Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.04.1971

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:12.12.1992

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa fac parte dintr-o echipa puternica, in cadrul careia sa pot pune in aplicare experienta dobandita si care sa ma ajute sa evoluez in cariera si sa acumulez noi experiente si cunostinte profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Tipografii / Edituri, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director national vanzari

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii de vanzari si distributie a companiei in toata tara;
• Realizarea planului de vanzari si distributie;
• Responsabil de negocierea si incheierea cu partenerii importanti (retele internationale de retail si clienti locali importanti) a contractelor de colaborare;
• Planificarea, elaborarea si implementarea strategiilor de marketing in vederea realizarii obiectivelor.
• Managementul creditelor in piata.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe formate din 7 reprezentanti de vanzari, 12 merchandiseri proprii si o companie de merchandising pentru reteaua Carrefour.
• Stabilirea planului de vanzari pentru fiecare agent in parte precum si elaborarea de strategii de vanzari pentru realizarea acestui plan.
• Monitorizarea rezultatelor fiecarui agent in parte si acordarea bonusurilor suplimentare aferente realizarilor lunare.
• Raportare catre General Manager.

• Depasirea obiectivelor lunare de vanzari in 30 luni din35. De asemenea au fost inregistrate cresteri ale vanzarilor de cel putin 10% in fiecare an versus cel precedent.
• Cresterea vanzarilor anuale cu peste 15 % in retelele internationale.

01.07.2007 - 15.07.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: national sales manager

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii companiei in toata tara (distributie).
• Elaborarea si implementarea politicii comerciale.
• Realizarea planului de vanzari si distributie in zona alocata.
• Planificarea, elaborarea si implementarea strategiilor de marketing in vederea realizarii obiectivelor.
• Managementul creditelor in piata.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe formate din 8 ASM, 12 reprezentanti de vanzari si o asistenta de vanzari.
• Managementul bugetelor de venituri si cheltuieli pe divizie / regiuni.
• Responsabil direct de resursele umane si materiale pentru intreaga echipa.
• Responsabil de negocierea si incheierea cu distribuitorii a contractelor de distributie locala, la nivel de judet.
• Stabilirea planului de vanzari pentru fiecare distribuitor in parte precum si elaborarea de strategii de vanzari pentru realizarea acestui plan.
• Monitorizarea rezultatelor fiecarui distribuitor si acordarea bonusurilor suplimentare aferente realizarilor lunare, trimestriale si anuale.
• Raportare catre General Manager.

Realizari:

• Cresterea eficientei de reprezentare la nivel local (cresterea distributiei si a calitatii acesteia, prezenta numerica in KA locali si in top clienti la nivel local) – realizata prin implementarea cu un deosebit succes a unui program pilot de sustinere a unor reprezentanti de vanzari dedicati in echipele de vanzare ale distribuitorilor.
• Depasirea obiectivelor lunare de vanzari in 21 luni din 24.
• Schimbarea mecanismului principalei campanii nationale de marketing (mecanism uzat si care nu ar mai fi dat randamentul dorit datorita scaderii interesului distribuitorilor pentru aceasta campanie); S-au obtinut rezultate net superioare de vanzari cu buget de marketing asemanator din punct de vedere valoric si in plus am obtinut o rata de participare de 95% a distribuitorilor la aceasta campanie, ceea ce a dus la consolidarea colaborarii cu acesti parteneri.

01.06.2006 - 30.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager - distributie evyap - est

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii companiei in jumatatea de EST a tarii (inclusiv Bucuresti).
• Realizarea planului de vanzari si distributie in zona alocata.
• Planificarea, elaborarea si implementarea strategiilor de marketing in vederea realizarii obiectivelor.
• Managementul creditelor in piata.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe formate din 4 ASM, 6 reprezentanti de vanzari si o asistenta de vanzari.
• Managementul bugetelor de venituri si cheltuieli pe regiune.
• Responsabil direct de resursele umane si materiale pentru intreaga echipa din subordine.
• Negocierea si incheierea cu distribuitorii a contractelor de distributie locala, la nivel de judet.
• Stabilirea planului de vanzari pentru fiecare distribuitor in parte precum si elaboratea de strategii de vanzari pentru realizarea acestui plan.
• Monitorizarea rezultatelor fiecarui distribuitor si acordarea bonusurilor suplimentare aferente realizarilor lunare si trimestriale.
• Raportare catre General Manager.

Realizari:

• Cresterea vanzarilor cantitative cu 11% si valorice cu 20%;
• Depasirea planului lunar de vanzari in 11 luni din 13 .

01.12.2004 - 31.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: national sales manager - divizia modares - food

Responsabilitati:

• Negocierea si incheierea cu distribuitorii a contractelor de distributie locala, la nivel de judet.
• Realizarea planului de vanzari si distributie.
• Managementul creditelor in piata.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe formate din 8 ASM si o asistenta de vanzari.
• Stabilirea planului de vanzari pentru fiecare distribuitor in parte precum si elaboratea de strategii de vanzari pentru realizarea acestui plan.
• Monitorizarea rezultatelor fiecarui distribuitor si calcularea bonusurilor suplimentare aferente realizarilor lunare si trimestriale.
• Raportare catre General Manager.

