Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.09.2001

obiectiv

 

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

▪ Activitati de formare profesionala:
- Elaborarea programelor de calificare, instruire si perfectionare conform necesitatilor reale din cadrul societatii;
- Intocmirea documentatiei cursurilor de calificare si autorizare pe baza datelor transmise de specialisti;
- Primirea si inmanarea personalului instruit a autorizatiilor emise de specialistii din domeniu;
- Participarea in cadrul comisiei anuale de reexaminare a personalului societatii, calificat in diverse meserii;
- Evidenta personalului calificat in diverse meserii, la nivelul societatii. (valabilitate autorizatii etc)

▪ Activitati de recrutare de personal:
- Primirea referatelor de necesitate transmise de catre sectie/ serviciu in care sunt mentionate posturile vacante;
- Verificarea referatelor de necesitate, sa fie conform conditiilor de ocupare a postului;
- Inaintarea spre aprobare conducerii societatii a referatelor de necesitate;
- Intocmirea deciziei de constituire a comisiei de personal si aducerea la cunostinta membrilor comisiei;
- Intocmirea situatiei centralizatoare cu posturile vacante scoase la concurs, pe ocupatii si compartimente;
- Mediatizarea desfasurarii concursului: afisare la sediul societatii, la punctele de lucru, prin statia radio si dupa caz la AJOFM, pe site-ul societatii si in mass-media;
- Centralizarea, in baza de date, a cv-urilor depuse;
- Selectia dosarelor si anuntarea telefonica a candidatilor pentru a se prezenta la concurs si comunicarea in timp util a tematicii;
- Participarea activa la concursul de selectie de personal;
- Analiza datelor obtinute prin metodologia de selectie;
- Intocmirea procesului verbal din care rezulta decizia privind selectia de personal si propunerea de incadrare pe postul scos la concurs;
- Comunicarea rezultatelor finale si sprijinirea candidatilor admisi sa intocmeasca dosarul de angajare.

 Elaborarea/ actualizarea fiselor de post pentru personalul din sectoarele repartizate.

01.07.2010 - 31.12.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

▪ Activitati de formare profesionala:
- Elaborarea programelor de calificare, instruire si perfectionare conform necesitatilor reale din cadrul societatii;
- Intocmirea documentatiei cursurilor de calificare si autorizare pe baza datelor transmise de specialisti;
- Primirea si inmanarea personalului instruit a autorizatiilor emise de specialistii din domeniu;
- Participarea in cadrul comisiei anuale de reexaminare a personalului societatii, calificat in diverse meserii;
- Evidenta personalului calificat in diverse meserii, la nivelul societatii. (valabilitate autorizatii etc)

▪ Activitati de recrutare de personal:
- Primirea referatelor de necesitate transmise de catre sectie/ serviciu in care sunt mentionate posturile vacante;
- Verificarea referatelor de necesitate, sa fie conform conditiilor de ocupare a postului;
- Inaintarea spre aprobare conducerii societatii a referatelor de necesitate;
- Intocmirea deciziei de constituire a comisiei de personal si aducerea la cunostinta membrilor comisiei;
- Intocmirea situatiei centralizatoare cu posturile vacante scoase la concurs, pe ocupatii si compartimente;
- Mediatizarea desfasurarii concursului: afisare la sediul societatii, la punctele de lucru, prin statia radio si dupa caz la AJOFM, pe site-ul societatii si in mass-media;
- Centralizarea, in baza de date a cv-urilor depuse;
- Selectia dosarelor si anuntarea telefonica a candidatilor pentru a se prezenta la concurs si comunicarea in timp util a tematicii;
- Participarea activa la concursul de selectie de personal;
- Analiza datelor obtinute prin metodologia de selectie;
- Intocmirea procesului verbal din care rezulta decizia privind selectia de personal si propunerea de incadrare pe postul scos la concurs;
- Comunicarea rezultatelor finale si sprijinirea candidatilor admisi sa intocmeasca dosarul de angajare.

