Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.12.2011

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional consta in dezvoltarea unei cariere care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor contabile,legislative,resurse umane si de analiza econcomica-financiara,dobindite prin perfectionare activa si continua si prin expertiza acumulata la locurile de munca anterioare.Imi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea facturilor de achizitii in softul contabil specific pe baza procedurii de workflow ;
inregistrarea extraselor bancare;
inregistrarea operatiunilor legate de casieri,;
inregistrarea platilor in sistemul online banking in vederea aprobarii;
inregistrare deconturi de cheltuieli intreprinse in activitatea societatii;
emiterea facturilor catre chiriasi (chirie, utilitati, altele);
inchiderea balantei de verificare;
intocmirea declaratiilor fiscale;
intocmirea calcului de impozit pe profit;
intocmirea declaratiilor catre bugetele locale;
intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
suport in caz de audit statutar/IFRS;
intocmirea dosarelor de inventariere anuala pentru proiectele alocate conform OMFP 1802/2014
intocmirea de situatii diverse solicitate de conducere

01.08.2014 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrare facturi de achizitii aferente atat furnizorilor interni (maketing, reparatii, combustibil,chirii,utilitati,telecomunicatii,asigurari,facturi aferente colaboratorilor ,etc) cat si furnizorilor externi care vizeaza achizitii intacomunitare si importuri de produse accizabile pe categorii bere,alcool etilic,bauturi fermentate linistite,vinuri spumoase,in gestiunea specifica pe tipul contabil aferent, inregistrarea contabila si intocmirea facturilor de prestari de servicii intracomunitare , inregistrare in softul contabil Winmentor a deconturilor de cheltuieli transmise de angajatii entitatii, inregistrare operatiuni efectuate prin casieria unitatii pe baza dispozitilor de incasare si plata, inregistrare hotarari de repartizare dividende asociatilor companiei, inregistrare estimari de cheltuieli(accruals) lunare cat si descarcarea conturilor 471 lunar, calcul acciza si taxa de viciu aferenta produselor accizabile in functie de incadrarea acestor pe categorii atat la achizitia acestora si inregistrarea lor intr-un cont de tranzit pentru a putea fi intoduse in baza de calcul a tva-ului cat si verificarea acestora la sfarsitul lunii pentru stabilirea taxelor de plata, introducere produse noi in sistem precum si verificare accizei aferenta transferurilor efectuate din gestiunea antrepozit in gestiunea vanzare la sfarsitul lunii in vederea efectuarii calculului contributiei de 1% achitata catre Ministerul Tineretului precum si inregistrarea diminuarii accizei cu 1% si banderole consumate in procesul de timbrare din antrepozit timbrat, operare Revisal si transmiterea modificarilor cu privire la contractele de munca catre Inspectoratul Teritorial de Munca pe platforma Reges, intocmire documente care fac referire la angajare, modificare, incetare contracte de munca, intocmire adeverinte de salariat, programare medicina muncii, calcul salarial pe baza condicii de prezenta transmisa de la punctul de lucru, evidenta concediilor de odihna aferenta salariatilor, intocmire dosare de recuperare concedii medicale, emiterea facturilor de chirii lunare aferenta unor spatii inchiriate, inregistrare ajustare amortisment in functie de deductibilitate mijloc de transport, operare diminuari de stoc aferenta produselor accizabile pentru care nu se mai solicita recuperare precum si diminuari de stoc aferente consumului de protocol, intocmire adresei catre Autoritatea Vamala in cazul constatarii unor lipsuri sau sparturi la receptie in vederea informarii cu privire la achitarea accizei si a taxei de viciu in termenul necesar, intocmire declaratii fiscale 100,101,112,300,390,394,120, calcul impozit profit la fiecare trimestru, intocmirea situatiei pentru stabilirea garantiei antrepozitului anual la inceputul exercitiului financiar, realizarea declaratiei de banderole lunar transmisa catre unitatea vamala pe categori de banderole, centralizare a informarii privind obligatii de plata aferente taxelor datorate bugetului de stat(impozit pe profit,tva,taxa de viciu, accize pe categorii de produse,1%,impozit pe salarii,contributii datorare de angajat si angajator), intocmire situatii financiare aferente incheierii exercitiului financiar si situatii financiare semetriale , pregatire situatii solicitate de auditorii financiari, intocmire situatii solicitate in cadrul controlului de fond, verificare plati efectuate pentru obligatii de plata catre buget, verificare plata salarii, comanda tichete de masa aferente angajatiilor societatii, solicitare fisa de platitor in vederea efectuarii punctajului taxelor datorate bugetului de stat cu contabilitatea, solicitare certificat de atestare fiscala ,solicitare nota de calcul impozite si taxe locale in vederea efectuarii platii si inregistrarii in contabilitate a acestor taxe si descarcarea lunara a acestora, participarea la operatia de inventarierea a patrimoniului, inregistrare operatiuni legate de inventarierea patrimoniului, completare registre contabile obligatorii.

