Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.08.1965

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.09.1984

Stagiu militar: da

obiectiv

 

perfectionarea abilitatilor manageriale si punerea lor in practica

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonus anual corelat cu indeplinirea obiectivelor

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2007 - 01.02.2015

Departament: management

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

• Stabileste si comunica intregului personal obiectivele de dezvoltare ale firmei impreuna cu directorii de departamente, in concordanta cu strategia elaborata de Consiliul de Administratie
• Monitorizeaza trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
• Stabileste obiective personale si pentru top-management in stricta concordanta cu obiectivele firmei; termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare
• Participa la elaborarea bugetului si aproba bugetul final
• Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare
• Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social
• Asigura o buna imagine a firmei pe piata
• Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale din tara si din strainatate
• Aproba procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie, financiare, service, resurse umane
• Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine; Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
• Participa la programele de elaborare si actualizare a fiselor de post ale managerilor din subordine
• E reponsabil pentru respectarea obligatiilor firmei fata de furnizori, clienti, organele financiare si organismele guvernamentale
• E reponsabil pentru asigurarea drepturilor banesti ale personalului angajat al firmei, conform clauzelor contractuale si legislatiei muncii
• Decide asupra noilor directii de dezvoltare; Stabileste planurile de vanzari si profit
• Semneaza documentele de angajare, deciziile, organigrama, statele de plata, contracte cu furnizorii, clientii si partenerii strategici activitatii firmei
• Respectă politica referitoare la calitate. Coordonează activitatea de documentare, implementare şi menţinere a Sistemului de Management Calitate, în conformitate cu cerinţele standardului de referinţă SR EN ISO 9001: 2008; Implementează documentele Sistemului de Management al Calităţii, pentru care este instruit periodic şi se implică în îmbunătăţirea continuă a acestuia. Menţine înregistrările specificate în procedurile SMC / operaţionale care îi sunt difuzate, fiind aplicabile postului.

01.01.2006 - 01.01.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director comercial si marketing

Responsabilitati:

Contract de management pe o perioada de un an cu posibilitatea de prelungire.
Cresterea portofoliului de clienti.
Cresterea vanzarilor cu 30 %.
Cresterea EBITA cu 25 %.
Pana in acest moment tintele stabilite au fost indeplinite.
Deschiderea unei noi unitati de productie panificatie pana la sfarsitul anului 2006 si atingerea unei cote de piata de 45 % de la 30 % la inceputul anului.
Participarea activa la implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, al sistemului de siguranta al alimentului HACCP si sistemul de calitate al mediului SR EN ISO 14001, fiind singura companie din Mehedinti din domeniul nostru de activitate care are aceste certificari.
Crearea unei marci comerciale proprii.
Lansarea in fabricatie de noi produse cu care suntem prezenti in marile retele de magazine la nivel national.

01.04.2003 - 01.05.2004

Departament: management

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

-reorganizarea sistemului de distributie in scopul cresterii eficientei.
-reorganizarea activitatii de vanzare cu amanuntul in cele 2 supermarketuri.
-cresterea eficientei finanaciare.
-implementarea unor noi strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor.
-reorganizarea departamentului de resurse umane in concordanta cu noul Cod al Muncii.
-bugetarea veniturilor si a cheltuielilor in scopul continuarii operatiilor curente.
-obtinere profit.
-nr. de angajati: 90
-nr. persoane care imi raportau direct: 8 ( sefi departamente: contabil, financiar, vanzari distributie, vanzari supermarket - 2 pers., marketing, logistica, resurse umane.
-cresterea cifrei de afaceri cu 30.9 %, de la 94.5 miliarde lei la 124 miliarde lei.
-cresterea cu 10 % a salariilor si implementarea sistemului tichetelor de masa.
-implementarea contractelor personalizate cu fiecare furnizor in parte in scopul obtinerii celor mai bune conditii de pret, termen de plata, discount, etc.
identificarea nevoilor clientilor, a asteptarilor si a nivelului de satisfactie.
-identificarea nevoilor angajatilor, a asteptarilor si a nivelului de satisfactie.
-definirea fisei postului pentru toti angajatii companiei.
-redefinirea organigramei companiei.
-implementarea unui sistem de crestere a salariilor corelat cu responsabilitatile si obligatiile fiecarui salariat.
-organizarea customer service.
-implementarea unei campanii promotionale cu sprijinul financiar al furnizorilor.
-training pentru noul director general.
-acoperirea pierderii financiare si obtinere de profit in Iunie 2004.

florin balu - actionar principal, 0744.602.460
confidential

01.12.2001 - 01.08.2007

Departament: management

Titlu Job: actionar,. director general

Responsabilitati:

-analiza activitatii companiei si stabilirea directiilor de dezvoltare in viitor, impreuna Adunarea Generala a Actionarilor.

01.11.1994 - 01.12.2001

Departament: management

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

-dezvoltarea companiei in noi zone geografice: Suceava, Maramures, Hunedoara.
-pastrarea clientilor importanti (fabrici de paine).
-intocmirea business planului, a bugetelor de venituri si cheltuieli si aplicarea lor.
-obtinerea de profit.

-nr. de angajati:115.
-nr.de persoane care imi raportau direct: 8 :financiar, contabil, resurse umane, logistica, director filiala -3 pers., director catering.
-cresterea anuala a cifrei de afaceri (in medie cu 14% anual raportat la USD).
-dezvoltarea retelei de distributie care acopera 90 % din teritoriu si 83% din piata.
-infiintarea a 2 unitati de productie (brutarie, patiserie, cofetarie) in Deva si Baia Mare.
-crearea marcii proprii " AROMA PAINII ".
-infiintarea unui departament de catering in Bucuresti, specializat in organizarea de evenimente speciale.

01.10.1992 - 01.10.1994

Departament: management

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

-start up-ul unei companii de distributie materii prime pentru panificatie si cofetarie.
-introducerea pe piata a unor noi marci de materii prime pentru panificatie.
-dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti.
-cresterea cu 40 % a cifrei de afaceri dupa primul an si cu 110 % dupa al doilea an.
-dezvoltarea afacerii si pregatirea viitoarei evolutii a companiei Lotus Service.

studii

 

Facultati:

1984 - 1989 Facultate / Colegiu: Masini Electrice la IPB Facultatea de Electrotehnica din Bucuresti.
1980 - 1983 Liceu: Matematica Fizica la Colegiul National Sfantul Sava din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2007 - Mar 2007: RINA Simtex
Auditor ISO 9001?2001, ISO 9001/2008
Traininguri
Sep 1998 - Sep 2000: ASEBUSS
Executive MBA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close