Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.07.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2000

obiectiv

 

• Desfasurarea activitatii intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor acumulate in peste 20 ani de experienta. • Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia • Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus • Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Protectia muncii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Otopeni, Buftea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director zonal

Responsabilitati:

-Asigurarea realizarii BVC (Bugetul de venituri și cheltuieli) aprobat
-Implementarea strategiilor de vânzări și marketing ale companiei in acord cu politica organizației,in scopul realizarii bugetului
-Bugetarea relațiilor de afaceri cu clienții companiei și asigurarea ca relațiile cu aceștia se desfășoară conform politicilor companiei
-Promovarea imaginii companiei, atât in interiorul cât și in exteriorul acesteia, conform politicilor companiei in acest sens
-Realizarea activității de raportare a performantelor, pe indicatorii de performanța ai postului

01.10.2011 - 31.07.2019

Departament: altele

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

-Stabilirea anuala a obiectivelor generale de dezvoltare
- Reprezentarea organizatiei in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice in conformitate cu imputernicirea acordata de A.G.A.;
- Incheierea acteleor juridice in numele si pe seama organizatiei, conform imputernicirii acordate de catre A.G.A.
-Controlul si supervizarea activitatii departamentelor de marketing, financiar-contabil, administrativ, resurse umane si/sau a altor departamente din cadrul organizatiei
-Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii.
-Asigurarea rezolvarii problemelor aparute
-Evaluarea impactului activitatii
-Stabilirea conform structurii organizatorice si a ROF sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine, in baza fiselor de post
-Asigurarea unui climat de colaborare intre toti angajatii
-Raspunderea relatiei cu partenerii, clientii si beneficiarii
-Privind securitatea si sanatatea muncii
-Respectarea normelor de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI ,insusirea si respectarea acestora de catre toti membrii echipei
-Raspunderea efectuarii instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine

01.08.2009 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- Urmarirea respectarii contractelor de catre client si de catre companie
- Urmarirea incasarilor
- Negocierea preturilor, modalitatilor si termenelor de plata ale contractelor, prelungirea contractelor existente
- Facilitarea comunicarii dintre client si companie
- Analiza concurentei
- Asigurarea, predarea si urmarirea traseului documentelor transmise de client (ex.cereri de oferta de pret, comenzi) sau de companie (ex.facturi)
- Urmarirea realizarii calendarului promotional
- Consilierea si stabilirea relatiei bazata pe profesionalism si respect cu clientii companiei
- Colaborarea cu responsabilul de logistica pentru realizarea la termen a livrarilor
- Intocmirea rapoartelor de activitate
-Participarea si organizarea expoziţiilor la care firma a fost prezenta (PRINTSHOW, EXPOCONSTRUCT AMBIENT si ANTREPRENOR , ADVERTISING SHOW);

01.01.2003 - 31.07.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

-Dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clienti traditionali si clienti noi
-Prezentarea gamei de produse si servicii, consilerea clientilor in alegerea solutiei tehnice optime
-Intocmirea ofertelor tehnice si comerciale conform specificatiilor
- Urmarirea derularii comenzilor si respectarii termenelor de livrare
-Acordarea de suport tehnic post-vanzare (indicatii tehnice de montaj, instructiuni de utilizare, informari periodice privind modificari de portofoliu / produse noi etc)
-Intocmirea si prezentarea rapoartelor lunare / trimestriale / analiza de management

01.01.1999 - 31.01.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: senior sales consultant

Responsabilitati:

-Asigurarea legaturii comerciale dintre firma si mediul economic extern, organizand, conducand si controland activitatea comerciala
-Realizarea activitatilor de aprovizionare, vanzare si promovare, transport si administrare
-Menţinerea relaţiei cu clinenţii, reselerii si distribuitorii autorizaţi ai firmei
- Lărgirea si dezvoltarea reţelei de vânzări
-Pregătirea si susţinerea ofertelor si documentelor specifice domeniului de activitate

01.01.1998 - 31.12.1998

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Contabilitatea si inregistrarea registrului de casa in lei
-Intocmirea, verificarea si corectarea jurnalului de cumparari
-Intocmirea,verificarea si corectarea jurnalului de vanzari
-Urmarirea si analiza rentabilitatii firmei sau a centrelor de gestiune.
-Analiza utilizarii unor parghii economice si elaborarea de propuneri pentru imbunatatirea folosirii parghiilor economice in management

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: evaluator imobiliar la ANEVAR din Bucuresti. Membru stagiar,nr.legitimatie 7848
1999 - 2003 Facultate: Drept la Universitatea Andrei Saguna din Constanta.
1993 - 1997 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Specializarea: Managementul Firmei
1989 - 1993 Liceu / Școală profesională: Finante-contabilitate la Liceul Economic din Pitesti.

Premii

Traininguri
Jan 2009 - Jan 2009: Firme specializate
Leadership si Managemant
Jan 2008 - Apr 2008: Firme specializate
Cursuri de Leadership
Mar 2003 - Mar 2007: Market System Romania
Cursuri de Vanzari,"Tehnici de Influenta", "Tehnici de influenta","Tehnici de Negociere"



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close