Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.04.2011

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala intr-un mediu activ si cel mai important, cu o echipa minunata.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Am coordonat operarea documentelor contabile primare primite în societate: facturi de intrări marfă/materiale/servicii, deconturi;
Am efectuat emiterea facturilor conform contractelor către clienţi;
Am înregistrat extrasele de cont, am efectuat verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă și avansuri din trezorerie în lei și am încadrat corect toate documente contabilizate pe centre de profit, respectiv centre de cost;
Am efectuat tranzacţii financiare și am emis instrumente de plata (bilete la ordin, CEC-uri);
Am efectuat calculul drepturilor salariale ale angajaților conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare;
Am operat modificările în calculul salariilor (intrări/ieșiri de personal, modificări de salarii, funcții, locuri de muncă, sancțiuni, imputații, rețineri, garanții, prezență, concedii medicale, fără plată, acordare de prime sau bonusuri, etc.);
Am emis centralizatorul de salarii, statele de plată, situațiile de rețineri și garanții, fluturașii de salarii, situațiile de cash-flow;
Am transmis informațiile aferente documentelor financiare către management conform procedurilor interne și am întocmit diferite rapoarte solicitate de către aceștia;
Am întocmit dosare CASS pentru recuperare sume concedii medicale.

01.10.2015 - 31.03.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: funcționar economic

Responsabilitati:

Am inregistrat corect si la zi, in programul utilizat, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare/plata, deconturi de chelutuieli, bonuri de consum, etc
Am fost responsabila cu emiterea facturilor catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde a fost cazul
Totodata m-am ocupat de emiterea, colectarea si inregistrarea chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa
Am tinut la zi evidenta instrumentelor de plata (bilete la Ordin si/sau file CE) emise de firma catre furnizori, am urmarit decontarea sau recuperarea acestora in vederea anularii atunci cand a fost cazul
Responsabila de tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea platilor la scadenta
Am avut activitati legate de personal: pontaje, contracte de munca, acte aditionale, decizii, salarii, precum si transmiterea REVISAL
Am efectuat diverse situatii si rapoarte catre management, Institutul National de Satitstica si Fondul de Mediu
Am avut o colaborare stransa cu celelealte departamente ale societatii si am fost responsabila de mentinerea relatiilor cu organele administratiei punlice

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Managementul Dezvoltarii Afacerilor la Universitatea "Babes-Bolyai", Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2010 - 2013 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea "Babes-Bolyai", Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close