Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.09.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.1994

obiectiv

 

Extinderea cunostintelor si experientei mele in management,mizand intotdeauna pe inovatie,perseverenta si incredere.

Salariu: 2.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Constanta, Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2012 - 31.12.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director unitate de invatamant

Responsabilitati:

- Director unitate de învățământ
Iasi (România)
- Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative;
- Organizarea si amenajarea mediului educational;
- Conducerea intregului proces didactic;
- Coordonarea personalului didactic si nedidactic din subordine;
- Asigurarea mijloacelor de invatamant, a materialului didactic si a auxiliarelor didactice;
- Pregatirea si intocmirea documentatiei in vederea acreditarii ARACIP
- Definirea tintelor specifice in concordanta cu strategia unitatii de invatamant impuse
de management;
- Relationarea permanenta cu parintii;
- Realizarea permanenta a documentatiei impuse de ISJ Iasi;
- Urmarirea executarii contractelor incheiate de gradinita;
- Prospectarea pietei de profil în vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, având ca scop final
realizarea obiectivelor asumate;
- Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a tuturor
problemelor ocazionale;
- Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.

01.05.2008 - 30.11.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front office manager

Responsabilitati:

- Planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere;
- Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
- Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de
marketing si publicitate;
- Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
- Dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
- Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
- Mobilizarea echipei din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere
oferite;
- Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarii clientilor

01.10.2003 - 31.05.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Preluarea si inregistrarea rezervarilor;
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor;
- Promovarea serviciilor oferite clientilor;- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;

01.09.1997 - 30.09.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

Analizarea curriculumului şcolar.
- Fundamentarea proiectării didactice pe achiziţiile anterioare ale elevilor.
- Stabilirea strategiilor didactice optime.
- Elaborarea documentelor de proiectare.
- Proiectarea activităţilor/experienţelor de învăţare care presupun utilizarea resurselor TIC .
- Actualizarea documentelor de proiectare didactică.
- Proiectarea activităţii extracurriculare.
- Organizarea şi dirijarea activităţilor de predare-învăţare.
- Utilizarea materialelor didactice adecvate.
- Integrarea şi utilizarea TIC.
- Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor.
- Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei.
- Elaborarea propunerilor şi a conţinuturilor curriculumului la decizia şcolii (CDŞ).
- Eficientizarea relaţiei profesor familie.
- Organizarea, coordonarea sau/şi implementarea activităţilor extracurriculare.
- Implicarea partenerilor educaţionali-realizarea de parteneriate.

studii

 

Facultati:

1993 - 1997 Facultate: Filologie clasica, cursuri zi la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza",Iasi din Iasi. Diploma de Licenta
1989 - 1993 Colegiu / Studii postliceale: Filologie-limbi straine-engleza-franceza la Colegiul National "Costache Negruzzi",Iasi din Iasi. Diploma de Bacalaureat

Premii

Traininguri
Jan 2009 - Jan 2009: Metode de Marketing
Modulul "Metode de Marketing" din cadrul proiectului
"Manageri profesionisti pentru turism, hoteluri si restaurante" HORECA 5TELLAE;
Certificari
Jun 2008 - Sep 2008: Institutul Irecson ,Bucuresti
CERTIFICAT DE ABSOLVIRE- MANAGER IN ACTIVITATEA DE TURISM
Mar 2008 - Jun 2008: Tourism, Hotel & Restaurant Consulting Group Bucuresti
CERTIFICAT DE COMPETENTE PROFESIONALE- RECEPTIONER



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close