Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.05.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.03.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Perfectionare profesionala in management strategic. Dezvoltarea companiilor in care activez prin alocarea tuturor resurselor: experienta acumulata, timp. Pregatire profesionala continua.

Salariu: nespecificat

Beneficii:  Mediu de lucru profesional si competitiv, criterii obiective de evaluare si recompensare, bazate pe rezultate si performanta.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti, Targoviste

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director de dezvoltare

Responsabilitati:

• Elaboreaza si propune spre aprobare planul de vanzari al Departamentului de vanzari corpuri de iluminat insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari;
• Urmareste realizarea planului de vanzari la nivel national si respectarea obiectivelor valorice asumate;
• Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari la nivel national pentru corpuri de iluminat cu LED-uri;
• Identifică factorii care împiedică realizarea planului de vanzari şi propune căi de optimizare prin ajustarea previziunilor;
• Propune si stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in cadrul Companiei;
• Stabileste politica de abordare a licitaţiilor si se ocupa de respectarea acestora;
• Urmăreşte acoperirea naţională pe zona alocata cu o reţea de distribuţie eficientă;
• Contacteaza permanent noi clienti, le prezinta propuneri concrete de colaborare;
• Intocmeste rapoarte in acest sens catre superiorul direct ;
• Analizeaza, aproba si avizeaza zilnic comenzile transmise de echipa de vanzari din subordine catre biroul de desfacere, urmarind facturarea si incasarea sumelor aferente;
• Urmareste incasarea clientilor proprii cat si a clientilor echipei din subordine la termenele stabilite conform datelor contractuale;
• Coordoneaza si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari pe zona alocata, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
• Mentine permanent legatura cu reprezentantii de vanzari CIL din teren, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create si rezolva problemele aparute;

01.08.2010 - 31.12.2015

Departament: inginerie

Titlu Job: director de vanzari

Responsabilitati:

Intocmeste strategia si politica Comerciala a Departamentului .
Coordonarea intregii activitati de vanzare din cadrul Departament de Vanzari Corpuri de Iluminat in conformitate cu politica de comerciala a companiei.
Intocmirea si realizarea fluxului operational al documentelor tehnice ale firmei:vanzari, devize, situatii de lucrari, etc;
Gestionarea şi verificarea documentaţiei aferentă lucrărilor şi proiectelor în care este implicată firma;
Intocmirea şi trimiterea spre avizare personalului ierarhic superior din cadrul firmei documentele aferente activităţii desfasurate;
Reprezentarea firmei în relaţiile cu terţii şi menţinerea şi cultivarea legăturilor cu toţi colaboratorii firmei.


Atributiuni :
Îmi desfăşor activitatea în siguranţă şi în acord cu specificul locului de muncă dar şi cu prevederile legislaţiei.
Înţeleg şi demonstrez în activitatea cotidiana responsabilităţile şi sarcinile pe care le am.

Aplicarea procedurilor de calitate
- Efectuez toate lucrările, respectând cerinţele impuse de tehnologia de lucru specifică locului de muncă.
- Confrunt rezultatul muncii cu cerinţele tehnologice de calitate şi iau masurile ce se impun în caz de neconcordanţă, folosesc instrumentele şi dispozitivele corespunzătoare
- Raportez toate deficientele de calitate şi cauzele acestora, urmărind înlăturarea lor.
- Îmi asum responsabilitatea pentru activităţile efectuate.
- Ma preocup continuu de diminuarea şi eliminarea defectelor.
- Răspund de calitatea lucrărilor efectuate la locul de muncă şi ma preocup permanent de îmbunătăţirea lor.
- Imi însuşesc şi respect prevederile din procedurile şi instrucţiunile de lucru din sectorul de activitate pe linia bunei funcţionării a Sistemului de management al calităţii.
- Particip la instructaje organizate de conducerea organizaţiei.
• Elaborarea si implementarea strategiei, politicilor si procedurilor de lucru in domeniul vanzarilor din cadrul Departamentului de Vanzari Corpuri de Iluminat;
• Urmarirea respectarii politicii comerciale de catre echipa din subordine si atingerea obiectivelor de vanzari si profit a echipei conform bugetului aprobat;
• Coordonarea intregii activitati de vânzari (activitatea sefilor de birou de Vânzari, a reprezentantilor comerciali, relatia cu clientii si distribuitorii, vânzarea in magazine etc.) în scopul realizarii planului de vânzari;
• Urmarirea unui echilibru permanent al costurilor operationale.
• Elaboreaza si propune spre aprobare planul de vanzari al Departamentului de vanzari corpuri de iluminat insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari;
• Urmareste realizarea planului de vanzari la nivel national si respectarea obiectivelor valorice asumate;
• Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari la nivel national pentru corpuri de iluminat cu LED-uri;
• Identifică factorii care împiedică realizarea planului de vanzari şi propune căi de optimizare prin ajustarea previziunilor;
• Propune si stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in cadrul Companiei;
• Stabileste politica de abordare a licitaţiilor si se ocupa de respectarea acestora;
• Urmăreşte acoperirea naţională pe zona alocata cu o reţea de distribuţie eficientă;
• Contacteaza permanent noi clienti, le prezinta propuneri concrete de colaborare;
• Intocmeste rapoarte in acest sens catre superiorul direct ;
• Analizeaza, aproba si avizeaza zilnic comenzile transmise de echipa de vanzari din subordine catre biroul de desfacere, urmarind facturarea si incasarea sumelor aferente;
• Urmareste incasarea clientilor proprii cat si a clientilor echipei din subordine la termenele stabilite conform datelor contractuale;
• Coordoneaza si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari pe zona alocata, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
• Mentine permanent legatura cu reprezentantii de vanzari CIL din teren, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create si rezolva problemele aparute;

