Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.01.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa imi folosesc studiile si experienta in coordonarea echipei sau a proiectului, pentru a aduce valoare companiei, a usura munca oamenilor si a forma viitoarea generatie de experti.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Negociabile

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Farmacie, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, IT Software, IT Hardware, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: director it

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: Alimentar si HoReCa
Responsabilitati: Manager IT, SME si PMO.
IT Manager, responsabil de 3 linii de business in Romania, doua in alimentatie si una in HoReCa. 3 locatii centrale (Bucuresti, Focsani, Constanta), 5 depozite, 10 centre de productie si o fabrica.
Coordonator al echipelor locale (2 echipe) din centre, un total de 5 subordonati cu nivel de IT Administrator (3 colegi), un System Administrator si un SAP Developer si a contractorilor care asigura servicii suport de nivel 1, 2 si 3, pentru business. Serviciile oferite de departamentul IT sunt, in principal:
Helpdesk pentru toate incidentele hardware si software aparute in timpul sau in afara orelor de productie, prin support local sau la distanta;
Suport pentru servere, echipamente de retea active si pasive, echipamente de securitate, backup, telefonie si echipamente tehnice (aer conditionat, control acces, supraveghere video) in instalare, configurare, monitorizare, intretinere si reparatii;
Suport IT Security: detectare si reactie rapida in caz de incidente de securitate (atacuri informatice, virusi informatici, etc.);
Manager IT, responsabil cu crearea, formarea si conducerea echipei IT;
Responsabil cu functia de calitate pentru departamentul IT: crearea de proceduri de lucru, verificarea regulata a cunoasterii, implementarii si respectarii acestora, a alinierii la standardele de calitate din domeniu si documentarea acestora.
Responsabil cu cresterea eficientei pentru departamentul IT, financiar prin optimizarea /scaderea costurilor, prin implementarea de tehnologii noi si know how;
Persoana de contact in colaborarea cu alte departamente: resurse umane, financiar, calitate, juridic, precum si cu furnizorii;
Responsabilitati financiare:
Crearea, urmarirea si executia unui buget anual operational (OPEX) IT de 500K EUR si a mai multor bugete CAPEX pentru proiecte cu valori cuprinse intre 50 si 250K EUR;
Responsabil cu informatizarea, corectarea si mentinerea la zi a inventarului de obiecte de invetar si mijloace fixe pentru departamentul IT precum si a reconcilierii cu echipa financiara locala, in SAP;
Infrastructura IT: retele de calculatoare bazate pe tehnologii Microsoft, securitate bazata pe echipamente Zyxell, Cisco si Ubiquity, antivirusi Cisco, 40 de servere fizice si virtuale, peste 300 de clienti Microsoft si Apple;
Multiple tehnologii IT utilizate: Hyper-V, Office 365, Exchange, Windows Server, Kerio, Oracle, SAP, etc.;
Tehnologii NAS and SAN (ex. Synology);
Responsabil cu achizitiile: identificare si evaluare furnizori, negociere si renegociere contracte de bunuri si servicii pentru departamentul IT;
Urmarirea si optimizarea stocurilor de materiale pentru departamentul IT;
Realizari:
Stabilizarea infrastructurii IT din locatii prin cresterea timpilor de functionare si a performantelor sistemelor;
Prima reconciliere a inventarului facuta cu departamentul financiar;
Prima reconciliere a licentelor sofware facuta pentru business-uri, inlusiv auditare SAM (Microsoft);
Imbunatatirea colaborarii cu furnizorii prin scaderea timpului de raspuns si a costurilor;
Crearea si implementarea procedurilor IT pentru alinierea la standardele din domeniu: ISO 9000, GDPR. Stabilirea unor relatii de buna colaborare cu departamentul de calitate;
PMO: proiectarea si implementarea retelei de calculatoare din fabrica de produse crud-uscate, investitie de peste 200K EUR – proiect dezvoltat de la zero (amenajare IT, doua camere de servere, retea IT, Profibus si CCTV);
PMO: refacerea retelei de calculatoare din hoteluri, cumularea a doua camera de servere in una, reconfigurare totala infrastructura IT (servere, statii, POS-uri, etc.);
PMO: echiparea audio-video si IT a doua crame, precum si a unuia dintre hotelurile grupului.
Crearea bugetului pentru departamentul IT pentru anii 2018 si 2019.
Gestionarea unui buget IT anual de 500K EUR.

