Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.10.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

POSIBILITATEA IMBUNATATIRII CUNOSTINTELOR MELE PROFESIONALE, MAXIMIZAREA PERFORMANTELOR SI CUNOSTINTELOR ACUMULATE PANA ACUM, LUCRUL INTR-O ORGANIZATIE DE RENUME.

Beneficii: PERFECTIONAREA PROFESIONALA

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director filiala bacau

Responsabilitati:

Coordonarea echipei de vanzari din regiunea Moldova;
Coordonarea activitatii logistice din filiala;
Coordonarea si supravegherea activitatii din depozitul Bacau;
Aprovizionarea depozitului din subordine;
Monitorizarea echipei de vanzari;
Stabilirea si urmarirea obiectivelor organizatiei;
Monitorizarea cheltuielilor din filiala;
Implementarea si urmarirea normelor stabilite de la centru;
Implementarea normelor SSM si PSI;
Controlul tuturor activitatilor specifice unei firme de distributie produse alimentare;
Verificarea respectarii normelor de igiena, depozitare, manipulare, transport a produselor distribuite;
Respectarea programului de lucru a angajatilor din subordine.

01.10.2014 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager

Responsabilitati:

Administrarea si coordonarea regiunii Moldova
Atingerea obiectivelor cantitative si calitative impuse de companie.
Coordonarea echipei de supervisori zonali si a structurilor de vanzari directe si indirecte.
Elaborarea si gestionarea bugetelor de marketing si vanzari pe zona mentionata .
Stabilirea rutelor de vanzari si livrare avand permanent in vedere criteriile de economie si eficienta.
Analizarea indicatorilor de performanta, luarea de masuri pentru sustinerea acestora in graficul stabilit.
Monitorizare si control, evaluarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare.
Contructia unei echipe care sa corespunda cerintelor si standardelor companiei.
Aplicarea politicii de vanzari si marketing conform procedurilor si deciziilor luate in sedintele lunare la nivel national.
Evaluarea din punct de vedere al indicatorilor de performanta a personalului din subordine.
Monitorizarea situatiilor financiare, a vanzarilor si incasarilor.
Intocmirea de rapoarte standard si raportarea activitatilor curente.
Administrarea relatiei cu colaboratorii din sistemul de distributie indirecta:
- stabilirea obiectivelor cantitative si calitative lunare,trimestriale si anuale.
- repartizarea conform procedurilor a bugetului de promovare si incentivare lunar.
- evaluarea periodica a indicatorilor de performanta si luarea de masuri corective.

01.05.2011 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales supervisor

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor si a politicii companiei pe zona Bacau, Piatra Neamt
Organizarea activitatii agentilor comerciali (SR) din subordine (optimizarea traseelor de lucru);
- Implementarea promotiilor in teren ;
- Utilizarea materialelor promotionale;
- Controlul si evaluarea activitatii agentilor comerciali (SR);
- Impartirea corespunzatoare a target-ului pe agenti, tinind cont de specificul zonei;
- Luarea comenzilor de produse cu respectarea graficului de livrare, a comenzii minime (fizice) pe produs, precum si a comenzii minime (valorice) ce poate fi transportata de catre companie;
- Urmarirea permanenta a stocurilor de marfa pentru evitarea expirarii produselor in magazine;
- Respectaea rutelor zilnice de activitate;
- Intocmirea zilnica, in magazine, a Shop Card-urilor, Store Check-urilor;
- Asigurarea unei game maxime de produse in magazinele de pe ruta de activitate;
- Urmarirea zilnica si saptaminala a modului in care agentii de vinzari isi realizeaza target-ele stabilite;
- Informarea permanenta a Managerului de zona (RSM) cu privire la evolutia zilnica a vinzarilor;
- Rezolvarea tuturor obiectiilor pe care le ridica agentii de vinzare;
- Monitorizarea zilnica, saptaminala si lunara a concursurilor desfasurate de catre companie;
- Incasarea datoriilor, cu respectarea termenelor de plata, a valorii facturilor scadente precum si a instrumentelor agreate;
- Intocmirea si transmiterea lunara, la sediul central, a rapoartelor de cheltuieli

01.11.2010 - 06.04.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: coordonator rezidential bacau

