Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.01.1972

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:29.07.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectivul meu personal este in stransa legatura cu pregatirea de care am avut parte si pe care mi-am dorit-o de la bun inceput, de experienta pe care o am in domeniul tehnic si care se impleteste in buna masura si cu domeniul economic. Mi-am dorit sa fiu cel mai bun in activitatea mea si imi doresc sa-mi continui cariera profesionala in aceasta directie, sa-mi dezvolt cunostintele si sa demonstrez ca pot fi un partener sustenabil.

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de specificul slujbei, cel mai probabil masina, telefon, dar cred, mai important, perfectionarea si evolutia in cariera reprezinta cel mai mare beneficiu.

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Productie, Achizitii, Inginerie, Protectia muncii, Prelucrarea lemnului / PVC, Petrol / Gaze, Auto / Echipamente, Proiectare civila / industriala, Service / Reparatii

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: director si de proiecte

Responsabilitati:

In calitate de Director tehnic si de proiecte, sarcinile constau in a coordona, supraveghea si verifica stadiul proiectelor si lucrarilor in derulare, de a mentine starea functionala a tuturor sculelor, echipamentelor si utilajelor din cadrul societatii pentru desfasurarea in bune conditii a productiei, de a asigura un management optim al personalului productiv si neproductiv, afiliat acestor activitati, din societate si nu in ultimul rand de a avea o legatura cu clientii, de a veni in intimpinarea nevoilor acestora. Activitatile prezentate anterior sunt totusi mai complexe, necesitind conexiuni cu celelalte departamente, necesitand optimizarea variantelor de productie in baza unor informatii, prezenta in cazul intalnirilor cu clientii societatii, in unele cazuri fiind necesare inclusiv delegatii sau detasari.
O alta parte a activitatii era legata de managementul situatiilor de securitatea si sanatatea muncii ( SSM ), si a celor de prevenirea si stingerea incendiilor ( PSI ), componenta foarte importanta.
Asa cum am specificat este doar o privire de ansamblu asupra activitatilor mentionate, referitoare la acest post si care pot fi fara indoiala detaliate in cazul unor discutii ulterioare.
Aceasta pozitie intr-o societate, presupune o cantitate de informatie si comunicare mare si din acest motiv printre beneficii, pe linga existenta bonurilor de masa , pot sa amintesc o masina de servici, telefon, precum si un notebook, conectare la internet permanenta, posibilitatea de a-mi gestiona intr-o proportie destul de mare metodele si timpul de lucru.

01.07.2013 - 31.10.2014

Departament: protectia muncii

Titlu Job: director departament securitate si sanatate a muncii si prevenirea si stingerea incendiilor

Responsabilitati:

Sarcinile in acest departament presupuneau coordonarea si controlul tuturor activitatilor legate de securitate si sanatate a muncii, si a situatiilor de urgenta cu cele doua componente, prevenirea si stingerea incendiilor si a protectiei civile. Atributiile tineau de intocmirea si gestionarea activitatilor de securitate si sanatate a muncii, mentinerea unei stranse legaturi cu departamentul tehnic, de mentenanta, organizarea actiunilor de aparare impotriva incendiilor, elaborarea instructiunilor de SSM, evaluarea riscurilor de accidentare atat din punctul de vedere al posturilor cat si din punctul de vedere a activitatilor de munca, si stabilirea planurilor de prevenire si protectie in acest domeniu, stabilirea zonelor cu risc mare de accidentare si monitorizarea la nivel de firma a tuturor lucrarilor efectuate de terti.
O alta componenta a acestei activitati a fost mentinerea legaturilor cu autoritatile statului de la Inspectoratele teritoriale de munca si a celor de situatii de urgenta, pentru actualizarea si implementarea masurilor dispuse cu prilejul controalelor efectuate .