01.07.2015 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: it project manager

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: Agricultura, 150.000+ angajati, prezenta in peste 70 de tari

Responsabilitati:

Manager de proiect pentru diferite proiecte IT si administrative in E.M.E.A: constructii, deschideri, modificari, imbunatatiri sau inchideri de site-uri, modificari majore de infrastructura, instalari /modificari de platforme software la scala larga, proiecte de automatizare folosind diferite metodologii si unelte de management de proiect;

Responsabil pentru coordonarea si managementul a multiple echipe, cu experienta in diferite domenii, in diferite geografii, atat angajati cat si furnizori;

Responsabilitati financiare: coordonarea a diferite proiecte cu bugete cuprinse intre 5 K pana la 3.5 M
USD /CAPEX in diferite tari africane (Zambia, Kenya, Ghana, etc.);

Managementul furnizorilor: pentru proiectele pe care le coordonez, inclusiv negocierea termenilor contractuali, negocieri de preturi, urmarirea derularii contractelor si nu numai;

Persoana de contact si mediator intre companie, clientul final, diferite echipe de proiectanti, integratori si furnizori;

Expert in mai multe domenii: pentru proiectele pe care le coordonez, impreuna cu echipele dedicate alegem si implementam cele mai bune solutii din punct de vedere timp, cost si rentabilitate.