Responsabilitati:

coordonarea reprezentantilor de vanzari si casierilor din casieriile (POP-urile) existente in BACAU (in numar de trei);
-implementarea si respectarea procedurilor de lucru pentrud departamentul comercial; in cazul in care procedurile se modifica, le aduc la cunostinta reprezentantilor de vanzari din casierii (POPuri),
a casierilor si a agentilor de vanzari, le explic noul procedeu de lucru, verific daca au inteles modificarile aparute, iar in final semneaza de luare la cunostinta;
-verific periodic daca se respecta procedurile de lucru;
-verific stocurile echipamentelor aflate in custodia reprezentantilor de vanzari din casierii, stocul formularelor de contracte, acte aditionale si anexele pentru contracte si acte aditionale;
-verific stocul de materiale promotionale existente in toate casieriile de care raspund si distribuirea lor conform procedurilor intr-un mod eficient;
-verific materialele existente la agentii de teren si a modului in care sunt distribuite catre clienti, daca sunt afisate in zonele destinate;
-verific modul in care casierii si reprezentamntii de vanzari din casierii distribuie pliantele catre clientii care intra in acestea (POP-uri), astfel incat comunicarea serviciilor sa ajunga la consumatori;
-efectuarea de controale pe teren pentru a observa modul in care fiecare agent respecta programul si obiectivele zilnice;
-efectuarea de training-uri cu forta de vanzari in vederea consolidarii cunostintelor in procesul de vanzare, cu respectarea pasilor vanzarii, identificarea nevoilor si transformarea lor in beneficii si avantaje, in vederea maximizarii eficientei in incheierea de cat mai multe contracte;
-in procesul de training se executa role-play-uri cu situatii concrete din teren, cu discutii finale (dezbateri), cu ce a identificat fiecare "agent-spectator" ca "s-a atins" sau "nu s-a atins" in procesul de simulare a vanzarii (a altor doi colegi de-ai lor), de ce a incheiat sau nu vanzarea;
-o alta latura urmarita in procesul de vanzare este explicarea tipurilor de comunicare existente, rolul si importanta comunicarii complete; tipurile de semnale pe care clientii le transmit - cele mai importante fiind semnale de inchidere a vanzarii (verbale sau nonverbale);
-foarte importanta in formarea echipei de agenti este intelegerea rolului negocierii din timpul vanzarii, si modalitatea de calcul in diverse variante a costurilor (pretului) astfel incat sa scoata in evidenta un pret real incluzand si perioada promotionala, precum si faptul ca in acest pret sunt incluse si serviciile de service gratuite, alte facilitati de tipul gratuitatilor periodice, etc;
-efectuarea de training-uri cu reprezentantii de vanzari si promoterii din casierii pentru explicarea modului in care trebuiesc abordati clientii pentru a nu-i agresa in vederea acceptarii unei discutii, printr-o afisare politicoasa, zambitoare, agreabila, intr-o pozitie de permanenta consiliere;
-training-ul de produs (oferta comerciala) a companiei cu toti reprezentantii si agentii de vanzari, prezentarea ofertelor concurentei si scoaterea in evidenta a punctelor forte ale companiei noastre, pentru a avea argumente in procesul de vanzare;
-coaching pe teren cu toti agentii de vanzari in vederea observarii modului in care respecta pasii vanzarii si a atitudinii acestora in fata clientilor; eventualele probleme aparute sunt dezbatute la sediu in vederea corectarii si eliminarii acestora;
-raportarea zilnica a rezultatelor obtinute de reprezentantii din POP-uri si agentii de vanzari;
-discutii cu fiecare in parte sau in sedinte comune (dupa caz) referitoare la rezultatele preliminare si identificarea solutiilor necesare in vederea atingerii obiectivelor;
-cresterea numarului de clienti aferent zonei alocate, prin obiective clare, delimitate in timp, identificarea tuturor canalelor de comunicare, modul de folosire a materialelor publicitare astfel incat impactul sa fie maxim (flayere, pliante, stick-ere, hand-door, afise, etc.);
-selectarea si intocmirea actelor de angajare a agentilor, reprezentantilor de vanzari si promoterilor;
-organizarea si pregatirea echipelor de desant in momentul in care acestea sunt trimise pentru campaniile focus in filiala noastra;
-un alt rol importat il reprezinta colaborarea cu departamentele: tehnic, logistic, instalari, IP, financiar, reclamatii, IT, procesare, in vederea obtinerii unui flux corect de informatii pentru minimizarea deficientelor aparute accidental si care pot conduce la nemultumirea clientilor ("un client nemultumit povesteste la 10, unul multumit tace");
-urmarirea realizarii targetelor vs. timp scurs;
-solutionarea problemelor clientilor aparute pe parte comerciala si in cazul in care sunt de alta natura decat cea comerciala, transmiterea spre solutionare departamentului corespunzator (tehnic, instalari, IP, procesare, IT, financiar, reclamatii), in vederea rezolvarii situatiei existente;
-responsabil pentru comenzile de materiale publicitare pentru filiala Bacau;
-responsabil cu comenzile pentru formularele de contracte, anexe la contracte, acte aditionale, echipamente de telecomunicatii pentru casierii.
-trainer cu o experienta bogata in zona managementului de resurse umane: planificarea fortei de munca, evaluarea posturilor, recrutarea, selectia si integrarea in organizatie a angajatilor, reorganizare si restructurare, evaluarea performantei, analiza necesarului de dezvoltare individuala.