Realizari:

• Cresterea cifrei de afaceri cu 23 % in anul 2005
• Cresterea numarului de distribuitori cu 50% (de la 21 la 31) in mai putin de 6 luni.

01.06.2002 - 28.02.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: county sales & distribution manager

Responsabilitati:

• Realizarea planului de vanzari, merchandising si distributie in zona alocata.
• Managementul creditelor in piata.
• Implementarea si monitorizarea promotiilor atat pe canalul TT cat si pe HORECA.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe de vanzari directe, formata din 37 oameni (11 agenti, 3 TM&PA(trade marketing&promoter), 11 merchandiseri, 2 tehnicieni si 10 hostess).
• Responsabil de de Trade Marketing / BTL in zona alocata.
• Responsabil cu mentinerea unor bune relatii profesionale cu toti clientii din zona alocata.
• Implementarea si mentinerea standardelor de merchandising in toate locatiile de pe zona alocata.
• Dezvoltarea retelei de clienti prin largirea bazei de clienti precum si prin cresterea mediilor de vanzare la clientii existenti.
• Responsabil de locatiile decorate / mercantizate JTI in zona alocata.

Realizari:

• Project manager Bucuresti: schimbare a sistemului de lucru din distributie indirecta in distributie directa = preluarea distributiei de la distribuitorul TDG.
• Cresterea vanzarilor pe zona alocata cu 20% in anul 2003.
• Cresterea distributiei numerice pe zona alocata(la produsul focus, Winston, am ajuns la un procent de 99% pe clientii activi si un procent de 97 % pe toti clientii de pe zona alocata)

01.01.2000 - 31.05.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

• Realizarea planului de vanzari, merchandising si distributie in zona alocata.
• Managementul creditelor in piata.
• Implementarea si monitorizarea promotiilor atat pe canalul TT cat si pe HORECA.
• Coordonarea in acest sens a unei echipe de vanzari directe, formata din 37 oameni (11 agenti, 3 TM&PA(trade marketing&promoter), 11 merchandiseri, 2 tehnicieni si 10 hostess).
• Responsabil de de Trade Marketing / BTL in zona alocata.
• Responsabil cu mentinerea unor bune relatii profesionale cu toti clientii din zona alocata.
• Implementarea si mentinerea standardelor de merchandising in toate locatiile de pe zona alocata.
• Dezvoltarea retelei de clienti prin largirea bazei de clienti precum si prin cresterea mediilor de vanzare la clientii existenti.
• Responsabil de locatiile decorate / mercantizate JTI in zona alocata.

Realizari:

• Cresterea numarului de clienti activi cu 30% (de la 1350 la 1750).
• Cresterea vanzarilor pe zona alocata cu 12% in anul 2000 si cu 11% in 2001.
• Cresterea nr. de locatii decorate pe zona alocata de la 120 la 160.

01.03.1998 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: field marketing coordinator

Responsabilitati:

• Coordonarea unei echipe formate din 11 merchandiseri, un tehnician si 5 hostess.
• Implementarea si monitorizarea promotiilor atat pe canalul TT cat si pe HORECA.
• Responsabil de mentinerea unor bune relatii profesionale cu patronii locatiilor decorate JTI, precum si cu patronii top clienti din zona alocata(in functie de vanzari, tip locatie, pozitie locatie).
• Implementarea si mentinerea standardelor de merchandising in toate locatiile de pe zona alocata.
• Realizarea planului de vanzari stabilit pentru echipa de hostess (sampling, switch, detailing)
• Responsabil de locatiile decorate JTI in zona alocata.(distributie, merchandising, POSM).

Realizari:

• Project manager JTI Exclusive Retail Kiosks = decorare speciala baterie kiosk-uri Izvor.
• Cresterea nr. de locatii decorate exclusive JTI cu 250% (de la 35 la 120).
• In perioada cat am coordonat echipa de merchandiseri, 7 din cei 11 au fost promovati (sales representative).

01.03.1997 - 28.02.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

• Realizarea planului lunar de vanzari, distributie si merchandising pe zona alocata.
• Implementarea si monitorizarea promotiilor in zona alocata.
• Responsabil cu mentinerea unor bune relatii profesionale cu toti clientii din zona alocata.
• Dezvoltarea continua a numarului de clienti in cadrul zonei alocate.

Realizari:

• Depasire plan lunar (in 11 luni din 12 posibile)
• Am fost desemnat de 5 ori Best Salesman
• Cresterea nr. de clienti activi de la 20 la 180 in 3 luni de zile.

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate / Colegiu: Centrale termice la Facultatea de Energetica din cadrul UPB din Bucuresti.
1985 - 1989 Liceu: matematica - fizica la Liceul Matematica - Fizica nr. 3 din Bucuresti.

Premii

Cursuri JTI:
Managementul Echipei
Managementul Creditelor din piata
Managementul Timpului
Negocieri profesionale in Vanzari
Implementarea si monitorizarea promotiilor
Coaching
Tehnica interviului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close