01.03.2011 - 30.09.2015

Departament: it software

Titlu Job: it group manager, avp

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: Outsourcing (BPO)
Responsabilitati: multiple, conform cerintelor de business
IT Manager pentru E.M.E.A, responsabil de centrele din Romania, Polonia si Marea Britanie; Manager Administrativ pentru Romania
Coordonator al echipelor locale din centre si a celor centrale din India pentru functiile din verticala IT (InfoSec, IT Security, Service Desk, LAN, WAN, Servere, Backup, Telecom, IT Infra, Risk) - un total de peste 15 subordonati directi cu nivel de Group Manager /Team Leader (manager de manageri si manageri de echipa) si aproximativ 150 de specialisti care asigura servicii suport de nivel 1, 2 si 3, 24 /7, pentru centele din E.M.E.A. Cateva exemple de servicii, mai jos:
Service desk (help desk) pentru incidentele care apar in timpul sau in afara orelor de productie, atat hardware cat si software, deblocare parole, salvare /restaurare date, instalari de echipamente, relocari de echipamente, suport la distanta, etc.;
Suport pentru servere, echipamente de retea active si pasive, echipamente de securitate, backup, telefonie precum si pentru echipamente tehnice (aer conditionat, control acces, supraveghere video, informare audio /video): instalare, configurare, monitorizare, intretinere si reparatii;
Suport IT Security /InfoSec: detectare si reactie rapida in caz de incidente de securitate (atacuri informatice, virusi informatici, folosire de echipamente interzise, etc.). Reprezentant al functiilor IT si administrativa pentru audituri interne si externe (ISO, PCI-DSS, etc.). Responsabil cu coordonarea si intocmirea rapoartelor de tip "root cause" in caz de incident, atat pentru clientii interni cat si pentru cei externi;
Manager de resurse umane pentru echipele din subordine, responsabil cu recrutarea, setarea parcursului profesional, setarea indicatorilor de performanta, a cursurilor de pregatire, coach, mentor. Responsabil cu evaluarile, bonusarile, discutiile 1-la-1, planificarile de ture /schimburi, inclusiv operarea acestora in aplicatii dedicate (People Soft);
Responsabil cu tranzitiile pentru proiectele deservite de catre centrele din aria de responsabilitate in toate fazele, incepand cu definirea proiectelor, verificarea, ofertarea, implementarea, go-live-ul, stabilizarea si predarea acestora. Optimizari pentru procesele existente;
Responsabil cu functia de calitate pentru departamentele IT si administrativ: verificarea regulata a implementarii, cunoasterii si respectarii procedurilor de lucru, a alinierii la standardele de calitate la nivel de grup precum si documentarea acestora. Verificarea permanenta a indicatorilor de performanta din departamentele IT si administrativ;
Responsabil cu cresterea eficientei pentru departamentele IT si administrativ: financiar prin optimizarea /scaderea costurilor, calitativ urmarind scaderea riscurilor si a timpilor de reactie prin verificari periodice a sistemelor si a mecanismelor de siguranta, prin implementarea de tehnologii noi, prin crearea unei baze de date de experienta si bune practici la nivel de grup;
Optimizari in sistemele si procedurile existente in companie astfel incat sa asiguram cresterea si implementarea de noi functii /capabilitati in centre precum si prin armonizarea acestora in functie de cerintele si specificul fiecarei locatii;
Persoana de contact in colaborarea cu alte departamente: resurse umane, financiar, calitate, juridic, operatiuni precum si cu clientii si furnizorii;
Responsabilitati financiare:
Responsabil de executia unui buget operational de 1.5 mil. EUR /an in departamentul IT si de 3.5 mil. EUR /an in departamentul administrativ. Responsabilitatea este directa si cuprinde crearea, urmarirea si executarea bugetelor;
Responsabil cu profitabilitatea proceselor din subordinea mea (cele deservite numai din centrele E.M.E.A.);
Responsabil cu bugetele pentru diverse proiecte cu valori intre 5.000 si 2.5 mil. EUR in E.M.E.A;
Responsabil cu mentinerea la zi a inventarului pentru departamentele IT si administrativ in centrele E.M.E.A. Reconcilieri incrucisate cu echipele financiare locale si centrale;
Infrastructura IT: retele de calculatoare bazate pe tehnologii Microsoft si Linux. Securitate bazata pe echipamente Fort iGATE, Blue Coat, Palo Alto si Juniper, anti-virus Mc-Afee, criptare Mc-Afee, peste 50 de servere fizice in Romania si Polonia, peste 1000 de clienti Microsoft Windows 7, 8 si 10 precum si Apple;
Diverse tehnologii software implementate: Microsoft Azure, Microsoft Private Cloud, Hyper-V, Office 365, Citrix, VDI, Oracle, Exchange, Share Point, etc.;
Comunicatii bazate pe tehnologii Avaya si Cisco;
Tehnologii NAS and SAN (ex. NetApp);
Responsabilitati administrative:
Colaborarea cu furnizorii pentru asigurarea serviciilor de planificare, modificare, optimizare si reparatii a spatiilor companiei in conformitate cu standardele de grup si legislatia locala;
Solutionarea solicitarilor venite din partea clientilor;
Colaborarea cu furnizorii de servicii de curatenie si securitate pentru mentinere in stare optima de functionare a spatiilor companiei;
Colaborarea cu furnizorii de mobilier, servicii de intretinere precum si cu alti furnizori implicati in administrarea spatiilor. Responsabil cu alocarea spatiilor si cu schimbarea destinatiilor acestora, avand grija ca totdeauna acestea sa fie facute respectand standardele de grup si legislatia actuala referitoare la cladirile de birouri;
Responsabil cu securitatea si siguranta spatiilor companiei, in conformitate cu standardele de companie si legislatia in vigoare;
Responsabil de flota auto apartinand companiei;
Responsabil cu achizitiile:
Identificarea furnizorilor, evaluarea acestora si inregistrarea in sistemul centralizat de achizitii (Oracle);
Negocierea /renegociera /extinderea contractelor de servicii, materiale si produse pentru departamentele IT si administrativ;
Gestionarea relatiilor comerciale cu furnizorii si partenerii de afaceri, cu scopul de a asigura satisfacerea nevoilor centrului, la standardele companiei;
Crearea, plasarea, urmarirea si inregistrarea diverselor comenzi de bunuri si servicii in sistemul centralizat de achizitii (Oracle);
Urmarirea /rezolvarea diverselor probleme legate de plati pentru bunuri sau servicii;
Urmarirea si optimizarea stocurilor de materiale pentru departamentele IT si administrativ, pentru ca totdeauna acestea sa fie disponibile in cantitati suficiente pentru a satisface nevoile centrului;
Infrastructura administrativa:
7.500 mp suprafata utila spatiu birouri plus locuri de parcare in centrul din Bucuresti;
Sistem inteligent de management al spatiilor (B.M.S.), inclusiv control acces biometric, supraveghere video si sisteme de comunicatii audio /video;
Aer conditionat profesional Liebert PAC in centrul de date, UPS-uri NEWAVE care asigura intregul spatiu, sistem de stingere a incendiilor NOVEC, etc.;
Realizari:
Stabilizarea infrastructurii IT si administrativa a centrului din Romania prin cresterea timpilor de functionare si a performantelor echipamentelor, prin optimizarea utilizarii conexiunilor internet precum si prin aducerea in parametrii optimi de functionare a echipamentelor de aer conditionat, UPS, etc.;
Prima reconciliere a inventarului facuta simultan cu departamentul financiar local, cu furnizorul local si cu departamentul financiar central;
Prima reconciliere a licentelor sofware facuta intre centrele E.M.E.A si centru;
Imbunatatirea colaborarii cu furnizorii prin cresterea performantelor acesora, a scaderii timpului de raspuns precum si a costurilor. Renegocierea tuturor contractelor cu furnizorii departamentelor IT si administrativ;
Actualizarea si implementarea procedurilor in centre pentru alinierea la standardele companiei precum si la cele internationale: ISO 9001, SSAE 16, ISO 27001, InfoSec si PCI-DSS. Stabilirea unor relatii de buna colaborare cu departamentele implicate la nivel de grup – management de risc, calitate si conformitate, etc.;
Sustinerea auditurilor in vederea certificarilor /a reconfirmarii acestora cu auditori internationali (Moody International, Bureau Veritas, Dimovsky) si obtinerea acestora cu zero neconformitati.
Introducerea de sisteme de control si imbunatatire a calitatii in departamentele IT si administrativ bazate pe tehnici specifice (Six Sigma, 5S, etc.). Introducerea sistemelor de masurare a SLA /OLS. Introcerea KPI.
Management de proiect: proiectarea si dezvoltarea centrului din Polonia, investitie de peste 1.5 mil. EUR – centru dezvoltat de la zero, amenajare IT si administrativa.
Management de proiect: proiectarea si dezvoltarea centrului din Romania, investitie de peste 2.5 mil. EUR – centru dezvoltat de la zero, amenajare IT si administrativa.
Management de proiect: relocarea centrului din Romania cu zero pierderi (peste 500 de posturi de lucru si 12 clienti)
4 clienti noi adusi in Romania si Polonia, proiecte de tranzitie care au respectat perfect planul de proiect, inclusiv “go-live-ul”.
Crearea bugetelor pentru departamentele IT si adminstrativ incepand cu 2011 si pana in prezent.
Gestionarea unor bugete anuale departamentale de 1.5 mil. EUR pentru IT si 3.5 mil. EUR pentru administrativ.
Management de riscuri: proiectarea si implementarea planului de continuitate /reconstructie in caz de dezastru (B.C.P.) pentru centrele E.M.E.A. si pentru clientii companiei.
Rezolvarea problemelor legate de comunicarea aspectelor juridice prin crearea unui portal in care am cumulat toate contractele din centre astfel incat partile interesate (departamentele juridice, financiare si deparamentele titulare atat locale cat si cele centrale) sa poata accesa documentatiile.