09.09.2002 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director filiala

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii punctului de lucru.
-Coordonarea departamentelor existente in cadrul organizatiei: departamentul financiar-contabil, departamnetul logistic, departamentul de gestiune, departamentul de vanzari.
-departamentul financiar contabil cuprinde: un director economic, un contabil, un casier, si doua persoane la facturare.
-departamentul logistic cuprinde: un sef departament care are in subordine 11 soferi distribuitori marfa si 4 manipulanti care sunt distribuiti conform incarcarilor zilnice (pentru distributia directa si pentru distributia partenerilor logistici);
-departamentul gestiune compus din: un sef depozit, un gestionar, 5 manipulanti, 2 motostivuitoristi;
-departamentul vanzari: un director vanzari, 2 supervisori, 2 merchandiseri, 16 agenti.
Atributiile postului:
-persoana desemnata de firma in judetul Bacau pentru reprezentare in fata institutiilor statului: ITM, DSV, MAI, Garda Financiara, Protectia Consumatorului, Primaria Bacau, Finantele Publice, etc.
-persoana autorizata cu depunerea banilor la societatile bancare cu care lucreaza firma, depunerea instrumentelor bancare (CEC-uri, B.O.), scoaterea si reinoirea autorizatiilor punctului de lucru, depunerea declaratiilor, eliberarea certificatelor fiscale, etc.;
-reprezentarea firmei la conferintele nationale organizate de producatori si importatori;
-reprezentarea firmei la conferintele nationale de analiza a vanzarilor anuale, cu prezentarea obiectivelor, precum si la lansarile de produse noi;
-participarea la toate trainig-urile de vanzari, de produs, organizate de partenerii nostri;
-participarea la Targuri Expozitionale de profil;
-domeniul principal al organizatiei pe care o conduc il reprezenta distributia de produse alimentare, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice, si reprezintam persoana responsabila de buna desfasurare a activitatii filialei;
-persoana responsabila de gestionarea si asigurarea resurselor umane, materiale, informationale si financiare ale filialei;
-responsabil pentru realizarea targetelor de vanzari pentru toate produsle din portofoliul firmei;
-responsabil cu stabilirea si respectarea termenelor de plata si a incasarilor din zona alocata;
-responsabilitatea dimensionarii departamentului de vanzari, a departamentului de logistica, a departamentului de gestiune si financiar-contabil in vederea desfasurarii in conditii optime a activitatii filialei cu costuri minime;
-impartirea departamentului de vanzari in divizii, pe zone, functie de numarul de clienti existenti si de potentialul acestora (ponderea);
-impartirea targetelor functie de potenialul (ponderea), specificul si istoricul zonei;
-impartirea zonei fiecarui agent in rute zilnice clare astfel incat toti clientii sa fie vizitati saptamanal;
-implementarea unui sistem de raportare complex, tinandu-se cont de vizitele (impuse, nominaliazate la nivel de client) zilnice ale fiecarui agent in parte, cu atingerea targetului zilnic de vanzari si incasari, cu urmarirea punctuala a promotiilor vandute zilnic (dupa caz) si calcularea eficientei fiecarui agent;
-impartirea targetelor pe producatori, pe supervisori, pe zone, pe agenti;
-afisarea tabelului de urmarire a realizarilor zilnice pentru fiecare producator;
-obligativitatea fiecarui agent de a-si completa vanzarile si incasarile zilnice in calculatorul pus la dispozitia lor, intr-un program creat special, astfel incat in fiecare monent se puteau vizualiza realizarile functie de target in intervalul scurs;
- foaia de calcul vizualizeaza zilnic si totalizat (pe interval scurs din luna), realizarile si eficienta fiecarui agent in parte, numarul mediu de zile credit in piata, numarul de clienti activi facturati in luna, gamele de produse vandute pe fiecare client, in principal partea calitativa a muncii;
-la fiecare inceput de luna se trasau obiectivele, promotiile pe toate gamele de produse, specificul lunii respective, obiectivele pe termen mediu si lung, politicile de marketing, de merchandisare si rolul acestora in maximizarea vanzarilor;
