de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1982

obiectiv

 

`There is music in every child. The teacher's job is to find it and nurture it!` `Allow your students the opportunity to see mistakes and imperfection as part of the process`

Salariu: nespecificat

Beneficii: Mediu de lucru motivant Salariu atractiv

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2007 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: director educational, educatoare

Responsabilitati:

A. EDUCATOARE, COORDONATOR CURRICULUM NIVEL PREȘCOLAR
I. PROIECTARE:
Planificarea şi proiectarea activităţilor instructiv- educative am realizat-o cunoscând, respectând şi aplicând personalizat curriculum-ul preşcolar si scolar, corespunzător specificului colectivului de copii din grupă / clasa, am selectat materiale auxiliare în conformitate cu legislaţia în vigoare şi le-am utilizat conform capacităţilor de învăţare ale copiilor, am stabilit şi ordonat coerent şi corespunzător colectivului de copii temele anuale estimând şi revizuind periodic bugetul de timp alocat fiecărei teme în funcţie de interesul manifestat de copii faţă de aceasta . Am elaborat proiecte didactice pentru activităţile desfăşurate cu copiii.
Planificarea şi proiectarea curriculum la decizia școlii s-a realizat ţinând cont de resursele materiale şi umane de care dispune grădiniţa / scoala, precum şi de interesele copiilor în vederea stabilirii ofertei de curriculum opţional, am corelat obiectivele cu conţinuturile, respectând interesele copiilor, am identificat resursele informaţionale adecvate conţinuturilor stabilite.
Pentru planificarea activităţilor extraşcolare am analizat resursele materiale şi umane de care dispune grădiniţa / scoala, precum şi interacţiunea copiilor din grădiniţă / scoala în vederea stabilirii acestor oferte, am corelat obiectivele cu conţinuturile respectând interesele copiilor, am identificat resursele umane şi informaţiile adecvate conţinuturilor stabilite, selectând activităţile de învăţare cu caracter formativ.

II. COMUNICARE:

În cadrul comunicării educatoare- copil, am selectat modalităţile de comunicare în funcţie de conţinutul informaţional, particularităţile de vârstă şi individuale ale copiilor, am asigurat respectarea obiectivelor de referiţă din programa primara si preşcolară, accesibilizând informaţiile cu caracter instructiv- educativ în comunicarea cu copiii, am selectat situaţiile de lucru adecvate în scopul comparării mesajului transmis cu cel receptat de copil şi am stabilit situaţii de comunicare care să faciliteze schimbul de informaţii, cooperarea şi interacţionarea eficientă.
Colaborarea cu celelalte cadre didactice pentru asigurarea continuităţii grădiniţă- şcoală, comunicarea cu colega de grupă s-a realizat într-un mod eficient şi constructiv, prelucrând şi corelând informaţiile obţinute pentru a identifica cele mai potrivite metode în vederea eficientizării demersului didactic.
Comunicarea cu părinţii a fost de asemenea eficientă: am informat periodic familia copilului despre progresul acestuia, comportamentul social, am solicitat familiei date suplimentare despre comportamentul copilului în familie, pentru o cunoaştere a copilului din perspective diferite, am descoperit cauzele unor comportamente nedorite la copil şi am identificat modalităţile de soluţionare ale acestora.

III. MANAGEMENT GRUPEI DE PREȘCOLARI

Pentru un management educational eficient şi de calitate am identificat mijloacele de învăţământ, material didactic adecvat particularităţilor de vârstă ale copiilor, nivelului de dezvoltare intelectuală, cât şi conţinuturilor activităţilor panificate; am confecţionat material didactic, având în vedere funcţiile pe care acestea trebuie să le îndeplinească.
Organizarea şi amenajarea spaţiului educaţional l-am realizat în conformitate cu tipul de activitate desfăşurată, astfel încât să ofere posibilităţi multiple de desfăşurare eficientă a activităţilor / lectiilor, am amenajat centre de interes în sala de grupă (la gradinita), în vederea unei învăţări stimulative şi eficiente, am valorificat eforturile tuturor copiilor prin expunerea lucrărilor realizate, prin amenajarea colţului tematic al grupei / clasei atunci cand se trece la o nouă temă, am implicat părinţii în luarea deciziilor privind amenajarea spaţiului educaţional în beneficiul copiilor.
Conducerea procesului didactic s-a desfăşurat în conformitate cu proiectul didactic stabilit, am creat situaţii noi în vederea aplicării cunoştinţelor şi deprinderilor însuşite de copii stimulându-i în vederea participării acestora la propria formare şi dezvoltare, am găsit căi şi mijloace pentru a transmite cunoştinţe copiilor, respectând principiile didactice, am individualizat activitatea cu copiii, am verificat permanent starea spaţiului educaţional, a materialelor puse la dispoziţia copiilor cu prilejul activităţilor instructiv- educative planificate, în vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevăzute.