01.07.2008 - 31.03.2011

Departament: management

Titlu Job: it project manager

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: Dezoltator imobiliar, proiectul Sun Plaza Shopping Mall in Bucuresti
Responsabilitati:
Manager de proiect pentru intreaga infrastructura IT&C pentru Mall, cladirea de birouri si santier;
Coordonarea furnizorilor si a echipelor acestora (5 manageri de proiect si peste 150 de oameni personal calificat) cu scopul de a livra la timp, cu calitatea agreata si in bugetul estimat echipamentele si serviciile contractate;
Financiare: responsabil cu gestionarea unui buget de cca. 3.5 M EUR raportat la o investitie totala de peste 300 M EUR;
Infrastructura IT: retele structurate bazate pe tehnologii Microsoft (Windows, Exchange si SQL) si Linux, Firewall Fort iGate, antivirus Sophons, 15 servere fizice si cca. 150 de clienti Windows XP, 7 si Apple. Retele de date bazate pe tehnologie Cisco. Cablari structurate pe fibra optica si UTP;
Comunicatii bazate pe tehnologii Siemens si Motorola;
Sistem inteligent de management al spatiilor (B.M.S.) incluzand control acces, supraveghere video, ventilatie, antiefractie, grupuri electrogene, sisteme de comunicatii audio /video si antiincendiu;
Realizari:
Deblocarea proiectului in 3 luni de la preluare. Project chart refacut, bugete refacute, refacere solutii tehnice, selectie furnizori;
Modificari /actualizari aduse proiectului in timp real, in functie de solicitarea clientului, cu respectarea termenelor de livrare si a bugetelor;
Management de proiect: proiectarea, dezvoltarea si predarea la timp a spatiului si a cladirii de birouri, investitie de peste 3.5 M EUR raportata la o investitie totala de peste 300 M EUR - infrastructura dezvoltata de la zero, amenajare IT&C;
Optimizare costuri printr-o mai buna coordonare si planificare de timp, prin renegociere de preturi, prin actualizare solutii tehnice si know-how;
Optimizare pierderi prin instalarea a multiple controale de securitate in santier, impreuna cu furnizorul de securitate, cu scopul de a limita furturile de materiale. Acelasi sistem a fost folosit pentru a captura prezenta.
Implementarea procedurilor IT&C in companie si in proiect, cu scopul de a proteja informatiile confidentiale;

01.06.2006 - 31.05.2008

Departament: it hardware

Titlu Job: it manager

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: Dezvoltator imobilar, retail. Grup de companii (6 companii) de origine turca, prezent in 2 tari, cca. 250 de angajati. Cunoscutii pe piata locala prin mai multe branduri: Bucuresti Mall, Plaza Romania si Shopping MallDova in Republica Moldova; cladiri de birouri: Anchor Plaza, Anchor Down Town si Anchor Metropol; proiecte rezidentiale: In City Residences, firme de constructii: Novatec Project Management si societati de investitii: A.R.E.D.;
Responsabilitati:
Coordonarea departamentului IT comun companiilor (echipa de 5 oameni) cu scopul de a atinge obiectivele agreate cu management-ul;
Financiare: gestionarea unui buget de 500 K EUR /an;
Infrastructura IT: retele de calculatoare bazate pe tehnologii Microsoft (SMS Server 2003 Premium, Windows 2003 Server, ISA Server, Exchange Server, SQL Server), Blackberry BES si peste 200 de clienti Windows 2000, XP si Vista.
Comunicatii de voce bazate pe tehnologii Alcatel;
Sistem inteligent de management al spatiilor (B.M.S.) incluzand control acces, supraveghere video, ventilatie, antiefractie, grupuri electrogene, sisteme de comunicatii audio /video si antiincendiu;
Realizari:
Stabilizarea infrastructurii IT&C din Romania prin cresterea timpilor de functionare si a performantelor echipamentelor, prin optimizarea utilizarii conexiunilor internet, etc., in toate companiile;
Prima reconciliere a inventarului facuta cu departamentul financiar;
Prima reconciliere a licentelor sofware facuta pentru toate companiile;
Optimizarea costurilor de functionare prin renegocierea contractelor cu furnizorii si optimizarea utilizarii resurselor;
Implementarea procedurilor IT&C in companii, cu scopul de a proteja informatiile confidentiale;
Management de proiect: proiectarea, dezvoltarea si predarea la timp a spatiului din Republica Moldova, investitie de peste 150 K EUR raportata la o investitie totala de peste 40 M EUR - infrastructura dezvoltata de la zero, amenajare IT&C pentru 50 de utilizatori (5 servere, 50 de statii de lucru, cablare structurata, etc.);