-evaluarea rezultatelor echipei si a fiecarui agent in parte si gasirea metodelor de imbunatatire a performantelor individuale si a intregii echipe;
-identificarea punctelor forte si slabe a fiecarui agent si modul in care trebuie actionat in vederea mentinerii, respectiv imbunatatirii performantelor individuale;
-gasirea solutiilor in vederea ridicarii gradului de implicare a fiecarei persoane in procesul de vanzare;
-propuneri de concursuri pentru echipa de vanzari, in vederea crearii unui cadru concurential benefic filialei;
-stabilirea programului saptamanal al supervisorilor si identificarea problemelor existente, gasirea solutiilor, in vederea maximizarii vanzarilor, activarea tuturor clientilor din zonele alocate;
-sedintele de credite, cu fiecare supervisor in parte, gasirea solutiilor pentru ca acestea sa se mentina la un nivel acceptat de firma si de performantele impuse in filiala;
-corelarea activitatii departamentului de vanzari cu toate departamentele in vederea imbunatatirii activitatii filialei si a minimizarii problemelor;
-inventarierea materialelor promotionele (vitrine, stand-uri, display-uri, etc.) aflate in piata (alocate) si depozit (nealocate);
-rezolvarea problemelor aparute la clienti (expirate, vitrine defecte, solduri, etc.) si gasirea de solutii viabile cu costuri minime;
-la fiecare sfarsit de luna analiza realizarilor, salvarea rezultatelor in vederea realizarii unui istoric cat mai exact zonei;
-analiza zilnica a incasarilor;
-verificarea departamentului de logistica;
-verificarea masinilor de transport, a eficientei transportului pentru fiecare zona in parte;
-verificarea consumurilor pentru fiecare masina de transport marfa in parte;
-verificarea zilnica a kilometrilor efectuati de toate masinile din parcul auto (masini de transport marfa, masinile agentilor, supervisorilor);
-verificarea starii parcului auto periodic (saptamanal);
-programarea masinilor pentru revizii, pentru schimburi de consumabile si reparatii;
-verificarea modului de intretinere a masinilor din dotare;
-saptamanal igienizarea masinilor de transport marfa;
-verificarea stocurilor din depozite, verificarea daca in depozite are loc rotatia stocurilor;
-verificarea datelor de expirare a produselor;
-verificarea curateniei si modului de aranjare a marfii (FIFO);
-verificarea punctuala a stocurilor si periodic (lunar) efectuarea inventarelor prin desemnarea comisiei de inventariere si a proceselor verbale (incepere-terminare a inventarului) necesare;
-verificarea respectarii normelor de protectia muncii;
-instruirea personalului pe probleme de protectia muncii si semnarea carnetelor de protectia muncii (fiind si persoana autorizata de catre ITM-Bacau);
-analiza rapoartelor primite de la departamentul contabilitate privind soldurile din piata, situatia achizitiilor pe game de produse in vederea achizitionarii targetelor (pentru discounturile suplimentare lunare, trimestriala, anuale);
-urmarirea in depozit daca se respecta si se completeaza graficele pentru temperatura, graficul cu persoanele desemnate cu curatenia, a custilor tinta pentru rozatoare; prezenta afiselor de atentionare, etc;
-sarcina de a face achizitii de marfa de la furnizorii cu care colaboreaza filiala;
-analiza nevoilor clientilor, a oportunitatilor, a cererii de produse existente in piata in scopul unor achizitii optime;
-recrutarea si instruirea oamenilor din organizatie;
-verificarea pe teren a tuturor agentilor si delegatilor marfa;
-participarea directa la procesul de vanzare;
-cunoasterea in detaliu a pietei judetelor Bacau, Neamt, Suceava, Iasi pe specificul fiecareia in parte;
-am o experienta bogata in zona managementului de resurse umane: planificarea fortei de munca, evaluarea posturilor, recrutarea, selectia si integrarea in organizatie a angajatilor, reorganizare si
restructurare, evaluarea performantei, analiza necesarului de dezvoltare individuala, compensatii si beneficii, aplicarea unitara a legislatiei muncii;
-orientat spre rezultate, corect, intransigent, bun organizator, bun coordonator, intuitiv, atent la detalii.

