Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.10.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.2008

obiectiv

 

Dobandirea de noi cunostinte si stabilitatea in locul de munca ales.

Beneficii: Stabilitate la locul de munca performanta responsabilitate

Tip job: Full time

Departament: Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Inginerie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - 31.12.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Verificarea si inregistrarea facturilor emise de furnizorii societatii (atat interni cat si externi / UE);
- Verificarea, inregistrarea si inchiderea deconturilor de cheltuieli;
- Evidenta clientilor si realizarea de punctaje verificari incrucisate;
- Procesarea platilor si intocmirea registrului de casa / banca in RON si valuta;
- Asistenta la inventarierea anuala a patrimoniului;
- Inregistrarea salariilor si pregatirea statelor de plata;
- Pregatirea Jurnalelor de vanzari si cumparari;
- Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitatii acestora
- calcul salarii (program salarizare Balpro);
- gestionarea dosarelor personale ale angajatilor in conformitate cu dispozitiile Codului Muncii;
- evidenta condicilor de prezenta, a pontajelor si concediilor;
- elaborarea statelor de plata si a declaratiei lunare D 112;
- realizarea si depunerea registrului electronic de evidenta a salariatilor;
- consultanta angajatilor cu privire la orice solicitare a acestora;
- eliberarea adeverintelor de salariu, pentru banca, primarie, medic etc.;

01.01.2014 - 28.02.2017

Departament: banci

Titlu Job: analist credite bancare

Responsabilitati:

-controlul documentelor persoanelor juridice in vederea obtinerii unui credit bancar
-analiza documentelor ( analiza economica, calitativa, financiara)
-reclasificarea documentelor in baza normativelor interne de aplicat
- verificarea coerentei datelor furnizate prin intermediul centralei de risc a Bancii Nationale
- analiza datelor furnizate de Registrul Comertului
- verificarea datelor furnizate in bilantul contabil

01.04.2011 - 31.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

-operatiuni prin casa
-plati prin banca
-justificari avans spre decontare
-cheltuieli
-salarii
-evidenta stocurilor
-intocmirea ordinelor de plata si inregistrarea lor
-evidenta iesirilor si intrarilor materiale consumabile ( biortica, materiale de constructii)
-aprovizionare
-facturare
-fise si punctaje furnizori, clienti
-punctaj cu gestiunea de materiale lunar, evidenta stricta a stocurilor, iesiri materiale pe lucrari
-raspunde de exactitatea si calitatea documentelor intocmite
-raspunde de punerea in aplicare a masurilor privind:
*apararea impotriva incendiilor
*securitatea si sanatatea in munca
*situatiile de urgenta, fiind numit prin decizii interne persoana desemnata cu protectia muncii si cadru tehnic PSI
-rapunde si intocmeste cu exactitate documentele ISO 9001/2008
-colaboreaza cu departementele contabilitate si resurse umane pentru intocmirea documentelor ISO 9001/2008
- intocmeste documentatia pentru lucrari publice
-responsabil cu relatiile cu insitutiile statului
- intocmeste documentele necesare pentru angajarea salariatilor
-actualizare permanenta a evidentei salariatilor( acte aditionale, concedii de odihna, salariu)
-intocmeste, organizeaza si tine evidenta planului de concediu de odihna; intocmeste fise de evaluare anuale ale salariatilor
masina si tel de serviciu

05.01.2009 - 16.12.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- verifica operatiuni prin casa
- verifica plati prin banca
-fise si punctaje furnizori, clienti
-punctaj cu gestiunea de materiale lunar, evidenta stricta a stocurilor
-raspunde de exactitatea si calitatea documentelor intocmite
-utilizeaza echipamente peroferice
-salveaza periodic date introduse introduce si valideaza datele in format electronic
-raspunde de conformitatea datelor introduse

Realizari:

responsabilitate,eficienta,implicare

08.08.2007 - 31.12.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

contabilitate financiara,de gestiune,contracte comerciale,protectia muncii,evidenta si calculatie produse finite,evidenta si decontare-facturare productie,intocmirea si evidenta efectelor de plata si a efectelor de incasat,urmarire si incasare scadente conform contracte,asigurare lichiditati in banca pentru plati furnizori,operare registru de casa,operatiuni bancare,descarcare gestiune,intocmire state de plata,declaratii fiscale si declaratii privind contributiile salariale,intocmire op-uri catre buget.