IV. EVALUARE:

Pentru o evaluare corectă am elaborat instrumente alternative de evaluare, adecvate atât conţinutului cât şi obiectivelor propuse, am aplicat probe de evaluare în diferite momente ale procesului didactic, în funcţie de obiectivele evaluării.
Înregistrarea şi valorificarea rezultatelor copiilor, aprecierea justă a perfarmanţelor acestora s-a realizat în caietul şi în fişele de observaţie individuale, am consemnat în fişa psihopedagogică a copilului date relevante despre dezvoltarea acestuia , am revizuit periodic planificarea calendaristică sau săptămânală, am identificat măsurile ameliorative pentru copiii cu dificultăţi de învăţare.


V. DEZVOLTARE PROFESIONALĂ:

Am identificat necesarul propriu de formare în funcţie de dinamica informaţiei în domeniu, am manifestat obiectivitate în autoevaluare, am planificat activitatea metodică, ţinând cont de nevoile proprii identificate.
Am manifestat interes pentru activităţi care conduc la propria dezvoltare, atât în plan profesional, cât şi în plan personal, am aplicat în activitatea didactică informaţiile obţinute în cadrul întâlnirilor metodice, a cursurilor de formare sau prin studiu individual.
În decursul anului şcolar 2018-2019 am susținut inspecția specială 2 în vederea înscrierii la concursul pentru obţinerea gradului didactic I, obţinând calificativul „Foarte bine”.


B. MANAGER EDUCAȚIONAL
În luna aprilie a anului 2015 am absolvit cursul Management educațional și Leadership profesional (CCD București).
In ceea ce priveste functia de manager educational al nivelului preșcolar am fost responsabila cu coordonarea activitatii urmatoarelor comisii: Consiliul Profesoral, Consiliul de Administratie, Comisia pentru Curriculum, Comisia pentru Proiecte și Programe Naționale și Internaționale, Comisia metodica - elaborarea tematicilor, a programelor de desfasurare, a planurilor manageriale, a planurilor operationale, a deciziilor si documentelor atasate acestora etc.
Am manageriat pregatirea si desfasurarea activitatilor cu parintii si alte institutii de stat sau private (ex: clinica oftalmologica, unitate de pompieri, muzee, teatre etc).
Am condus o echipa formata din 14 educatoare.

Am sustinut introducerea unor zile, saptamani si targuri tematice in structura anului scolar, in cadrul comisiei pentru activitati extrascolare si extracurriculare (ex: Christmas Fair, Open Gates, Motherțs Day Crafting Fair, Science Week, Green Week etc), participând activ la organizarea și desfășurarea acestora

01.09.2005 - 31.08.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: invatatoare

Responsabilitati:

Am coordonat procesul instructiv-educativ pentru clasele a IIIa si a IVa pe care le-am manageriat.

01.09.2005 - 31.08.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba engleza (part-time)

01.09.2003 - 31.08.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: invatatoare

01.09.2002 - 31.08.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

studii

 

Facultati:

2010 - 2010 Facultate / Colegiu: GRAD DIDACTIC II, media 9.36 la Universitatea București, Facultatea de Științe ale Educației din București.
2002 - 2007 Facultate / Colegiu: Limba și Literatura Română - Limba și Literatura Engleză la Universitatea „Dunărea de Jos”, Facultatea de Litere din Galați.
2004 - 2004 Facultate / Colegiu: GRAD DIDACTIC DEFINITV, media 8.36 la Universitatea „Ovidius” din Constanța.
1997 - 2002 Liceu: educatoare-învățătoare la Liceul Pedagogic „D.P.Perpessicius” din Brăila.

Premii

1. Certificate of attendance at the International School for Primary Education: CREATING A LEARNING ENVIORENMENT (decembrie 2010)

2.Certificat de acordare a gradului II in invatamant, obtinut in august 2010, media: 09.36

3.Certificat de acordare a definitivarii in invatamant, obtinut in august 2004, media: 08.36

4.Certificat de competente profesionale, obtinut in anul 2003, media: 10.00

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close