01.08.2001 - 30.07.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager zona vest

Responsabilitati:

-Reprezentant vanzari in 10 judete din zona de vest a Romaniei (Sibiu, Arad, Timisoara, Bihor, Cluj, Zalau, Satu-Mare, Baia-Mare, Covasna, Harghita;
-identificarea potentialului zonei alocate;
-identificarea distribuitorilor de profil din zona alocata;
-evaluarea potentialului de distributie a distribuitorilor locali, a zonei de distributie, evaluarea capacitatii logisticii din dotarea distribuitorilor, evaluarea echipelor de vanzari (numarul agentilor,
profesionalismul lor) ale distribuitorilor, evaluarea modului in care este structurata organizatia, modul de organizare a departamentelor din structura firmei de distributie, circulatia informatiilor intre departamentele organizatiei, gradul de motivare a angajatilor, modul de raportare, programul de lucru, programul de aprovizionare, modul de depozitare a produselor, suprafata utila a depozitului, modul de asigurare a depozitului si marfii, modul in care se face incarcarea si
descarcarea marfii, resursele financiare, furnizorii cu care mai colaboreaza, ofertele, programul degestiune si contabilitate in care lucreaza, numarul de zone active, numarul de divizii, produsele
concurente existente (dupa caz);
-organizarea, coordonarea si gestionarea activitatii centrului zonal din punct de vedere comercial si administrativ;
-monitorizarea area sales managerilor zonali din subordine;
-monitorizarea activitatii distribuitorilor din zona alocata;
-analiza potentialului pietei;
-dezvoltarea permanenta a numarului de distribuitori in zona alocata pentru asigirarea unei distributii numerice confortabile; crearea unor rezerve de potentiali distribuitori;
-urmarirea vanzarilor saptamanale ale distribuitorilor;
-mentinerea in permanenta a comunicarii cu toate persoanele decidente de la toti distribuitorii din zona;
-propunerea de concursuri pentru agentii de vanzari ai distribuitorilor;
-verificarea gradului de acoperire a zonei alocate fiecarui distribuitor si a modului in care agentii distribuitorului oferteaza produsele companiei noastre, a promotiilor in derulare;
-gradul de motivatie si potentialul de castig a fortei de vanzari a distribuitorilor zonali;
-grila de comisionare a structurii de vanzari la distribuitori;
-media vechimii agentilor de vanzari ai distribuitorilor zonali;
-modul in care se rezolva eventualele probleme aparute la clienti;
-modul in care se rezolva problemele de service (in garantie si post garantie) a produselor comercializate;
-modul de organizare a service-urilor la distribuitori;
-raportarea saptamanala a vanzarilor si a stocurilor la distribuitori;
-preluarea comenzilor si trimiterea lor catre depozitul central;
-programarea livrarilor de marfa catre depozitele distribuitorilor;
-incasarea instrumentelor de plata;
-semnalarea tuturor problemelor aparute in teritoriu directorului national de vanzari;
-urmarirea si indeplinirea obiectivelor pe zona alocata;
-gestionarea, implementarea si respectarea procedurilor de lucru;
-intocmirea rapoartelor de activitate;
-verificarea informatiilor trimise de catre area sales managerii zonali;
-verificarea activitati area sales managerilor din regiunea alocata;
-centralizarea rapoartelor saptamanale trimise de catre area sales managerii zonali;
-transmiterea obiectivelor saptamanale, lunare, trimestirale, anuale catre area sales manageri zonali;
-urmarirea atingerii tuturor obiectivelor bugetate;
-centralizarea comenzilor din punctele proprii de prezentare si vanzare din zona arondata.