01.08.2010 - 31.08.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrare in softul de contabilitate Ciel a facturilor de achizitii, contabilizarea facturilor de vanzari intocmite pe baza situatiilor de lucrari respectiv a facturilor de garantii de buna executie aferente acestora determinate pe baza procentului stabilit in contractele de lucrari, contabilizarea in softul contabil a productiei obtinute pe baza centralizatoarelor transmise de economistul de la punctul de lucru, efectuarea calculului salarial in vederea realizarii statului de salarizare pe baza pontajelor intocmite de departamentul de resurse umane si impartirea salariului net aferent angajatilor in sume aferente statelor de avans respectiv de lichidare pentru a putea fi efectuata plata prin casa sau pe card, centralizare a evidentei imprumuturilor acordate, efectuarea comenzii tichetelor aferente salaratilor respectiv actualizarea programului salarial cu angajatii noi in vederea efectuarii calculului salarial, intocmirea deconturilor de cheltuieli aferente angajatilor companiei si inregistrarea acestora in programul de contabilitate, inregistrare in contabilitate a extraselor bancare si intocmirea ordinelor de plata atat aferente platii furnizorilor cat si taxelor datorate bugetului de stat(impozit pe profit,impozit pe salarii,contributii salariale datorate de angajat cat si angajator, tva de plata), intocmirea si transmiterea declaratiilor 112,100,300,394,390, pe baza semnaturii electronice extinse, intocmirea fiselor fiscale aferente angajatilor societatii, centralizarea evidentei contractelor si centralizatoarelor filelor de cec, biletelor la ordin, intocmire dispozitii de plata si de incasare pentru casierie, in vederea operarii registrului de casa, inregistrare in programul contabil a ordinelor de compensare si intocmirea acestora pentru a putea fis stiansa datoria si creanta, intocmire extrase de cont la sfarsitul exercitiului financiar in vederea reconcilierii soldurilor conturilor, inregistrarea extraselor aferente garantiilor de buna executie si pregatire documentatiei pentru deschiderea contului la unitatea bancara, intocmirea facturilor de vanzari pa baza situatiilor de lucrari transmise de catre departamentul tehnic, inregistrarea contabila a notelor de salarizare si ordinelor de plata aferente taxelor salariale, inregistrarea amortismentului lunar pe baza calculului efectuat in programul de gestiune al conturilor de imobilizari, responsabilitate contabilitate de gestiune, note de intrare receptie, bonuri de consum, estimarea cheltuielilor pe lucrari si intocmirea unei evidente a acestor costuri , urmarirea soldului furnizorilor respectiv al clientilor, intocmire situatii financiare aferente incheierii exercitiului financiar respectiv intocmire situatii financiare semestriale, efectuarea calculului aferent impozitului pe profit aferent incheierii trimestrului, intocmire diverse situatii solicitate pentru participarea la licitatiile publice pentru departamentul tehnic, pregatire documentatie bancare in vederea obtinerii scrisorilor de garantii bancare pantru participare la licitatii, verificare balanta contabila,jurnal de vanzari,jurnal de cumparari, contabilizare operatiuni de inventariere si verificare liste aferente operatiunii de inventariere a patrimoniului societatii , completare registre contabile obligatorii si transmitere acte contabile dupa inchidere luna pentru revizuire catre un auditor financiar.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Doctorat: ECONOMIC la CECCAR din BUCURESTI. Expert Contabil
2010 - 2012 Masterat: ECONOMIC la ASE-MASTER-CONTABILITATEA SI FISCALITATEA PATRIMONIULUI din BUCURESTI.
2007 - 2010 Facultate: ECONOMIC la ASE-FACULTATEA DE CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE din BUCURESTI.
2003 - 2007 Colegiu / Studii postliceale: MATEMATICA INFORMATICA la COLEGIUL NATIONAL DE INFORMATICA TUDOR VIANU din BUCURESTI.

Premii

Calificari
Sep 2015: EXPERT CONTABIL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close