01.05.2012 - 31.07.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Societatea are ca activitatea productia de mase plastice prin injectie.
Principalele atributii, dar fara a se limita, se refereau la asigurarea managementului societatii din punct de vedere tehnic si administrativ, care presupunea controlul productiei, al mentenantei utilajelor, activitati de SSM ( securitate si sanatate in munca, PSI, raportari din punct de vedere al mediului, mentinerea in stare de functionare si la capacitate maxima a tuturor facilitatilor de productie si auxiliare a societatii, in esenta elaborarea si aplicarea celor mai bune solutii tehnice economice si administrative pentru dezvoltarea societatii in concordanta cu politica si strategia de dezvolatare a societatii. In acelasi timp pozitia in societate reprezenta si interfata dintre societate si autoritatile statului, din punct de vedere administrativ, pentru obtinerea diverselor autorizatii necesare, etc.

01.10.2011 - 31.05.2012

Departament: inginerie

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Firma are ca activitate comertul si executia echipamentelor si utilajelor pentru industria alimentara, functie de necesitatile si cerintele beneficiarilor.
Principalele activitati dar fara a fi limitate se refereau la:
asigurarea functionarii corespunzatoare a firmei din punct de vedere managerial, tehnic si administrativ, in conformitate cu politica si strategiile societatii;
organizarea si coordonarea intregului proces de elaborare si aplicare, a celor mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de dezvoltare a firmei;
asigurarea interfetei dintre societate si autoritatile statului, furnizorii si clientii societatii.

01.06.2011 - 30.09.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Obiectul de activitate era managementul proprietatii si se refera la gestionarea unor spatii si a unor cladiri, din punct de vedere a inchirierii acelor spatii catre chiriasi cit si din punct de vedere a asigurarii functionalitatii acestor spatii.
Ca si responsabilitati voi aminti controlul activitatii administrative, a resurselor umane locale, a activitatii logistice a galeriei,asigurarea comunicarii si cooperarii intre galerii, precum si intre acestea si centru, cunoasterea exacta a tuturor contractelor si regulamentelor, in vigoare, supravegherea indeplinirii sarcinilor firmelor prestatoare de servicii ( salubritate, paza, curatenie, etc), interfata cu furnizorii de utilitati si cu aparatul administrativ de stat.

01.03.2004 - 30.06.2011

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer - project manager

Responsabilitati:

In calitate de proiect manager , atributiile mea vizau mentinerea unor legaturi cit mai strinse cu clientii, de a identifica si de a veni in intimpinarea necesitatilor acestora, in aceasi masura de a identifica si contacta potentialii clienti si necesitatile acestora atit in tara cit si in strainatate . Aceste atributii sunt de fapt mai complexe, necesitind operatiuni de ofertare pe baza unor calcule, a unor preturi cerute furnizorilor, a unor proiecte, incheierea de contracte in baza ofertelor care se materializau. Proiectele agreate necesitau urmarirea lansarii in productie, urmarirea etapelor de executie, a calendarului de finalizare, atat pentru productie de serie cat si pentru proiecte personalizate care necesitau deplasari la clienti si supervizarea lucrarilor respective.
De asemenea in atributiile mele intrau si activitati de comert si didtributie cu materiale din import, societatea reprezentata fiind un partener sustenabil al unor companii internationale.
Tot in cadrul atributiilor de director de proiecte era si asigurarea conditiilor
legate de securitatea si sanatatea muncii, coordonarea Consiliului de securitate si sanatate a muncii (CSSM) precum si a celor pentru prevenirea si stingerea incendiilor (PSI).
In cazul unei discutii, voi detalia realizarile mele, unele dintre ele in tara, iar altele in strainatate: Spania, Croatia, Italia, etc.
Aceasta pozitie in firma, presupunea deplasari multe, cantitatea de informatie si comunicare creste si din acest motiv printre beneficii, pe linga existenta bonurilor de masa , pot sa amintesc: masina de servici, telefon, notebook, conectare la internet permanenta, posibilitatea de a-mi gestiona cu o anumita libertate proiectele.