13.01.2000 - 30.03.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

-Coordonare departamentului de vanzari, care s-a dezvoltat la un numar de: 20 agenti vanzari si 2 supevisori, impartiti pe doua divizii;
-rolul de a creste vanzarea pentru judetele Bacau si Neamt;
-dimensionarea sistemului de vanzari functie de portofoliul de produse existente;
-organizarea si impartirea agentilor de vanzari pe divizii (producatori) si pe zone de activitate;
-implementarea unui sistem de raportare zilnic;
-implementarea unei sistem cu rute zilnice impuse (clare) pentru vizitarea tuturor clientilor existenti
in zona alocata fiecarui agent in parte;
-evaluarea agentilor si completarea structurii de vanzari necesare;
-specializarea agentilor de vanzari pe game de produse;
-tarining-uri de vanzari, de produs, de negociere si explicarea rolului merchandisingului in vanzare;
-eficientizarea activitatii structurii de vanzari prin redimensionarea zonelor;
-afisarea realizarilor zilnice la toate produsele pe fiecare agent in parte si obligativitatea completarii de catre acestia;
-organizarea de concursuri motivationale;
-implementarea unui sistem de bonusare functie de realizari si de incasari;
-urmarirea si coordonarea zilnica pe teren a supervisorilor si agentilor de vanzari;
-coaching cu toti agentii pentru evaluarea cat mai exacta, individuala, a fiecarui agent, in vederea imbunatatirii procesului de vanzare;
-toate aceste au dus la o crestere a vanzarii de 3.7 ori in decursul a patru luni.


01.02.1998 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

-coordonarea activitatii structurii de vanzari din subordine;
-structura de vanzari cuprindea trei divizii: bere si bauturi alcoolice, divizia de produse alimentare (care avea si 2 agenti specializati in vanzarea de produse de panificatie, cofetarie, restaurante, cantine) si divizia de cosmetice;
-divizia de bauturi alcoolice: Carlsrom, Stalinskaya, Perfect, Angelli, Jidvei;
-divizia alimentare: Elite Romania, Topway, Hohland, Knorr, Pakmaya, Ferrero,produse importate S.C. Overseas Distribution S.A. - Bucuresti (produse de panificatie, drojdie, mixuri, margarina, etc.);
-divizia cosmetice: Coty Romania.
-implementarea strategiilor si politicilor de vanzari specifice fiecarei game de produse in parte;
-training-uri pentru toate gamele de produse si training-uri pe specificul acestora;
-gestionare corespunzatoare a potentialului pietii;
-urmarirea atingerii targetelor la furnizori;
-dimensionarea comenzilor functie de potentialul pietii, corelat cu atingerea targetelor impuse de furnizori;
-urmarirea termenelor de expirare a produselor existente in stoc;
-participarea la conferintele anuale ale furnizorilor cu care colaboram;
-vizite la fabricile de imbuteliere sau ambalare, a produselor distribuite;
-vizite la parteneri pentru incheierea de noi contracte de distributie;
-coordonarea activitatii de logistica a firmei;
-inventarierea periodica a stocurilor din depozit;
-urmarirea si gestionarea vitrinelor si a altor materiale necesare procesului de vanzare;
-vizitarea si evaluarea locatiilor care puteu beneficia de resurse suplimentare si negocierea vanzarii numai a produselor producatorului reprezentat de firma noastra;
-urmarirea in teritoriu a modului in care se face service-ul la clienti, de catre departamentul livrari;
-urmarirea pe teren a modului in care agentii respecta obiectivele zilnice trasate, a rutelor zilnice
(nu aveau voie sa se deplaseze dintr-o zona in alta), precum si completarea raportului zilnic de activitate la client;
-controlul supervisorilor si a modului in care isi coordoneaza si ajuta echipa de agenti, in vederea maximizarii vanzarilor si atingerea tintelor de vanzare;
-evaluarea echipei de agenti, pentru a identificarea punctelor slabe (daca existau), individuale, si inlaturarea acestora;
-calculul salariilor agentilor, functie de grila de bonusare;
-identificarea problemelor aparute la clienti si rezolvarea lor;
-minimizarea problemelor aparute in procesul livrare a marfii la clienti, iar daca apareau, luarea de masuri in vederea eliminarii lor;
-verificarea modului in care se efectueaza reparatiile la masinile proprii de transport si ale agentilor de vanzari (reparatii in regie proprie);
-verificarea kilometrilor la masinile de transport marfa;
-verificare incasarilor, astfel incat acestea sa se incadreze in limitete impuse de firma;
-verificarea modului in care se desfasura procesul de supervisare prin obligativitatea verificarii conturilor clientilor (411) care aveau comenzi de facturat;
-permanentizarea controalelor in toate zonele de distributie;
-planificarea si urmarirea platilor catre furnizori;
-colaborarea cu departamentul financiar-contabil;
-aprobarea deconturilor si a cheltuielilor;
-reprezentarea la nivel national si local a firmei.

