de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.07.1963

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.11.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: autoturism, servicii medicale gratuite,

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii, Banci, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: management

Titlu Job: consultant

01.09.2008 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

01.06.2008 - 01.09.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: director national de vanzari

01.11.2006 - 01.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Am participat la nivel decizional in procesul de integrare, instruire si evaluare profesionala a performantelor pentru personalul subordonat;
- Am stabilit obiectivele specifice pentru fiecare departament si am stabilit sarcinile de serviciu pentru fiecare salariat in parte, raspunderea, potrivit competentelor, de incadrarea posturilor din statul de organizare al departamentelor cu personal calificat, corespunzator cerintelor specificate in fisele posturilor;
- Am analizat lunar sau ori de cate ori este nevoie, cu sefii departamentelor, stadiul rezolvarii problemelor de munca si stabileste masuri de eficientizare a intregii activitati;
Am asigurat implementarea sistemului ISO 9001 in companie.
- Am organizat activitatea de elaborarea deciziilor interne care reglementeaza activitatea societatii;
- Am supervizat oferta suport pentru implementarea planurilor, politicilor, procedurilor;
- Negocierea si semnarea contractelor cu clientii;
- Coordonarea activitatii fiecarui contract de la data semnarii contractului cu beneficiarul si primirea documentatiei de executie pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala la terminarea lucrarilor;
- Am asigurat consultanta tehnica in alegerea solutiilor constructive in ceea ce priveste ofertele finale catre clienti;
- Am Supervizat activitatea echipei de vanzare din subordine - Bucuresti si tara: Am intocmit targetele lunare, am verificat si aprobat routingului,trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare brand/produs in parte;
-- Am raspuns in fata clientului de eventualele reclamatii calitative precum si de asigurarea garantiei;
-- Am supervizat pregatirea si administrarea bugetului - Am analizat si monitorizat raportarile financiare;
- - Am implementat planul de afaceri al companiei, in urma elaborarii acestuia impreuna cu sefii de departamente;
- Am participat la analizele ce au loc in cadrul AGA cu ocazia bilanturilor, controalelor sau inspectiilor efectuate de unitati administrativ fiscale;
- Am Semnat corespondenta societatii cu alte institutii si organisme de stat, persoane juridice si fizice;
si alte sarcini trasate de administratorul firmei.
Consiliul de administratie, Directorul General,
autoturism, asigurare medicala,

01.08.2005 - 30.04.2006

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: director service

Responsabilitati:

Organizare, coordonare, conducere, control service caroserie.

01.07.2002 - 30.09.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Coordonare, organizare, conducere echipa de vanzari.
Formare, instruire echipa de vanzari.
Cea mai buna cota de piata intre dealeri (locul I trei ani consecutivi)
Promovarea produselor/serviciilor firmei pe piata locala si judetele limitrofe
Infiintarea de parteneriate cu cele mai apreciate firme de leasing, obtinerea prin negociere de conditii de finantare preferentiale pentru clienti.
Supervizeaza activitatea echipei de vanzare din subordine : intocmirea targetelor lunare, asigurarea trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare model in parte
Am condus o echipa de 7 oameni, si am crescut vanzarile firmei in fiecare an.
Am promovat imaginea firmei si a marcii Toyota in 4 judete limitrofe (Bacau, Galati, Braila si Buzau)
Depasirea targetului anual de vanzari, trei ani la rand in primele trei locuri ocupate de dealerii nationali
Am crescut prestigiul marcii Toyota.

01.02.1997 - 01.07.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator punct lucru (chiajna - v. cascadelor)

Responsabilitati:

Conducerea, organizarea si coordonarea activitatilor de vanzare si administrative, in cele doua depozite (un depozit avea o suprafata de 10.000 m.p. iar celalalt peste 12.000 m.p.)
Conducerea, organizarea si coordonarea activitatilor din depozite (activitati care presupuneau aprovizionarea, stocarea si livrarea concomitenta de produse) � produsele se apvovizionau atat auto cat si feroviar.
-Conducerea, coordonarea si supervizarea activitatilor salariatilor din subordine (agenti de vanzari, soferi, operatori facturare, gestionari, etc)
-Raportari periodice.
-Am implementat un nou sistem de salarizare (de apreciere a muncii salariatilor din subordine, in concordanta cu volumul si calitatea muncii prestate), care a condus la eliminarea nemultumirilor din partea acestora.
-Instruirea periodica a personalului care lucreaza direct cu clientela.(am elaborat un manual de instruire).
M-am ocupat si am raspuns direct de aprovizionarea, stocarea, distributia produselor firmelor din grup.
Am organizat si implementat un nou flux de marfa in depozite, am realizat cea mai buna rotatie a stocurilor astfel incat nu aveam stocuri de marfa mai vechi de o luna de zile.
Am cunostinte solide si experienta in domeniul Financiar Contabil, controlul stocurilor (am condus echipa de control a Sucursalei Bucuresti
Realizarea targetului de vanzari, mutarea unui sistem logistic fara intreruperea activitatii de distributie, in conditiile in care suprafata de stocare s-a modificat de la 12.000 mp, la 7.500 mp si fluxurile de marfa urmau sa se desfasoare pe verticala (trei nivele) ; redimensionarea stocurilor de marfa si asigurarea gamei sortimentale necesare ; iimplementarea unui nou sistem de apreciere a muncii salariatilor
Dl. Dorin Ruscan
autoturism, asigurare medicala gratuita,

01.05.1996 - 31.01.1997

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite corporate

Responsabilitati:

Pregatirea documentatiei pentru acordarea creditelor(care consta inclusiv in evaluari financiar contabile ale activelor la sediile clientilor), analiza dosare de credite, elaborarea propunerilor de creditare(limita maxima de creditare, perioada, garantii), intocmirea documentatiilor necesare pentru garantii, urmarirea incasarii creditelor. Elaborarea situatiilor lunare ale sucursalei(indici, indicatori, analiza portofoliului de credite).

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Business Administration - Specializare Management la Academia de Studii Economice din Bucharest.
1987 - 1992 Facultate: Relatii Economice Internationale- Specializare Comert la Academia de Studii Economice din Bucharest.
1978 - 1982 Liceu / Școală profesională: la din Focsani.

Activitati extracurriculare

Business Analysis
Communication
Conflict Resolution
Creativity and Innovation
Customer Service over the Telephone
Decision Making
Delegation
Leadership
Managing Performance
Mentoring
Motivation
Organizational Skills
Presentations
Problem Solving
Project Management
Sales Management
Sales Skills
Time Management Training

Premii

Cursuri de vanzari " RESPONSE IEBA "
Cursuri de vanzari " RESPONSE INTERNATIONAL "
Atestat de aplicare " Standarde internationale de contabilitate " CECCAR
Cursuri pentru obtinerea calitatii de expert contabil - CECCAR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close