Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.05.1982

obiectiv

 

Sunt o persoana foarte organizata, rationala, rabdatoare si sociabila, care invata foarte repede. Abilitatile mele de lucru in echipa, orientarea catre gasirea de solutii, precum si atentia la detalii, fac din munca mea una de calitate. Imi doresc sa am posibilitatea de a lucra intr-o companie cu un mediu prietenos, care sa sustina dorinta angajatilor de a creste si in care sa se puna accentul pe performanta si calitate.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: - training on the job - bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- verificarea si inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile ale societatii in programul informatic de gestiune;
- emiterea de facturi fiscale pentru marfurile ce parasesc firma, precum si a facturilor de servicii;
- gestionarea operatiunilor de casa: intocmirea de chitante, monetare, dispozitii de plata, borderouri de incasari, intocmirea si inregistrarea registrului de casa in lei de la punctele de lucru din tara;
- verificarea si arhivarea documentelor justificative pentru operatiunile inregistrate;
- alte operatiuni administrative si de personal (evidenta, gestionarea si arhivarea carnetelor de tipizate personalizate ale firmei - chitantiere, monetare, facturiere; gestionarea si actualizarea dosarelor de SSM ale angajatilor; urmarirea valabilitatii analizelor periodice de medicina muncii etc.).

01.08.2008 - 31.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter administrare credite

Responsabilitati:

Realizari:
Parte a echipei de testare in proiectul privind schimbarea sistemului informatic de baza al bancii.
Parte activa in testarea aplicatiilor bancare menite sa imbunatateasca activitatea/performanta departamentului.
Implicata in crearea si revizuirea procedurilor de lucru ale departamentului.

01.07.2007 - 31.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter autorizare conturi

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Autorizarea operatiunilor efectuate de ofiterii de administrare conturi.
Realizari:
Parte a echipei de testare in proiectul de schimbare a sistemului informatic de baza al bancii.
Parte activa in proiectul de testare si lansare a aplicatiei de Internet Banking.

01.10.2006 - 31.07.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter administrare conturi

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Deschiderea/inchiderea de conturi/relatii ale clientilor bancii
- Operatiuni de administrare a conturilor (blocarea/deblocarea, dezactivarea/reactivarea conturilor clientilor, atasarea de carduri la conturi curente, modificari de date ale clientilor in sistem)
- Administrarea de taxe/comisioane pentru conturile clientilor
- Reconcilierea zilnica a aplicatiilor procesate si a operatiunilor de administrare
- Scanarea semnaturilor clientilor
- Actualizarea zilnica a bazei de date clienti cu datele si semnaturile acestora

01.01.2006 - 31.10.2006

Departament: banci

Titlu Job: ofiter arhivare

Responsabilitati:

Realizari:
Crearea unui nou sistem de arhivare a documentelor/cererilor clientilor, reducand astfel timpii de arhivare la jumatate.
Implicata in proiectul de reevaluare a riscului clientilor prin refacerea dosarelor de cont curent pentru clientii VIP ai bancii (rezidenti si nerezidenti).

01.10.2004 - 31.12.2005

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: asistent cercetator stiintific

Responsabilitati:

Realizarea de studii de piata, studii de valorificare a potentialului turistic, parti ale studiilor de fezabilitate, traduceri de studii

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Comert, Master Administrarea Afacerilor Comerciale
2000 - 2004 Facultate: Turism la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Comert, Specializarea Turism
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Informatica la Colegiul National Cantemir Voda din Bucuresti.

Premii

Premii si Distinctii
Sep 2006: ABN AMRO Instant Award pentru implicarea in Proiectul CLIENT RISK REASSESMENT

Hobby-uri
Cititul, Jocurile de tip puzzle si problem solving

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close