01.02.1997 - 31.01.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Am coordonat echipa de agenti de vanzari impartita in doua departamente si patru divizii:
Primul departament:
-divizia de alimentare care avea 10 agenti;
-divizia de bauturi alcoolice care avea tot 10 agenti;
-divizia de panificatie cu 3 agenti specializati;
Al doilea departament:
-divizia de cosmetice si detergenti cu 10 agenti;
-3 area sales superviseri.
-area de acoperire era: Bacau, Neamt, Vaslui.

01.08.1996 - 31.01.1997

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Am coordonat echipa de agenti de vanzari impartita in trei divizii:
-divizia de alimentare care avea 10 agenti;
-divizia de bauturi alcoolice care avea tot 10 agenti;
-divizia de panificatie cu 3 agenti specializati;
-2 area sales superviseri;
-area de acoperire era: Bacau, Neamt, Vaslui.

01.08.1995 - 31.07.1996

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

-zona de vanzare directa Vaslui, Barlad, Tecuci, Marasesti, Adjud;
-am deschis aceasta zona de la zero si intr-un interval foarte scurt am dezvoltat-o, ajungand la un numar in medie de 170 clienti facturati pe luna, in topul vanzarilor din firma;
-responsabilitatea agentului de vanzari la momentul acela (de pionierat in vanzari) era foarte mare;
-dimineta la prima ora facturam comenzile aduse;
-pregateam marfa facturata;
-o incarcam in masina de marfa;
-porneam la drum sa o distribui clientilor din zona alocata;
-in aceeasi zi trebuia sa-mi vizitez si clientii din ruta;
-trebuia sa-mi fac incasarile lasate la termen de plata (scadente);
-toate informatiile se centralizau manual: incasari-valoare-nr. chitanta, valorile facturilor emise cu datele de scadenta, comenzile, etc.

studii

 

Facultati:

1987 - 1992 Facultate / Colegiu: Inginer la Facultatea TCM - specializarea MU curs zi, Aleandru Ioan Cuza Iasi intre 1987 - 1992 din Iasi.

Facultati in straiatate

NU

Premii

Certificari
Mar 1998 - Mar 1998: Curs negociere efectuat prin Camera de Comert Industrie si Agricultura Bacau. Curs arta negocierii.

Jan 1993 - Jul 1993: Curs de Contabilitate efectuat prin Fortele de Munca Bacau - curs de recalificare. Curs de recalificare recunoscut de Ministerul Invatamantului si Ministerul Muncii. Perioada de desfasurare 6 luni. Diploma de absolvire cu nota 10.
Contabilitate.
Calificari
Sep 1994: Curs de programare si operare calculator efectuat prin Fortele de Munca Bacau: AUTOCAD 12, invatareea limbajului de programare LOTUS 123 si FOXPRO, pentru gestionarea bazelor de date. Curs de reconversie profesionala, diploma eliberata de Ministerul Educatie.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close