01.09.1996 - 30.06.2006

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: cadru operativ /suport

Responsabilitati:

Domeniul de activitate: armata, forte armate
Responsabilitati: multiple, in conformitate cu atributiile de serviciu;
Activitatile zilnice au inclus si nu s-au limitat la: protectie persoane, combatere furt de date /informatii, antifrauda, verificari de sistem si de sisteme, audituri /verificari interne in multiple sectoare de activitate (IT, administrativ, financiar, gestiuni, etc.);
Ca si angajat operativ, am avut atributii in criptare /tehnologii de criptare, obtinere informatii, analiza de informatii, audituri interne, protectie de persoane, bunuri, cladiri sau informatii confidentiale;
In timpul activitatii am fost pregatit pentru a administra si intretine retele de calculatoare cu arie mare de acoperire, bazate pe diverse tehnologii (NetWare, Microsoft, Linux, SunOS, Fortran, Cobol) si clienti diferiti – Windows, Linux sau MacOS;
Am obtinut o buna experienta in infrastructura de retea (switch-uri, routere, protocoale de sercuritate precum si tehnologii de securitate);
Am o buna experienta si pregatire tehnica in domenii variate (IT, constructii, instalatii, electrica, etc.) – inteleg si interpretez cu usurinta planuri, scheme, etc.;
Am dezvoltat diverse aplicatii si baze de date pentru uz intern;
Am o pregatire si experienta deosebit de bogata in munca de audit intern, indiferent de domeniu;
Sunt specializat in identificarea factorilor de risc, fie ei umani, tehnici sau sistemici;

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Masterat: Informatica la A.N.C. din Bucuresti. Inginer de Sistem
2014 - 2014 Masterat: Audit intern la TUV din Bucuresti. Auditor Sisteme de Management al Securităţii Informaţiei conform standardelor ISO 27001:2013 şi ISO 27002:2013
2005 - 2005 Masterat: Informatica la Microsoft din Bucuresti. Microsoft Certified System Engineer
2003 - 2003 Masterat: Informatica la Microsoft din Bucharest. Microsoft Certified Professional
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Drept la Universitate din Bucuresti. Licentiat in stiinte juridice
2001 - 2001 Facultate / Colegiu: Informatica la S.I.S. din Bucuresti. Programator PC
1999 - 1999 Scoala Postliceala: Informatica la Ministerul Invatamantului din Bucuresti. Programator Ajutor PC
1995 - 1999 Liceu: Informatica la Liceul de Informatica Posta si Telecomunicatii din Bucuresti. Programare PC, Depanare Radio si TV si Telecomunicatii (Centrale Telefonice /Cablari structurate /Supraveghere Video /Automatizari industriale)

Premii

Hobby-uri
Calatoriile, Muzica, Mecanica, Parasutismul, Biciclismul, Scufundarile, Cartile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close