Masina, Bonuri de masa,

21.07.2008 - 04.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Activitati principale:
• Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
• Organizarea departamentului Comercial pe criterii de “cost efficiency”, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine;
• Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.
Sarcini si indatoriri specifice:
• Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime;
• Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri (protectia marginii).
Responsabilitati ale postului:
• Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
• Isi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;
• Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce.
Autoritatea postului:
• Coordoneaza intreaga activitate comerciala a retelei de magazine pe centre de profit;
• Transmite catre Directorul de vanzari & marketing raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc. (Toate tipurile de raportari vor fi descrise in anexe separate.);
• Concepe impreuna cu Ddirectorul general strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.

20.11.2006 - 30.09.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

a-Elaborarea de strategii si proceduri pe termen scurt si mediu; b-Implemnetarea strategiilor elaborate conform intervalului de timp propus impreuna cu echipa de vanzari proprie sau a companiei beneficiara;
c-Elaborarea si implementarea de startegii la nivel de key accounts dar si retail.
d-Listarea si implementarea la nivel de KEY ACCOUNT ,incepind cu Auchan,Cora,Penny -XXL,Carrefour,Altex,Rombiz,Real,a produselor Babyliss.

Realizari:

Cresterea cifrei de afaceri de la 40 mld /an la 120 mld pe an.

06.10.2005 - 01.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Activitati principale:
• Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
• Organizarea departamentului Comercial pe criterii de “cost efficiency”, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine;
• Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.
Sarcini si indatoriri specifice:
• Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime;
• Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri (protectia marginii).
Responsabilitati ale postului:
• Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
• Isi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;
• Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce.
Autoritatea postului:
• Coordoneaza intreaga activitate comerciala a retelei de magazine pe centre de profit;
• Transmite catre Directorul de vanzari & marketing raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc. (Toate tipurile de raportari vor fi descrise in anexe separate.);
• Concepe impreuna cu Ddirectorul general strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.

17.05.2005 - 04.10.2005

Departament: marketing

Titlu Job: sef birou marketing

Responsabilitati:

- Planifica, indruma si controleaza activitatea de contractare (unde se preteaza), aprovizionare, receptie, distributie si consum a materialelor, obiectelor de inventar si mijloacelor fixe necesare societatii urmarind legalitatea documentelor intocmite;
- Verifica si raspunde de fundamentarea necesarului de aprovizionat având la baza cererile de necesitate (referatele) intocmite la nivelul departamentelor, birourilor care solicita achizitionari de bunuri materiale;
- Organizeaza centralizarea cererilor de materiale (planurilor de aprovizionare unde este cazul) si stabileste prioritatile si programul de aprovizionare;
- Organizeaza activitatea de prospectare a pietei pentru materialele ce urmeaza a se achizitiona;
- Controleaza lunar modul cum este tinuta evidenta operativa la gestiunile din cadrul departamentului logistica;
- Organizeaza si controleaza modul de desfasurare a activitatii de inventariere si urmareste valorificarea rezultatelor inventarierii la gestiunile din cadrul departamentului logistica;
- Planifica si organizeaza executarea transporturilor de marfa;
- Indruma si controleaza activitatea coloanei de transport si organizarea activitatilor in parcul auto;
- Verifica cum se organizeaza si executa intretinere autovehiculelor si repararea acestora;
- Propune si fundamenteaza analize economico - financiare ce au drept scop rentabilizarea departamentului logistica;
- Urmareste incadrarea in consumurile normate si ia masuri de evitare a risipei; previne si rezolva eventualele disfunctiuni aparute la nivelul departamentului logistica;
- Elaboreaza si gestioneaza eficient bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului logistica;
- Organizeaza pregatirea personalului din departamentul logistica si vegheaza la mentinerea unor relatii corecte de munca bazate pe respectarea legislatiei in vigoare precum si pe respectul angajatului fata de sine si fata de societate;
- Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile departamentale;