01.04.2000 - 31.01.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: inginer - coordonator gestiune-stocuri

Responsabilitati:

Atributiile acestui post se refereau la gestiunea firmei, controlul stocurilor , al intrarilor si iesirilor de materiale, efectuarea comenzilor pentru aprovizionare in functie de cerintele celor care proiectau si executau diferite utilaje.Tot in sarcina mea erau elaborarea de rapoarte pentru departamentele superioare, rapoarte cu consumuri de materiale pe produs, proiect, luna etc.
Obiectele de inventar, mijloacele fixe, evidenta acestora, erau o alta componenta a muncii care cadea in sarcina mea
Cea mai importanta realizare a fost implementarea sistemului informatic de gestiune pentru miile de repere existente si punerea la punct a unui sistem de urmarire si control atit a stocurilor cit si a obiectelor de inventar care erau in posesia muncitorilor, sarcina cu atit mai grea cu cit se intercalau cu delegatiile pe santiere.

01.05.1998 - 30.04.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

In principiu atributiile constau in actualizarea diverselor registre si documente de casa, planificarea platilor si a incasarilor, pastrarea si dezvoltarea legaturilor dintre firma si diversele banci cu care se colabora, deconturi de cheltuieli, controlul preturilor si al stocurilor,
in primul rind, crearea unui sistem de gestiune a tuturor datelor, implementarea unui sistem informatic cu ajutorul programatorilor de la o firma care furnizeaza asemenea servicii,eliminarea cheltuielilor suprapuse,etc.
Din pacate, datorita trecerii timpului, nu mai detin date actuale despre aceasta firma.
Ca si beneficii amintesc asigurarea unei mese pe zi , in timpul programului de munca, diverse premii care constau in principal din produsele firmei, bani, si care se primeau cu diferite ocazii.

studii

 

Facultati:

2013 - 2013 Masterat: Cursuri de dezvoltare profesionala la Serviciul de ambulanta al municipiului Cluj-Napoca din Cluj-NApoca. Obtinerea certificatului de absolvire a cursului de acordarea a primului ajutor in caz de accident suvenit din diferite cauze posibile.
2013 - 2013 Masterat: Chimie la Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca din Cluj-Napoca. In cadrul Facultatii de Chimie al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, am absolvit cursul postuniversitar de formare si dezvoltare profesionala numit: produsi chimici inflamabili si managementul riscurilor de incendiu si analiza lor.
Acest curs este o continuare a cursurilor de perfectionare pentru : Cadru Tehnic pentru prevenirea si stingerea incendiilor, fiind o treapta superioara in domeniul evaluarii riscurilor in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor PSI.
2012 - 2013 Masterat: Cursuri de dezvoltare personala la Ministrul Transporturilor Autoritatea Rutiera Romana din Cluj Napoca. Certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier de marfă, în conformitate cu Regulamentul CE nral Parlamentului European şi al Consiliului din 21 octombrie 2009 de stabilire a unor norme comune privind condiţiile care trebuie îndeplinite pentru exercitarea ocupaţiei de operator de transport rutier.
2012 - 2012 Masterat: Securitatea si sanatatea in munca la Universitatea Petru Maior Targu Mures din Targu Mures. Studiile s-au axat in principal pe dobandirea unor competente in domeniul evaluarilor riscurilor in domeniul securitatii si sanatatii muncii. Acest lucru presupune efectuarea auditurilor in acest domeniu, identificarea tuturor riscurilor din punct de vedere al securitatii si sanatattii muncii si implementarea unor solutii , a unor reguli pentru evitarea tuturor situatiilor care ar putea cauza prejudicii de atat persoanelor cat si bunurilor.
2011 - 2012 Masterat: Inginerie economica la Cursuri de formare profesionala - project manager, expert securitate si sanatate in munca, expert evaluari riscuri la incendii si situatii de urgenta din Cluj Napoca.
1997 - 1998 Masterat: Inginerie economica la Universitatea Tehnica Cluj Napoca din Cluj Napoca. UTCN, fac. Ingineria sistemelor de productie, specializarea inginerie economica.
1991 - 1996 Facultate: Inginerie economica la Universitaea Tehnica Cluj Napoca din Cluj Napoca. UTCN, fac. Ingineria sistemelor de productie, specializarea inginerie economica.
1985 - 1989 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica si comunicatii la Liceul industrial nr. 4 de telecomunicatii Baia-Mare din Baia Mare.

Premii

Atestat de responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca ( SSM )
Atestat de responsabil in domeniul situatiilor de urgenta si al prevenirii si stingerii incendiilor. ( SU, PSI )

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close