Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.05.1987

obiectiv

 

PERFORMANTA MAXIMA IN DOMENIUL FINANCIAR CONTABIL.

Salariu: nespecificat

Beneficii: LUCRUL IN ECHIPA SI ACUMULAREA DE EXPERIENTA PENTRU A PERFORMA.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate primara:
-inregistrarea in baza de data a firmei a avizelor,facturilor aferente,foilor de parcurs,bonuri fiscale,etc, folosind programul Excel;
-tinerea evidentei facturilor emise de societate;

Inspector salarizare:
-intocmirea si prelucrarea pontajelor;
-operarea documentelor de concedii de odihna, concedii medicale, prime, retineri, pensii alimentare;
-calcularea avansului si a lichidarii, avansului la concediile de odihna;
-calculul popririlor si pensiilor alimentare
-intocmirea situatiilor privind platile catre bugetul de stat, salariati si terti si trimiterea acestor catre departamentul de contabilitate;
-intocmirea statelor de salarii, intocmirea declaratiilor 112 si 205;
-opereaza modificarile contractelor de munca in programul WIZSALARY si in REVISAL;;
-intocmire OP-uri catre Bugetul de stat;
-intocmire OP-uri catre terti (pentru popriri,pensie alimentara).

Inspector resurse umane:
-intocmirea dosarului de personal,a actelor necesare angajarii personalului ;
-intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post precum si a altor documente necesare la o noua angajare;
-intocmirea de adeverinte pentru angajati(pentru medic,adeverinte de venit,adeverinte de vechime,adeverinte pentru persoanele coasigurate);
-evidenta zilelor de concediu ale angajatilor;
-asigurarea unei bune colaborari intre societate si departamentul specializat (firma de contabilitate);
-indosarierea si arhivarea documentelor de care raspund;
-mentinerea relatiei cu institutiile abilitate (ITM, ANAF, CNAS, Casa de Pensii, etc.)
-mentinerea relatiei dintre societate si clinica medicala pentru efectuarea de catre angajati a controalelor medicale (la angajare, periodice);
-activitati de secretariat(inregistrare corespondenta,transmitere si primire fax,e-mail,etc).

04.07.2008 - 31.01.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

-Inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor, registrelor de casa si alte date contabile;
-Verificarea soldurilor clientilor si furnizorilor,etc.
-Preluarea de la casieriile centrale din fiecare magazin a tichetelor de masa acceptate ca modalitate de plata si trimitetrea lor spre decontare afiliatilor;
-Inregistrarea in tabel Excel si completarea manuala a borderourilor de rambursare
-Trimiterea spre rambursare a tichetelor de masa si verificare sumelor decontate.
-Inregistrarea in SAP a facturilor de comision pentru tichete si verificarea soldurilor;
-Inregistrarea zilnica in SAP a registrelor de casa ;
-Verificarea soldurilor de furnizori si clienti ,stornarea manuala a compensarilor facturilor de retur anulate;
-Emiterea fiselor de furnizor/client;
-Emiterea si/sau solicitarea confirmarilor de sold de la furnizorii afiliati.


17.12.2007 - 01.07.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii cu clientii

Responsabilitati:

Agent relatii cu clientii

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Managementul Intreprinderilor Mici si Mijlocii la Universitatea Artifex din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Management Financiar Contabil, Universitatea '' Spiru Haret '' din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul Tehnic '' Anghel Saligny'' din Rosiorii de Vede, Teleorman.

Activitati extracurriculare

Cunostinte programul SAGA SOFT -salarizare
Cunostinte operare Revisal
Cunostinte program SAP
Capacitatea de a asimila cunostinte noi
Lucru in echipa
Abilitati organizatorice si de comunicare
Stapanire de sine, responsabilitate, initiativa, autoorganizare
Capacitatea de a ma descurca in situatii limita si finalizarea in timp util a sarcinilor.

Premii

Certificari
May 2013 - May 2013: WizSalary
Program de salarizare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close