03.01.2005 - 19.05.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: reprezentant tehnic comercial

Responsabilitati:

Elaborarea planului de vanzari si stabilirea strategiilor ce trebuiesc aplicate pentru realizarea lui; Dezvoltarea portofoliul de clienti; Realizarea targetului alocat; monitorizare permanenta piata si competitie; Coordonarea echipei de vanzari; Implementarea strategiilor de marketing; Intocmirea de evaluari, analize si rapoarte de vanzari si marketing;


Realizari:

Obtinerea de feed-back in scurt timp atit din partea lucratorilor cit si a clientilor ,in ceea ce priveste politica de implementare a produselor financiare noi dar si cele consacrate de banking.

02.12.2002 - 24.02.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

organizează, coordonează şi verifică activ activitatea echipelor de vânzări;
asigură derularea corespunzătoare a activităţii de promovare a produselor firmei în regiunea alocată;
întocmirea rapoartelor lunare de vânzări şi transmiterea acestora către managerul general de vânzări;
monitorizarea politicii de credite a firmei;
monitorizarea debitorilor şi a clienţilor rău platnici cu care firma a derulat şi / sau derulează în continuare relaţii contractuale;
organizează, coordonează şi verifică activitatea de gestionare a conturilor clienţi de către forţele de vânzare, sintetizând informaţiile actualizarea zilnică a arhivei clienţi;
monitorizează modul de derulare a relaţiilor contractuale cu clienţii fideli ai firmei;
rezolvarea la timp a litigiilor apărute la livrarea comenzilor sau la întârzierea plăţii facturilor;
organizarea unor întâlniri bilunare cu echipele de vânzări din regiunea alocată;
organizarea programului lunar al echipelor de vânzări;
organizarea şi coordonarea activităţilor de participare a firmei la târgurile şi expoziţiile de profil, din regiunea alocată;
identificarea şi selectarea cele mai potrivite canale media, locale, de difuzare a mesajelor publicitare;
8. Competenţe :
adoptă măsurile necesare pentru îndeplinirea de către echipele de vânzări a planului de activitate;
sancţionează orice neregulă intervenită în activitatea echipelor de vânzări;
sancţionează nerespectarea de către agenţii de vânzări şi superviser-ii zonali a sarcinilor de muncă;
adoptă deciziile şi măsurile ce se impun pentru soluţionarea litigiilor survenite în relaţiile contractuale cu clienţii, la livrarea mărfurilor sau încasarea facturilor;
angajează prin semnătura sa firma în relaţiile cu terţii, în zona care i-a fost alocată;
adoptă decizii legate de creşterea nivelului de deservire a clienţilor;
decide referitor la continuarea relaţiilor contractuale cu o serie de clienţi rău platnici;
contrasemnează în cazul încheierii unor contracte economice a căror valoare depăşeşte suma de 5.000 USD;
înaintează managerului zonal de vânzări propuneri de motivare suplimentară a agenţilor comerciali care au încheiat în decursul unei luni contracte a căror valoare depăşeşte pragul de 10 milioane lei;
decide priorităţile în derularea contractelor economice pentru întreaga regiune alocată.
aprobă învoirile în interes personal sau compensare pentru orele suplimentare pentru personalul din subordine;
propune managerului general de vânzări disponibilizarea sau schimbarea locului de muncă a unui subordonat.
9. Responsabilităţi:
răspunde de veridicitatea conţinutului rapoartelor lunare de vânzări pe care le întocmeşte şi le transmite managerului general de vânzări;
răspunde de organizarea programului lunar de activitate al echipelor de vânzări;
răspunde de corectitudinea întocmirii documentelor fiscale;
răspunde de deteriorarea sau pierderea oricărui document de evidenţă contabilă
răspunde de realizarea pragului minim de rentabilitate lunară pe întreaga zonă alocată, conform prevederilor din diagrama de venituri realizate din vânzări;
răspunde de modul de executare a contractelor scrise;
răspunde de actualizarea fişelor clienţi pentru regiunea alocată;
răspunde de asigurarea disciplinei în cadrul echipelor de vânzări;
răspunde de încadrarea în limitele bugetului afectat promovării produselor în regiunea alocată.
răspunde de respectarea de către subordonaţi a normelor PSI şi a normelor de tehnica securităţii şi protecţie muncii şi adoptă măsuri împotriva celor care nu le respectă.

01.09.2002 - 01.12.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

• administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
• prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
• participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
• stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
• intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
• redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
• intocmeste documentele comerciale;
• inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate.
Responsabilitati ale postului:
• raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
• raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
• este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
• raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
Autoritatea postului:
• participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
• asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
• urmareste derularea si finalizarea contractelor.

