de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.10.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.01.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

17.09.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: emea consulting divisional process owner

Responsabilitati:

- Responsabil de atingerea obiectivelor legate de procesele organizatiei de Consulting si Professional Services din EMEA
- Suport pe probleme de proces pentru manageri si echipele din teritoriu
- Identificarea imbunatatirilor ce pot fi aduse proceselor
- Reprezentant al regiunii EMEA la nivel global
- Implementarea si monitorizarea proceselor noi

01.02.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contracts negotiator

Responsabilitati:

- suport acordat echipei de vanzari in formularea ofertelor personalizate catre clienti din Franta.
- pregatirea sedintelor de negociere, particparea la negocierea directa, debriefing dupa negociere si pregatirea ofertei finale.
- redactarea unor template-uri de contracte pentru a fi folosite ca baza de lucru.

01.06.2007 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consulting contracts manager

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii a 8 Contracts Specialists,
- identificarea si corectarea problemelor de calitate,
- recrutarea si formarea noilor angajati,
- dezvoltarea profesionala a membrilor echipei

Realizari:

- am promovat in functia de manager dupa 8 luni de munca pe job de specialist
- am marit echipa de la 5, la 8 membri
- am ajutat la standardizarea proceselor pentru Franta, Benelux, Nordice
- am dublat volumul de contracte procesate in 1 an

14.08.2006 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consulting contracts specialist

Responsabilitati:

- Consulting Contracts Specialist pentru contractele clientilor din Franta (in franceza si engleza)
- redactarea de contracte in conformitate cu negocierile cu clientii, procedurile interne si legislatia franceza
- consilierea reprezentatilor de vanzari in privinta elementelor contractuale si a procedurile necesare in vederea elaborarii unui contract
- raportarea rezultatelor catre echipa de management locala si cea din Franta

Realizari:

- am ajutat la standardizarea proceselor referitoare la contracte
- am acordat training colegilor noi din echipa

01.08.2002 - 13.08.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist salarizare

Responsabilitati:

- gestionarea salarizarii pentru 100 de clienti (cca 800 salariati) - elaborarea fluturasilor de salariu, a declaratiilor lunare/trimestriale/anuale, elaborarea documentelor de angajare/licentiere si a celor referitoare la concediile de odihna/boala/maternitate
- formarea profesionala a noilor angajati

Realizari:

- am fost responsabil de activitatile financiare ale filialei si de coordonarea departamentului de productie (cca 1 an)

01.11.1999 - 30.04.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- inregistrarea in contabilitate a tuturor operatiunilor curente ale firmei
- elaborarea declaratiilor periodice obligatorii (inclusiv bilant)
- elaborarea de rapoarte specifice la cererea echipei manageriale

01.10.1999 - 30.07.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent universitar

Responsabilitati:

- coordonarea seminariilor de Analiza Economico-Financiara la majoritatea facultatilor din ASE (in romana si franceza)
- coordonarea proiectelor de cercetare si a lucrarilor de diploma ale studentilor

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Economia si Dreptul Afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

"Practical Leadership" de TMI
"Communication Skills" de TMI
"Emotional Intelligence" de TMI
"Interviewing and Recruiting" de HART
"Manager's Development Toolkit" de DDA Consulting
"Situational Leadership" de Human Invest
Traininguri specifice in Franta, atat cu Oracle, cat si cu Rue de la Paye
Diverse traininguri online oferite de Oracle (soft skills si functionale)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close