de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.04.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: autoturism

Tip job: Full time

Departament: Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 31.05.2017

Departament: management

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Asigurarea managementului resurselor umane, a managementului financiar, coordonareaactivităților de IT&C. Realizarea şi actualizarea actelor constitutive și a regulamentelor interne.Coordonarea achizițiilor și asigurarea mentenanței imobilelor și echipamentelor. Dezvoltarea departeneriate cu instituțiile publice şi private

01.03.2015 - 30.11.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator proiect

Responsabilitati:

Asigurarea implementarii primului centru de tip Clubhouse din Romania, in care se asigura servicii de reintegrare sociala si profesionala pentru persoane cu probleme de sanatate mintala.

01.08.2010 - 31.03.2015

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

- stabilirea, în acord cu reprezentanţii AGA şi cu echipa de management a obiectivelor generale, specifice şi operaţionale ale organizatiei pe termen scurt, mediu şi lung;
- identificarea şi alocarea resurselor financiare, informaţionale, materiale şi umane din organizatie, în vederea realizării obiectivelor propuse;
- elaborarea şi avizarea planurilor de investiţii financiare, tehnologice şi de resurse umane;
- organizarea structurilor organizaţionale in funcţie de necesităţile organizatiei şi de activităţile planificate;
- realizarea strategiei organizației;
- coordonarea, supervizarea și evaluarea personalului;
- mentinerea raporturilor cu instituțiile partenere din România, Bulgaria, Ungaria, Germania, Austria, Franța, Spania, Italia, S.U.A, și cu autoritățile locale și centrale;
- dezvoltarea activității organizației prin realizarea de noi propuneri de proiecte și încheierea de parteneriate cu diferite instituții și organizații.

01.09.2009 - 31.08.2010

Departament: management

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

- participarea la recrutarea și selecția personalului;
- motivarea și formarea personalului;
- sprijinirea Directorului General în coordonarea și monitorizarea proiectelor și programelor aflate în derulare (proiecte cu fonduri private și europene);
- participarea la întocmirea și gestionarea bugetului de cheltuieli al organizației;
- participarea la realizarea periodică a raportărilor narative și financiare;
- coordonarea, supervizarea și evaluarea personalului;
- participare la realizarea strategiei organizației;
- participarea la menținerea raporturilor cu instituțiile partenere și cu autoritățile la nivel local și central;
- participarea la dezvoltarea activității organizației prin realizarea de noi propuneri de proiecte și încheierea de parteneriate cu diferite instituții și organizații.

01.05.2006 - 01.08.2009

Departament: management

Titlu Job: presedinte

Responsabilitati:

- conducerea Consiliului de Administrație;
- reprezentarea Federației în relațiile cu instituțiile partenere, cu autoritățile centrale și locale, in acțiunile în justiție;
- conducerea echipelor de lucru;
- asigurarea comunicării în cadrul organizației (inclusiv din punct de vedere tehnic: dezvoltarea și mentenanța site-ului, gestionarea adreselor de email, etc).

01.04.2003 - 01.05.2005

Departament: management

Titlu Job: presedinte

Responsabilitati:

- conducerea Consiliului de Administrație;
- reprezentarea asociaţiei;
- conducerea echipelor de lucru;
- dezvoltarea de programe sociale şi educaţionale;
- organizarea de întâlniri cu părinții și specialiștii.

01.09.2000 - 01.09.2009

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator programe pentru persoane cu dizabilitati

Responsabilitati:

Crearea si managementul proiectelor.
Gestionare bugete.
Fundraising.
Organizare evenimente.
Creare si mentinere de parteneriate.
Am condus o echipa formata din 9 persoane.
Am creat si condus 2 proiecte unice la nivel national si regional (Centrul de Resurse Sindrom Down si Centrul de Zi pentru Copii cu Sindrom Down).
Am creat incheiat parteneriate cu firme de genul Companiei Nationale Posta Romana si Schindler S.A in vederea sustinerii financiare a proiectelor nationale de informare si a serviciilor oferite beneficiarilor persoane fizice sau juridice

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Comunicare manageriala si resurse umane la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative - Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din Bucuresti. Domenii studiate:
- comunicare manageriala si relatii publice;
- diagnoza organizationala;
- cultura si comportament organizational;
- managementul personalului;
- evaluarea in managementul resurselor umane;
- drept si legislatia muncii;
- sanatate organizationala;
- analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane;
- metode si tehnici avansate in psihodiagnoza.

Din motive personale am amanat sustinerea lucrarii de dizertatie.
1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Teologie romano-catolica si asistenta sociala la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Teologie romano-catolica si Asistenta sociala din Bucuresti. Domenii studiate:
- management;
- sociologie, metode si tehnici de cercetare in sociologie;
- statistica;
- drept civil si dreptul familiei;
- medicina generala;
- logica, metode si tehnici in asistenta sociala, psihologie sociala aplicata, teorii in asistenta sociala, asistenta sociala specializata (a copilului, a adolescentului, a familiei, a batranilor) psihologia varstelor, dezvoltare umana, ergoterapie, psihopedagogie, psihoterapie;
- dezvoltare comunitara;
- istoria religiilor, istoria bisericii, doctrina sociala a bisericii, etc.
1992 - 1996 Liceu: Matematica fizica la Liceul Matei Basarab din Bucuresti.

Premii

Calificari
Mar 2017: Manager Resurse Umane

Feb 2016: Manager

Jul 2015: Marketing Manager, Furnizor de formare: Avangarde Business Academy

Jul 2013: Expert Accesare Fonduri Structurale, Furnizor de formare GS Consulting

Jun 2013: Evaluator de proiecte, Furnizor de formare GS Consulting

Jul 2012 - Jul 2012: GS Consulting
Manager de proiect
Jul 2002: Formator, Furnizor de formare CRFPS Pro Vocatie

Certificari
Mar 2014 - Mar 2014: Curs avansat de Manager de Proiect (Standard PMI) , Furnizor de formare GS Consulting

Hobby-uri
Canto, Orga, Flaut, Chitara, lectura, sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)

germană(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close