Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.11.1979

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2006 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Comert cu ridicata al altor produse chimice si anume lacuri si vopsele auto

Responsabilitati, Realizari

corectitudinii intocmirii si inregistrarii in contabilitate a documentelor financiar- contabile primite de la punctele de lucru din tara;
inregistrarilor in conturile si pe centrele de cost/cash a cheltuielilor in contabilitate precum si tinerea in excel a situatiilor cu privire la constituirea obligatiilor de plata, urmarirea achitarii acestora, evidenta la cost de achizitie a marfurilor pentru fiecare centru de cash precum si urmarirea achitarii marfurilor la pret de cost catre centru;
registrelor de casa pentru fiecare centru de cash;
operatiunilor intracomunitare;
corectitudinii operarii extraselor bancare in contabilitate si evidenta stricta a soldurilor bancare zilnice, urmarirea disponibilitatilor financiare din conturile societatii si distribuirea acestora pe centre de cash;
biletelor la ordin si urmarirea incasarii acestora, precum si evidenta lor extracontabila;
deconturi/avansuri spre decontare in lei si valuta;
mijloacelor fixe si a obietelor de inventar precum si urmarirea amortizarii acestora;
reevaluarilor lunare in contabilitate a datoriilor si creantelor in valuta precum si evidenta in excel a acestora;
trecerii cheltuielilor si veniturilor in avans lunar pe contul de cheltuiala respectiv venit;
jurnalele de TVA, intocmire decont de TVA, precum si a tuturor declaratiilor lunare ce se depun la organele statului(D390,D394,etc.);
fise de cont client si efectuare punctaje cu clientii referitor la debitele existente;
13. Intocmirea zilnica a scadentarului de plati,colectarea sumelor de plata pentru fiecare obligatie de la fiecare centru de cash si efectuarea periodica a acestora in functie de scadenta platii catre principalii furnizori de marfa si furnizori diversi;
scadentarelor de clienti saptamanal si transmiterea electronica catre agentii de vanzari in vederea urmaririi si incasarii acestora;
pontajul lunar si a statului de salarii precum si inregistrarea acestuia in contabilitate, intocmirea si depunerea declaratiei 112, evidenta privind bonurile de masa precum si inregistrarea acestora in contabilitate;
si inregistrarea in contabilitate a concediile medicale;
contractelor de munca, actelor aditionale la contracte, deciziilor de incetare in ceea ce priveste salariatii si orice alte atributii ce tin de domeniul resurselor umane, prelucrarea datele in revisal;
lunara a TVA de plata, taxe salarii pe fiecare centru de cash;
evedentei fisei pe platitor lunar pentru evitarea neregulilor ce pot aparea in decursul timpului;
situatiilor financiare semestriale si anuale si a altor analize financiare lunare;
situatiei cu privire la ambalajele introduse pe piata nationala si a declaratiei la fondul pentru mediu;
, introducerea si depunerea declaratiei intrastat;
parcului auto(tinerea evidentei cu privire la valabilitatea RCA, CASCO, rovinieta, impozit auto)
inventarierii patrimoniului firmei precum si inregistrarea in contabilitate a diferentelor rezultate in urma inventarierii;

Realizari:
a) sustinerea examenului de aptitudini pentru experti contabili si obtinerea acestuia;
b)realizarea si implementarea programului actual de contabilitate al firmei in functie de domeniul de activitate al acesteia(comert).

01.06.2004 - 31.08.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant financiar contabil

Responsabilitati:

Consultanta in afaceri si management acordata de fiecare compartiment al firmei:
a)compartiment juridic;
b)compartiment financiar-contabil;
c)compartiment resurse umane.

Responsabilitati, Realizari
1. asista administratorul firmelor in aplicarea strategiei economico-financiare a Incubatorului de Afaceri;
2. planificarea si conducerea activitatii financiar contabile a firmelor incubate;
3. inregistrarea in contabilitate a documentelor contabile;
4. intocmirea statelor de plata, inregistrarea in contabilitate si efectuarea viramentelor la salarii;
5. intocmirea declaratieideclaratiei de cas,declaratiei de somaj si sanatate, declaratiei lunare pentru comisionul la camera de munca, declaratiei pentru fondul concediilor medicale;
6. intocmirea anuala a fiselor fiscale;
7. coordonarea inventarierii patrimoniilor firmelor incubate;
8. intocmirea balantelor lunare si bilanturilor contabile semestriale si anuale;
9. verificarea exactitatii datelor inscrise in documente;
10. intretinerea relatiilor cu trezoreria si banca;

Referinte, Alte observatii
(alte atributii ale postului):
- consultanta financiar-contabila;
- consultanta cursuri de pregatire antreprenoriala.

01.01.2003 - 30.06.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Acordare consultanta in domeniul financiar contabil, expertize contabile

Responsabilitati, Realizari
1. intocmirea de note receptie;
2. inregistrarea in contabilitate in conformitate cu legislatia in vigoare a documentelor primare;
3. calculul si inregistrarea amortizarii lunare, intocmirea fiselor mijloacelor fixe;
4. calculul si inregistrarea descarcarii de gestiune a stocurilor;
5. inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli, tva dupa verificarea balantei;
6. intocmirea lunara sau trimestriala a decontului de tva;
7. intocmirea situatiilor fianciare semestriale si anuale ;


-intocmire de documente primare

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 MBA: Contabilitate la CECCAR din Ploiesti. Expert Contabil
1998 - 2002 Facultate: Contabilitate la Universitatea ARTIFEX din Bucuresti. Facultatea finante contabilitate specializare contabiliatate si informatica de gestiune



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close