Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.12.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2001

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Activitati administrative, de achizitii si de vanzare.
Responsabila cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii externi, intocmirea si urmarirea derularii corespunzatoare a comenzilor din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice.
Analizarea permanenta a rapoartelor de stoc , vanzare si profitabilitate.
Responsabilitatea managementului stocurilor;
Supravegherea activitatii de vanzare si coordonarea agentilor de vanzare.
Negocierea si semnarea contractelor de vanzare. Implicarea efectiva in procesul de vanzare: intalnire clienti (retail si horeca), prezentare produse, acordare suport pentru agenti in procesul de vanzare.
Identificarea potentialilor clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti.
Organizarea activitatii comerciale pe criterii de cost si eficienta, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii.
Monitorizarea soldurilor clientilor/furnizorilor impreuna cu firma de contabilitate.
Negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii pe linie logistica-transport;
Mentinerea relatiilor cu partenerul logistic si depozitul.
Monitorizarea preturilor produselor proprii si ale concurentei. Prospectarea pietei in vederea dezvoltarii gamei de produse comercializate.
Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii.
Monitorizarea performantei activitatilor comerciale si pregatirea rapoartelor pentru administratorul companiei.
Cercetarea si analiza pietei privind oportunitatile comerciale pentru extinderea si dezvoltarea afacerii.

01.11.2013 - 31.05.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

Responsabilitati:

Responsabilitati: Achizitii externe- produse congelate, mentinerea relatiilor cu furnizorii si firmele de transport.

01.07.2009 - 30.11.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: director logistica

Responsabilitati:

Negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii pe linie logistica-transport;
Urmarirea stocurilor, dezvoltarea gamei achizitionate, in functie de cererea pietei; efectuarea comenzilor pentru produsele importate, plasarea comenzilor catre depozitul central din Franta.
Reprezentarea companiei in interactiunile cu autoritatile statului pe linia de achizitii-logistica-transport- calitate.
Supravegherea comenzilor catre clienti, coordonarea livrarilor, supravegherea parcului auto (incluzand achizitionare masini, mentenanta, asigurari) , coordonarea activitatii depozitului din punct de vedere administrativ; coordonarea departamentului de facturare.
Implementarea procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
Coordonarea, urmarirea si analiza activitatii personalului din subordine.
Administrare cont distribuitor Bulgaria.
Raportare catre Directorul General si catre superiorul ierarhic din compania Delifrance SA.

01.04.2006 - 30.06.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator logistic

Responsabilitati:

Implementarea programului de gestiune( realizarea bazei de date, introducerea datelor logistice pentru produsele comercializate, definirea departamentelor, subdepartamentelor);
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare, participarea la targuri in vederea achizitiei si dezvoltarii gamei comercializate, optimizarii continue a stocurilor.
Urmarirea stocurilor, efectuarea comenzilor pentru produsele importate, plasarea comenzilor pentru furnizori , cautarea transportatorilor, verificarea costului pentru transport, plasarea comenzilor catre transportatori;
Verificarea pretului EXW de pe facturi, calcularea costului si a pretului de vanzare, urmarirea preturilor de vanzare;
Completarea si transmiterea Declaratiei Intrastat;
Reprezentarea companiei in toate interactiunile cu autoritatile vamale, cu Directia Sanitar Veterinara;
Supravegherea comenzilor catre clienti, coordonarea livrarilor, supravegherea parcului auto (incluzand achizitionare masini, mentenanta, asigurari) , coordonarea activitatii depozitului din punct de vedere administrativ; coordonarea departamentului de facturare.
Negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii pe linie logistica-transport.
Raportare directa catre Administratorul societatii.

01.05.2005 - 30.04.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: manager-departament achizitii produse import

Responsabilitati:

Comenzi externe:
- evidenta stocurilor si previziuni ale vanzarilor;
- intocmirea unui orar al comezilor si efectuarea acestora conform programului;
- prospectarea pietei externe si idendificarea de noi oportunitati de import;
- estimari de cost, fise comparative intre produsele autohtone si cele din import;
- urmarirea platilor externe.
Vama:
- pregatirea calculatiei pentru efectuarea declaratiei vamale de import, pe baza Tarifului Vamal;
- reprezentarea companiei in toate interactiunile cu autoritatile vamale/declarantii vamali;
- formalitati bancare pe probleme de import (taxe, comisioane, tva);
- obtinerea certificatelor si autorizatiilor necesare desfasurarii importului, pentru categorii speciale de produse;
- corespondenta cu Autoritatile Sanitar-Veterinare si implicarea efectiva in prelevarea probelor/obtinerea avizelor de import/a buletinelor de analiza.
Preturi:
- calcularea costului efectiv al produselor de import si stabilirea adaosului;
- introducerea datelor in sistem (factura de import, declaratia vamala, costul si adaosul);
- efectuarea traducerilor pentru produsele importate si controlul livrarii catre magazine/depozit;
Control:
- elaborarea grilei de distributie a produselor in magazine in functie de zona, spatiu, specific;
- stabilirea transferurilor intre magazine;
- controlul expozitiei produselor din import in magazine;
- controlul regulat al stocarii produselor in Depozitul Central, controlul stocurilor prin sondaj, urmarirea prin sondaj a receptiei fizice;
- urmarirea datei de expirare a produselor si luarea masurilor necesare (reduceri de pret, promotii, oferte speciale);
- centralizarea vanzarilor, profitului si pierderilor pentru produsele de import.
Raportare directa catre Administratorul societatii.
Telefon, masina

01.06.2003 - 30.04.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager-departament gastro

Responsabilitati:

Responsabilități principale:
- Managementul operațional și al producției;
- Coordonarea personalului din departamentul de producție si contabilitate alocat;
-Responsabilitate pentru imbunatatirea continua a tuturor proceselor de productie;
- Elaborarea planului de productie si urmarirea realizarii acestuia;
- Monitorizarea costurilor de productie ,intretinere , consumuri specifice;
- Optimizarea costurilor aferente activitatii de productie;
Efectuarea comenzilor pentru materia prima, urmarirea stocurilor, supravegherea inventarelor , efectuarea retetelor si calcularea costului pentru produsele finite, inclusiv stabilirea si supravegherea preturilor de vanzare, urmarirea vanzarilor, urmarirea expozitiei produselor in magazine, efectuarea rapoartelor de productie, coordonarea personalului-30 de persoane
Bonuri de masa , telefon.

01.06.2002 - 30.06.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator calculcator

Responsabilitati:

Facturare; listari, reglari si supravegherea stocurilor; supravegherea preturilor de vanzare.
Bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea „Nicolae Titulescu” din Bucuresti.
1996 - 2001 Facultate / Colegiu: Economist la Facultatea de management si turism din Bucuresti. Finalizata cu obtinerea diplomei de economist, specializarea turism servicii
1992 - 1996 Liceu: matematica-fizica la Liceul Teoretic ''Grigore Tocilescu'' din Mizil, jud. Prahova.

Premii

Certificari
Apr 2018 - Jun 2018: Manager proiect

Calificari
Mar 2007: CNPS, Bucharest (România)-Intrastat Reporting course

Traininguri
May 2005: Excellence Consulting, Bucharest (România)
Curs - Tehnici de negociere
Aug 2004: ING Bank, Bucharest -România
Curs de vanzari

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close