Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.07.2004

obiectiv

 

Sa gasesc un loc de munca potrivit, care sa-mi ofere posibilitatea punerii in practica a cunostintelor si aptitudinilor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Conditii bune de munca. Un colectiv unit.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Voluntari, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 01.12.2010

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Managerierea directiei ce are in componenta 3 crese si serviciul after school din orasul Voluntari. De asemenea ca si director al acestei directii detin atributiile de mediere a relatiilor dintre Institutia primarului si institutiile de invatamant de stat si private din localitate.
Coordonez echipa formata din 250 de persoane. Coordonez fundamentarea, elaborarea si sutinerea de proiecte. Elaborez impreuna cu contabilul sef, bugetul institutiei si asigur executia acestuia in conformitate cu legile in vigoare si planul de management anual. Coordonez activitatea de achizitii publice si verific desfasurarea acestora in concordanta cu legile in vigoare.
Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social.
Asigur obtinerea si mentinerea tuturor avizelor/autorizatiilor si certificatelor ISO necsare functionarii institutiei.
Negociez si conciliez situatiile conflictuale aparute in relatiile interpersonale
Aprob planificarea concediilor de odihna pentru angajatii din subordine
Asigur respectarea normelor interne de functionare de catre personalul din subordine
Stabilesc masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
Asigur suport privind reorganizarea institutiilor de invatamant prescolar conform noii legislatii. Elaborez masuri de imbunatatire a condiilor si amenajare a centrelor in vederea respectarii normelor legale de igiena, sanatate si educatie.

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: marketing

Titlu Job: responsabil vizibilitate proiect fonduri europene

Responsabilitati:

Responsabil cu vizibilitatea in cadrul proiectului „Modernizare drumuri în oraşul Voluntari, judeţul Ilfov”, cod SMIS 20029, prin contractul de finanţare nr. 2861/09.02.2012. Presupunea organizarea conferintelor de presa, realizarea materialelor de prezentare (flyere, bannere, mape, prezentari ppt), publicarea in presa a materialelor informative, etc.

01.01.2010 - 31.10.2015

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: presedinte al consiliului de administratie

Responsabilitati:

Convocarea consiliului de administratie, stabilirea ordinii de zi, vegherea asupra informarii adecvate a membrilor consiliului cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezidarea intrunirilor. Stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale societatii; stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare; numirea si revocarea directorilor si stabilirea remuneratiei lor; supravegherea activitatii directorilor; pregatirea raportului anual, organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia; introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei societatii, potrivit Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. etc

19.01.2009 - 01.09.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef birou cabinet primar

Responsabilitati:

Asigură consilierea Primarului pe anumite probleme specifice unor domenii de specialitate;
- analiza şi pregătirea de rapoarte;
- centralizarea raportărilor;
- interpretarea rezultatelor;
- pregătirea informărilor;
- pregătirea materialelor supuse spre aprobare Primarului;
- elaborează strategiile de acţiune a autorităţii executive, în scopul îndeplinirii rolului autorităţilor locale, în procesul de conlucrare, cooperare cu Uniunea Europeană;
- relatii mass media;
- organizare intalniri;
- organizare conferinte;
- intocmire documente;
- intocmire raspunsuri petitii;
- administrarea site-ului oficial al institutiei
- coordonarea evenimentelor desfasurate in cadrul institutiei
- traducere documente in/din limba engleza, spaniola, franceza

01.11.2006 - 16.01.2009

Departament: altele

Titlu Job: inspector in cadrul biroului cabinet primar- compartimentul comunicare, imagine, protocol, mass-media si relatii externe

Responsabilitati:

Actualizarea zilnica a site-ului Primariei orasului Voluntari, desfasurarea de activitati legate de imaginea primariei si relatiile cu presa. Realizarea si traducerea corespondentei pentru relatiile externe. Intocmirea de rapoarte şi alte activitati diverse ce apar in cadrul Biroului Cabinet Primar.

12.09.2005 - 01.11.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent comercial

Responsabilitati:

Introducere facturi in contabilitate, actualizarea bazei de date de contracte incheiate.Incheiere contracte.Facturare computerizata.

01.10.2003 - 17.06.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesoara limba engleza

Responsabilitati:

Predarea limbi engleze prescolarilor.

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Dreptul afacerilor in context european la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Drept si Adiministratie publica din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Relatii economice internationale la Universitatea Romana-Americana - Facultatea de Studii ale Integrarii Economice Europene din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu: matematica-informatica la Liceu Nichita Stanescu din Bucuresti. Atestat - Ajutor programator

Premii

Certificari
Jul 2017 - Jul 2017: Expert achizitii publice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close