societatii;
- Intocmire rapoarte si evidente lunare ale firmei in functie de cerintele conducerii cat si raportari, catre organele de stat, specifice obiectului de activitate;
- Participare la analize si controale efectuate de catre diverse organe de control;
- Rezervari hotel, bilete avion, pentru diverse delegatii straine care vin in contact cu firma;
- Traduceri romana-italiana sau italiana-romana (inclusiv texte de lege);
- Redactari corespondenta in limba engleza;
- Transmisii de date via fax, e-mail;
- Ordonare, clasare si arhivare documente.

01.04.1998 - 25.11.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director executiv

Responsabilitati:

- redactari contracte comerciale: achizitii, transport, prestari servicii, inchiriere s.a.m.d.;
- urmarirea derularii contractelor;
- contacte cu furnizori din Italia;
- coordonare transport Italia - Romania;
- corespondenta;
- coordonare serviciu secretariat;
- transmisii de date via fax, e-mail;
- ordonare, clasare si arhivare documente;
- traduceri romana-italiana sau italiana-romana;
- intocmire si actualizare fise clienti si furnizori;
- urmarire incasari si plati;
- registru de casa;
- intocmire oferte si liste de preturi.

01.11.1995 - 01.08.1997

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar dactilograf

Responsabilitati:

- urmarirea derularii contractelor;
- relatii cu clientii societatii, preluare comenzi, urmarirea in magazinele de desfacere a modului de prezentare al produselor, rezolvarea problemelor de desfacere-livrare;
- corespondenta;
- coordonare serviciu secretariat;
- intocmire si actualizare fise clienti si furnizori;
- urmarire incasari si plati;
- registru de casa;
- intocmire oferte si liste de preturi;
- coordonare agenti de vanzari;
- facturare;
- intocmire fise de magazie, NIR, inventariere;
- coordonare (in anumite limite) a productiei stabilite pe baza comenzilor.

studii

 

Facultati:

Master: Comert International si Afaceri Economice Internationale
Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale / Licentiat in Stiinte Economice
Liceul Economic si de Drept Administrativ nr. 3, Bucuresti

Premii

Certificat: Curs contabilitate "WizCount" 26 Martie 2003
Certificat: Curs "Tehnici de Audit" 14 Noiembrie 2006

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close