Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.2006

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un mediu profesional care sa-mi permita o dezoltare continuua.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.11.2005 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea si actualizarea zilnica a situatiilor privind platile si incasarile, in functie de scadentele din contracte / comenzi, urmaresc incasarile si supun spre aprobare executarea platilor. Furnizez zilnic conducerii, informatii privind soldurile de deschidere a conturilor bancare. Efectuez incasari si plati in numerar, intocmesc documentele de incasare si de plata cu respectarea conditiilor legale si a reglementarilor interne. Intocmesc zilnic registrul de casa in lei in formatul prevazut de lege, documente de plati, deconturi, ordine de deplasare.
Intocmirea actelor necesare noilor angajati, emiterea adeverintelor necesare, pregatirea documentelor necesare incetarii contractului de munca, precum si mentinerea relatiilor cu firma de contabilitate.
Tin evidenta tichetelor de masa acordate angajatilor, a concediilor de odihna, medicale si speciale.
Efectuare platilor externe.
Mentin relatia cu banca-deschidere de conturi, emitere de carduri.
Realizez raportarile interne specifice salarizarii rapoarte privind costurile cu personalul.
Arhivarea documentelor contabile.
Evidenta pentru plata politelor de asigurare pentru parcul auto.
Evidenta scadentarelor pentru creditele societatii.
Intocmirea dosarelor pentru creditele societatii.
Evidenta cheltuielilor pe departamente.


15.09.2005 - 21.03.2006

Departament: productie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Gestiunea materiilor prime.Calculatia preturilor produselor in functie de costul de fabricatie al produselor.

15.06.2004 - 06.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Atragera unui numar cat mai mare de clienti precum si pastrarea acestora.

Realizari:

Cresterea vanzarilor.

11.03.2004 - 14.02.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telefoane, lucrator comercial, supervisor cinematograf.

Responsabilitati:

In functia de operator telefoane:
Preluarea apelurilor telefonice din exterior si transferul acestora catre persoanele contactate.
Informarea clientilor in legatura cu programul difuzat si efectuarea de rezervari in sala.
Distribuirea corespondentei primite catre departamentele din firma.
Expedierea de faxuri catre colaboratori.
In functia de supervisor cinematograf principalele activitati si responsabilitati desfasurate au fost:
Asigurarea legaturii intre companie si Institutiile statului sau cu diversi colaboratori.
Supravegherea si intretinerea teritorului cinemetografului.
Activitati administrative.
Coordonarea unei echipe de 6 membrii.
Relatia cu clientii si managerii operationali.
Gestionarea: materialelor consumabile, pieselor de uniforma,corespondentei, materialelor promotionale pentru filme.
Coordonarea activitatilor de transport a angajatilor.
Monitorizarea cheltuielilor de transport.
Realizarea orarului angajatilor din departament.
Amplasarea materialelor publicitare si promotionale.
Pregatirea si supravegherea noilor angajati din departament.
Acordul pentru recrutarea noilor angajati din departament.

Realizari:

Am coordonat o echipa de 6 persoane

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Econimics la Academia de Studii Economice din Bucharest.

Premii

Curs Inspector resurse umane-2007
Curs Contabilitate financiara-2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,avansat)

franceză(incepator,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close