01.02.2002 - 21.05.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: director zonal vanzari

Responsabilitati:

organizează, coordonează şi verifică activ activitatea echipelor de vânzări;
asigură derularea corespunzătoare a activităţii de promovare a produselor firmei în regiunea alocată;
întocmirea rapoartelor lunare de vânzări şi transmiterea acestora către managerul general de vânzări;
monitorizarea debitorilor şi a clienţilor rău platnici
organizarea , coordonarea şi verificarea activitatii de gestionare a clienţilor
monitorizarea modului de derulare a relaţiilor contractuale cu clienţii fideli ai firmei;
rezolvarea la timp a litigiilor apărute la livrarea comenzilor sau la întârzierea plăţii facturilor;
organizarea unor întâlniri bilunare cu echipele de vânzări din regiunea alocată;
organizarea programului lunar al echipelor de vânzări;
organizarea şi coordonarea activităţilor de participare a firmei la târgurile şi expoziţiile de profil, din regiunea alocată;
identificarea şi selectarea cele mai potrivite canale media, locale, de difuzare a mesajelor publicitare;

24.10.2000 - 23.07.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: director punct de lucru

Responsabilitati:

Responsabilitati: Elaborarea si implementarea planurilor de vanzari si marketing atit pentru punctele de lucru aflate in administrare dar si in relatia cu Selgros si Metro Cash & Carry; Coordonarea si administrarea activitatilor de vanzari si marketing; Alocarea bugetelor; Coaching echipa si evaluarea performantelor; Stabilirea si urmarirea realizarii obiectivelor firmei; Administrarea Punctului de Lucru ca Punct de Profit; Realizarea fluxului informational intre departamentele organizatiei si intre Societate si Partenerii sai;

Realizari:

Realizarea in scurt timp a celui mai eficient centru de profit din tara.
Construirea celei mai bune echipe de vanzari.

28.12.1999 - 22.10.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: director zonal vanzari

Responsabilitati:

Evaluarea si dezvoltarea zonei din centrul tarii pentru dimensionarea cit mai corecta a strategiilor care urmau a fi implementate ; Coordonarea si monitorizarea echipei de vnzari dar si a departamentului logistic alocat pentru trei puncte de lucru din tara. Realizarea obiectivelor propuse si implementarea strategiilor de marketing si management pentru Metro si Selgros ; Administrarea si coordonarea activitatilor de vinzari ,marketing dar si administrativ

Realizari:

Realizarea cu succes a tuturor obiectivelor propuse , Construirea unui punct de profit eficient pentru dezvoltarea Centrelor deschise.

01.11.1999 - 28.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: director zonal vanzari

Responsabilitati:

Evaluarea si dezvoltarea zonei din centrul tarii pentru dimensionarea cit mai corecta a strategiilor care urmau a fi implementate ;
Coordonarea si monitorizarea echipei de vnzari dar si a departamentului logistic alocat pentru trei puncte de lucru din tara.
Realizarea obiectivelor propuse si implementarea strategiilor de marketing si management pentru Metro si Selgros ; Administrarea si coordonarea activitatilor de vinzari ,marketing dar si administrativ

Realizari:

Realizarea cu succes a tuturor obiectivelor propuse , Construirea unui punct de profit eficient pentru dezvoltarea Centrelor deschise.

01.11.1998 - 01.11.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: director zonal vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati: Evaluarea si dezvoltarea zonei din centrul tarii pentru dimensionarea cit mai corecta a strategiilor care urmau a fi implementate ; Coordonarea si monitorizarea echipei de vnzari dar si a departamentului logistic alocat pentru trei puncte de lucru din tara. Realizarea obiectivelor propuse si implementarea strategiilor de marketing si management pentru Metro si Selgros ; Administrarea si coordonarea activitatilor de vinzari ,marketing dar si administrativ

Realizari:

Realizarea cu succes a tuturor obiectivelor propuse , Construirea unui punct de profit eficient pentru dezvoltarea Centrelor deschise.

02.08.1997 - 10.07.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
• prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
• participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
• stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
• intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
• redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
• intocmeste documentele comerciale;
• inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate.
Responsabilitati ale postului:
• raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
• raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
• este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
• raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
Autoritatea postului:
• participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
• asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
• urmareste derularea si finalizarea contractelor.

studii

 

Facultati:

1998 - 2001 Facultate / Colegiu: Inginerie Manageriala si Finante Publice la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti.
1993 - 1998 Facultate / Colegiu: Utilaj pentru Industria Alimentara la Transilvania din Brasov.
1990 - 1993 Liceu: Fizica -Matematica la Horia Hulubei din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Adaptabilitate, Perseverenta, Tenace

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close