de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.06.1999

obiectiv

 

O cariera de succes in contabilitate.

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Beneficii: Masina de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.02.2008 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Verificarea si indrumarea activitatii financiar contabile.
Calcularea salariilor, obtinerea certificatelor fiscale, inchiderea balantelor de verificare, intocmirea situatiilor financiare .

09.10.2007 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist contabil

Responsabilitati:

Activitatea zilnica desfasurata consta in evidenta contabila a unui numar de firme; salarii, registrul de casa, evidenta furnizori si clientii, balanta de verificare, bilant contabil, intocmire declaratii lunare.

10.01.2001 - 30.09.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Inregistrarea tuturor documentelor contabile, intocmirea statelor de salarii, a declaratiilor si deconturilor lunare, verificarea si inchiderea balantei de verificare, intocmirea si verificarea situatiilor financiare (bilantul contabil), intocmirea bugetelelor de cheltuieli si venituri, cash flow si diverse rapoarte legate de activitatea societatii.
Legatura permanenta cu furnizorii si clientii pentru lamurirea si rezolvarea tuturor neclaritatilor legate de partea comuna a informatiilor.
Mentinerea unei bune legaturi cu organele administrative ale statului : obtinere certificate fiscale de participare la licitatii, etc. Efectuarea platilor cu ajutorul programului de multicash ebanking (furnizori, stat, vama) si mentinerea relatiei stabilite intre societate si banci.

Realizari:

Organizarea departamentului de contabilitate, buna gestionare a resurselor, mentinerea unei foarte bune relatii cu partenerii de afaceri - cu rezultate in rezolvarea si aplanarea conflictelor, crearea si mentinerea unui bun mediu de lucru in echipa, indrumarea constructiva a subordonatilor.

01.08.2000 - 10.01.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea si verificarea in contabilitatea financiara si de gestiune a realizarii produselor finite.
Contabilizarea consumurilor de materii prime, semifabricate, ambalaje.
Inventarierea gestiunilor de marfuri, materiale, semifabricate, ambalaje, ca reprezentant al serviciului contabilitate.

Realizari:

Dezvoltarea in departament a spiritului de lucru in echipa, abordarea cu obiectivitate a tuturor sarcinilor, asumarea raspunderii in randul colegilor pentru rezultatele serviciului de contabilitate.

01.03.1999 - 31.05.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistenta director general

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor in contabilitate, intocmirea fiselor de cont, a registrului jurnal.
Intocmirea documentatiei, obtinerea si reinoirea avizelor de functionare a societatii.
Intocmirea corespondentei in relatia cu partenerii de afaceri.
Responsabilitati legate de partea administrativa a societatii.

Realizari:

Buna organizare a departamentului de secretariat.

01.09.1997 - 01.03.1999

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistenta director general

Responsabilitati:

Activitate direct subordonata Directorului general al societatii si Directorului economic
Urmarirea si analiza activitatii de vanzari desfasurata de agentii societatii;
Verificarea, evidenta si urmarirea platilor catre furnizori pentru toate filialele societatii.
Legatura permanenta intre management si directorii filialelor.
Activitate specifica de secretariat.

01.09.1995 - 01.05.1997

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Evidenta contabila a societatilor, registre de casa, descarcarea gestiunii de marfuri, evidenta furnizorilor interni si externi/clientilor si urmarirea achitarii datoriilor catre acestia si incasarea creantelor, operatiuni legate de banci (plati, ridicari/depuneri numerar, etc).

Realizari:

Buna desfasurare a activitatii departamentului de contabilitate.
Implicarea directa la realizarea, testarea si implementarea unui nou program de contabilitate in Access in vederea imbunatatirii parametrilor de lucru si a obtinerii rezultatelor legate de profit/pierdere in timp optim.

01.06.1995 - 31.08.1995

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician desfacere

Responsabilitati:

Editarea si urmarirea realizarii ofertei de produse saptamanale.
Pregatirea comenzilor agentilor distribuitori din tara si comunicarea pemanenta cu acestia.
Stabilirea orarului de distribuire a comenzilor, programarea acestora.

Realizari:

Participarea la targuri de specialitate in vederea stabilirii de noi contancte cu potentiali parteneri de afaceri.

01.05.1991 - 01.06.1995

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara, operator paging

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat, operator paging: primirea mesajelor si transmiterea lor catre destinatari.
Pregatirea comenzilor de sisteme de comunicatii si paging.
Intocmirea contabilitatii primare a filialei.

Realizari:

Realizari in buna organizare a activitatii filialei.

17.11.1988 - 01.04.1991

Departament: altele

Titlu Job: functionara

Responsabilitati:

Receptionarea si evidenta comenzilor de reparatii, calcularea devizelor de reparatii si activitate de secretariat.

studii

 

Facultati:

Liceul teoretic "Mihail Viteazul " Ploiesti
Universitatea "Spiru Haret"
Faculatatea "Management Financiar Contabil"
Expert Contabil

Premii

Curs "Ajutor analist programator" organizat de ICI Bucuresti
Studii postuniversitare de specializare "Contabilitatea firmei pe baza standardelor de contabilitate" organizat de Academia de Studii Economice Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close