Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.03.1956

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.10.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Garantez îndeplinirea obiectivelor pe care un potential angajator mi le incredinteaza pe unul dintre domeniile din aria mea de competenta.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Un mediu de lucru motivant,profesionist Recunoaștere profesionala,satisfactie profesionala Ma aliniez la beneficiile oferite de firma angajatoare

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Altele, Functii publice, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Merchandising / Promoteri, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Campulung Muscel, Pitesti, STRAINATATE, Curtea de Arges, Gaesti, Mioveni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: director industrial

Responsabilitati:

Ameliorarea si tinerea sub control a fluxului de productie odata cu extinderea gamei de produse finite.
Cresterea capacitatilor de productie, imbunatatirea indicatorilor pe o arie larga de de activitati cu impact asupra rezultatului financiar ( logistica , cumparari, transport ) Firma cu capital francez integral specializata in fabricatia de componente caroserie din materiale compozite de inalta tehnologie, Clienti sunt constructori auto consacrati : Hyundai, PSA, McLaren si incepand cu 2018 Renault.

01.11.2011 - 28.02.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: chargé d'affaire moyens industrielle

Responsabilitati:

Intre anii 2011 - 2018 activitate la AKKA dupa cum urmeaza:
2011 - 2012 CAMI proiect X07 pe platforma Dacia - ACI
2012 - 2014 CAMI proiect X07 la Uzina REVOZ - Novo Mesto SLOVENIA
2014 - 2016 CAMI proiectele JFC + XFD Uzina George Besse din Douai FRANTA
2016 - feb 2018 CAMI platforma Dacia proiect HJD + RTR - CTT Titu
Coordonarea si realizarea lucrarilor specifice pt fiecare etapa in conceptia si realizarea ambalajelor specifice proiectelor Renault.
Rezolvarea diverselor probleme prin relatiile existente sau pe baza experientei profesionale anterioare
Comunicare excelenta cu partenerul extern - Renault REVOZ Slovenia , Renault TCR Franta, Renault Douai Franta, Dacia- Renault

01.11.2008 - 31.10.2011

Departament: management

Titlu Job: responsable production planner

Responsabilitati:

Coordonarea aprovizionarii,lansarii in fabricatie,executiei si livrarii produselor electronice din portofoliul detinut in Europa de Vest
realizarea just in time a productiei planificate conf. solicitarii clientilor externi .Reducerea stocurilor fara miscare si cu miscare lenta de aici rezultand o economie de cca 30 keuro
Attila Pipo - director de productie
bonuri de masa, transport asigurat cu masina firmei

01.01.2006 - 31.10.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: customer management - analist servicii client & production planner

Responsabilitati:

Raspund de relatia cu centrul CKD - respectiv de primirea, acceptarea ,lansarea in fabricatie, urmarirea livrarii a peste 1.800 de repere in 11 locatii din lume unde exista uzine producatoare de autoturisme LOGAN - respectiv Rusia, Columbia, Maroc, 3 locatii Iran, India, Brazilia, Africa de Sud, Hors Serie
Asigur vanzarea pieselor de schimb - aprox. 800 referinte - conf. comenzilor saptamanale primite de la Centrul Piese Schimb.
Ma ocup si de planificarea productiei pe un anumit sector de activitate.Am responsabilitati majore in asigurarea calitatii pieselor livrate si ma ocup permanent de planificarea mijl. de transport necesare precum si a masurilor de optimizare in vederea reducerii cheltuielilor ocazionate de aceasta activitate.
Urmaresc permanent evolutia indicatorilor de performanta ,propun si aplic masuri de imbunatatire
Coordonez si asigur zilnic activitatea de programare,productie, ambalare si expeditie a referintelor cerute prin comenzile ferme venite de la clienti.
Prin activitatea mea ajut la realizarea a aprox.45% din CA a firmei, in crestere cu aprx.1 mil.euro fata de anul precedent
La nivelul anului 2007 prin contributie proprie,am realizat efectiv reducerea costurilor cu depanajele cu aprox.130.000 euro
Paulo Florindo- Manager Logistica
Viorica Stefanoiu - Manager Comercial