Realizari:

-inregistrarea zilnica a extraselor de cont, facturi de vanzari, furnizori
-facturare
-intocmirea scadentarului clienti/furnizori si prezentarea acestuia societatii
-intocmirea ordinelor de plata pe suport hartie sau internet banking
-relationarea cu bancile si alte institutii ale statului( Garda de Mediu, Primaria Mun. Galati, Camera Comertului e.t.c)
-inregistrarea contabila a decontarii efectelor de incasat si de plata, a efectelor de primit de la clienti
-inregistrarea zilnica a operatiunilor de incasari si plati
-intocmire decont de cheltuieli, decontare numerica si inregistrarea contabila a acestora
-intocmire registru de casa zilnic
-decontare numerica a bonurilor de combustibil
-depunere/retragere numerar
-inregistrarea bonurilor fiscale a achizitiilor de materiale consumabile, piese de schimb
-plata salariala si inregistrarea contabila
-declaratii aferente salariilor
-receptia tichetelor de masa, distribuirea lor catre salariati, intocmirea stocului de tichete de masa
-depunere si completare efecte de incasat spre decontare la banca, inregistrea contabila a acestora
-plati catre bugetele locale si statale
- fise furnizori si clienti
- intocmeste documentele necesare pentru angajarea salariatilor
-actualizare permanenta a evidentei salariatilor( acte aditionale, concedii de odihna, salariu)
-intocmeste, organizeaza si tine evidenta planului de concediu de odihna;
-punctaj cu gestiunea de materiale lunar, evidenta stricta a stocurilor, iesiri materiale pe lucrari
-raspunde de exactitatea si calitatea documentelor intocmite
-raspunde de punerea in aplicare a masurilor privind securitatea si sanatatea in munca fiind numit prin decizii interne persoana desemnata cu protectia muncii
-intocmeste declaratii semestrale privind Fondul de Mediu
-intocmeste documentatia pentru obtinerea Autorizatiei de Reciclare Deseuri, Autorizatie eliberata de APM Galati

01.11.2006 - 01.07.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

-evidenta stocuri
-vanzarea de produse de feronerie si materiale de constructii
- verificarea documentelor de intrare si iesire marfa
-intocmirea documentelor de transfer intre gestiuni
- colaborarea cu departamentul merceologie in vederea intocmirii comenzilor catre furnizori

10.08.2005 - 16.12.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

-contabilitate primara
- receptie marfa
-intocmire NIR-urilor si a registrului de casa zilnic
-evidenta stocuri de marfa
- comenzi marfa
-pregateste si intocmeste documentele aferente inventarierii

09.03.2003 - 12.12.2003

Departament: achizitii

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

Gestiune primara si vanzare produse

Realizari:

au crescut vanzarile

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 Colegiu / Studii postliceale: Infirmiera la Centru de Consultanta si Studii Europene din Galati.
2011 - 2014 Facultate: contabilitate si informatica de gestiune la Facultatea de Contabilitate si Finante din Campulung Muscel.
2013 - 2013 Colegiu / Studii postliceale: inspector resurse umane la AMOS CENTRU DE AFACERI SRL din Iasi.
2009 - 2009 Colegiu / Studii postliceale: cadru tehnic psi la SC ANDIRIVAC SRL din GALATI.
2007 - 2007 Colegiu / Studii postliceale: curs inspector protectia munci la Centrul de Studii Europene Social Trade din Galati.
1997 - 2000 Facultate: controlul proceselor metalurgice la Facultatea Metalurgie si Stiinta materialelor, Colegiu Universitar Tehnic Galati din Galati.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: matematica fizica la Liceul industrial ,, Panait Istrati'' din Braila.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close