 Elaborarea/ actualizarea fiselor de post pentru personalul din sectoarele repartizate.

 Activitati specifice secretariatului (Directia Economica si Directia Resurse Umane):
- Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei;
- Intocmirea diverselor situatii solicitate de catre superiori;
- Intocmirea lunara a situatiei personalului disponibilizat, cu probleme medicale, in vederea incasarii platilor compensatorii;
- Prelucrarea lunara a datelor necesare intocmirii raportului de activitate a Administratorului Special

 Participarea la negocierea Contractului Colectiv de Munca (asigurarea secretariatului).

01.01.2010 - 31.12.2012

Departament: publicitate

Titlu Job: cercetator economist in marketing

Responsabilitati:

▪ Urmarirea intregului proces de tiparire a produselor solicitate de catre client, incepand cu preluarea comenzii beneficiarului, finalizand cu livrarea produselor comandate;
▪ Mentinerea in permanenta a unei bune colaborari cu toti clientii (telefonic, e-mail, fax sau vizite la sediul clientului);
▪ Stabilirea gradului de satisfactie al clientului (chestionar telefonic sau prin intermediul e-mail-ului);
▪ Studierea pietei actuale si potentiale;
▪ Atragerea de noi clienti.

01.05.2005 - 31.01.2010

Departament: altele

Titlu Job: asistent marketing/ economist

Responsabilitati:

▪ Urmarirea proiectelor derulate si a contractelor aferente din punct de vedere economic, juridic si financiar:
- Construirea unui parc industrial la Mogosoaia, jud. Ilfov, in vederea vanzarii – proiect finalizat;
- Construirea si administrarea unei ferme de vaci de lapte in jud. Constanta – proiect finalizat;
- Construirea unui ansamblu rezidential la Valenii de Munte, jud. Prahova.

 Participarea activa la negocierea contractelor;

 Mentinerea in permanenta a unei bune legaturi intre partile contractante;

 Verificarea si contabilizarea extraselor de cont la banca in lei si in valuta si intocmirea ordinelor de plata la banca;

 Intocmirea salariilor pentru tot personalul firmei si a tuturor documentelor in acest sens;

 Intocmirea documentelor necesare depunerii si ridicarii din banca a numerarului in lei si in valuta;

 Depunerea la banca a documentelor pentru efectuarea platilor prin virament, ridicarea extraselor de cont de la ghiseele bancii si predarea lor la departamentul contabilitate;

 Activitati de promovare a companiei in media (presa scrisa si televiziune);

 Participarea activa in recrutarea de noi angajati:
- Conceperea cerintelor de angajare;
- Publicarea pe site-uri specifice (e-jobs, best jobs etc);
- Vizualizarea si selectia cv-urilor transmise;
- Contactarea telefonica in vederea stabilirii interviului;
- Participarea activa la interviul propriu-zis;
- Intocmirea unui raport cu privire la potentialii candidati pentru a fi discutat ulterior cu superiorii.

01.05.2003 - 01.07.2003

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Contactarea clientilor service-ului Mercedes in vederea culegerii de date cu privire la satisfactia acestora in privinta calitatii service-urilor din tara.

studii

 

Facultati:

2019 - 2019 Colegiu / Studii postliceale: Inspector Resurse Umane la Camera de Comert si Industrie din Ramnicu Valcea.
2006 - 2009 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2004 - 2006 Masterat: Marketing la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate: Facultatea de Relatii Comerciale, Financiar-Bancare Interne si Internationale la Universitatea Romano-America din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Colegiul National „Alexandru Lahovari” din Ramnicu Valcea.

Activitati extracurriculare

Sociabila, comunicativa, integrare rapida in colectiv nou, eficienta, gandire pozitiva, originala, competenta, spirit de initiativa, spirit de echipa

Capacitate de analiza si organizare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close