01.09.2005 - 31.01.2006

Departament: management

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Coordonarea compartimentului Comercial si in special partea de Vanzari
Cresterea volumului de vanzari de la aprox.1 miliard ROL la 3 miliarde ROL in decurs de doua luni.
Scaderea valorii stocurilor fara miscare si a celor cu miscare lenta cu 50% din valoarea initiala la preluarea functiei
Paul Zamfir - Actionar principal
Panescu Constantin - Actionar principal
bonuri de masa,masina de serviciu

01.12.2004 - 30.09.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar pret de revenire

Responsabilitati:

Ca expert financiar, insoteam misunile expertilor ASIP -Alliance Suppliers Improuvement Program - la toti furnizorii interni si externi din intreaga Europa.
Din p.de v tehnic ei stabileau imbunatatiri ale procesului de fabricatie a diferitelor componente iar eu cuantificam in bani toate aceste castiguri pe care le recuperam din pretul produsului final.
Actiunea se derula pe parcursul unei saptamani cu urmarirea pas cu pas a procesului, masuratori,cronometrari, completari fise cu date concrete, observatii, ergonomia postului de lucru...etc
Prin actiunile intreprinse am realizat reduceri de pret totalizand peste 25 Eur/auto, ceeace reprezinta un castig imens daca multiplicam aceasta suma cu nr. de autoturisme produse si vandute pe parcursul unui an.
Am realizat o baza de date proprie prin care in orice moment puteam accesa si vizualiza schema procesului de fabricatie,cartografia punctului de lucru,timp de ciclu,PPM-ul,etc pentru referintele Dacia Logan fabricate la unul din partenerii interni sau externi auditati
Mihaela Andreescu Dir. adj.
Philippe Jaubertie - Director Financiar

01.08.2003 - 31.12.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: cumparator ( buyer),consultant furnizor

Responsabilitati:

In cadrul proiectului X90 am preluat responsabilitatea asigurarii noului autoturism cu tot ce inseamna "vitrages" - toate geamurile necesare unui autoturism ,pare-brise, lunette, vitres laterales - etichete personalizate, pastile si obturatoare de zinc,
carnete de fabricatie.
Am fixat furnizorii finali pt. toate acestea, dupa o selectie riguroasa si am urmarit dezvoltarea produselor din faza de desen si pana la produs finit inclusiv probele de montabilitate,incercari ,transport,audit de preproductie...etc.
Am tinut sub control toate preturile acestor produse de la faza de inceput si cu toate modificarile survenite pe parcurs, costul tuturor utilajelor cu ajutorul carora se fabricau, costul ambalajelor aferente....tot ceeace putea afecta sau influenta pretul in faza de proiect. Pe masura derularii proiectului mi-au fost atribuite in perimetru si alte produse cu un grad de dificultate extrem cum ar fi bateriile , BIM (boite interconection)si alte referinte electrice si de aspect
Consider si acum ca nimic nu se compara cu munca la un proiect.
A prelua o serie de referinte in faza de desen si a urmari pas cu pas evolutia lor pana la produsul final, sa respecti termenele impuse, constrangerile dictate de diverse faze ale proiectului, negocieri interminabile cu furnizorii... iata cateva din realizarile mele in cadrul acestei functii.
Marea majoritate a activitatii pe proiect s-a desfasurat la Technocentre - Guyancourt(Franta)activitatea alaturi de specialistii francezi constituind si acumulandu-se ca o experienta nepretuita

01.08.2000 - 31.07.2003

Departament: management

Titlu Job: sef serviciu aprovizionare

Responsabilitati:

Am coordonat si condus activitatea unui serviciu format din 4 birouri cu peste 40 de salariati
Activitatea birourilor era extrem de diversificata dar se baza in principal pe produse chimice ,derivate ,textile, piese schimb auto,etichete, materiale de protectie, etc...
Era perioada in care grupul Renault isi facea deja simtita prezenta si fiind printre putinii vorbitori de limba franceza am participat la toate reuniunile de contact de la acea vreme
Activitatea serviciului era foarte compelxa si trebuia sa ma ocup efectiv cu tinerea sub control a tuturor aprovizionarilor cu repere din cadrul birourilor.
Tineam zilnic reuniuni cu sefii de birouri pentru informare si sprijin in cazurile in care era necesar acest lucru
Spre finele anului 2001 am preluat si responsabilitatea aprovizionarii cu tabla ,lucru deosebit de dificil la acea vreme, atat datorita aparitiei de noi proiecte cat si reorganizarii interne a sectiei presj si sectiei caroserie si mai ales datorita perturbatiilor in productia de tabla de la SIDEX Galati
Atunci s-a luat decizia aprovizionarii cu tabla din import
Cred ca activitatea de conducere si coordonare a unui serviciu cu peste 40 de persoane angrenate in procesul de aprovizionare al unei unitati industriale de calibrul Daciei reprezinta un fapt notabil.
Niciodata in activitatea mea nu am suferit vreo penalizare.
Am incercat si reusit in buna masura imbunatatirea aprovizionarii referintelor din subordine de o maniera "just in time" reducand stocurile de materii prime si materiale de la 25 mld. ROL la 7,5 mld.ROL

01.06.1990 - 31.08.2000

Departament: management

Titlu Job: sef birou aprovizionare-cooperare

Responsabilitati:

Am coordonat activitatea unui birou compus din 8 persoane care se ocupau cu aprovizionarea de repere necesare montajului de autoturisme Dacia.
In total era vorba despre aprox. 100 de furnizori incluzand peste 10 000 de referinte;
In orice moment eram gata sa preiau activitatea oricarui coleg momentan indisponibil sau plecat in delegatie la furnizori;
Planificam in fiecare zi mijloacele auto necesare pentru zilele urmatoare in functie de distanta, nr. de piese de aprovizionat, urgenta aprovizionarii etc....
Asa cum am precizat,in acea perioada am coordonat activitatea a 8 persoane si datorita rezultatelor obtinute am fost promovat in functia de Sef Serviciu.
Am participat efectiv la punerea in aplicatie a sistemului informatizat de evidenta a stocurilor si rotatie a acestora

01.02.1986 - 31.05.1990

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent derulare contracte cumparare-colaborare

Responsabilitati:

Aveam in responsabilitate aprovizionarea cu piese pentru productia zilnica de autoturisme Dacia de la o serie de 10 furnizori din industria pe orizontala.
Zilnic trebuia sa ma asigur ca reperele vor ajunge in timp la uzina
Lansam comenzile anuale,lunare,saptamanale pe baza unei fundamentari care se facea luand in calcul programul previzionat de autoturisme
Refaceam sau actualizam ori de cate ori era nevoie programul de aprovizionare in functie de schimbarile survenite in programul de fabricatie, etc.....
Pe vremea aceea era o realizare sa reusesti sa nu opresti banda de montaj din cauza lipsei unui reper de care te ocupai sa-l aprovizionezi.

studii

 

Facultati:

1993 - 1997 Facultate: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1970 - 1974 Liceu / Școală profesională: liceu teoretic de cultura generala la Liceul I.C.Bratianu ( fost Nicolae Balcescu) din Pitesti.

Premii

Traininguri
Jan 2001 - Mar 2001: Initiere in MS DOS
Invatarea lucrului pe computer : ExCell, Microsoft Word, Power Point ,Microsoft Project
Demersuri KAIZEN
Ishikawa, Paretto, QC Storry, 5S , PDCA/SDCA,...etc

Gestionarea situatiilor de criza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close