de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.07.1999

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez pe termen lung in domeniul contabilitatii financiare si sper ca prin experienta acumulata sa dobandesc jobul in cadrul firmei d-voastre .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 31.08.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-incasarea facturilor in numerar si prin card adica prin POS virament bancar;
-ofertarea/negocierea preturilor cu potentiali clienti face to face;
-publicarea anunturilor pe diferite site-uri de specialitate pentru angajare pe diferite domenii de activitate iar apoi interviu cu fiecare persoana in parte;
-intocmirea actelor de angajare a contractelor de munca respectiv desfacerea contractelor de munca ;
-intocmirea facturilor pentru furtunele hidraulice obtinute , respectiv pentru reparatia cilindrilor hidraulici ;
-intocmirea notelor de receptie la marfa pe 4 gestiuni;
-intocmirea registrului de casa ;
-inregistrarea facturilor fiscale, bonurilor fiscale, chitantelor pe conturi in contabilitate;
-inregistrarea extraselor bancare ron/valuta;
-actualizare cash flow zilnic;
-asigurarea indeplinirii tuturor obligatiilor financiare ale organizatiei fata de terti;
-procesare plati, emiterea de plati prin Internet Banking sau prin bilete de ordin/ op-uri manuale si mentinerea evidentei acestora;
-mentinerea relatiei cu bancile;
-asigurarea necesarului de numerar pe valute in functie de necesitati;
-oferirea de informatii zilnice cu privire la : disponibil cash in banca/numerar, incasari zilnice, plati zilnice, disponibil linie de credit;
-mentinerea relatiei cu furnizori din punct de vedere al soldurilor existente, actualizare date bancare furnizori;
-intocmirea de situatii legate de stocuri pe 4 gestiuni la cererea sefilor ierarhic superiori;
-inregistrarea obiectelor de inventar pe persoane si inregistrarea uzuri acestora;
-inregistrarea mijloacelor fixe si amortizarilor lunare a acestora;
-tinerea evidentei facturilor scadente la furnizori si plata acestora;
-tinerea evidentei clientilor scadenti si incasarea lor;
-intocmirea pontajului pentru salariati;
-tinerea evidentei zilelor de concedii de odihna pentru fiecare salariat in parte;

01.10.2006 - 31.10.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-intocmirea notelor de receptie la marfa;
-intocmirea raportului de gestiune zilnic;
-intocmirea registrului de casa;
-inregistrarea facturilor fiscale, bonurilor fiscale,chitantelor in contabilitate;
-inregistrarea extraselor bancare Ron/valuta;
-actualizarea cash flow zilnic ;
-asigurarea indeplinirii tuturor obligatiilor financiare ale organizatiei fata de terti;
-procesare plati, emiterea de plati prin Internet Banking sau prin bilete de ordin / op-uri manuale si mentinerea evidentiei acestora;
-mentinerea relatiei cu bancile;
-asigurarea necesarului de numerar pe valute in functie de necesitati;
-oferirea de informatii zilnice cu privire la: disponibil cash in banca/numerar, incasari zilnice, plati zilnice, disponibil linie de credit;
-contituire depozite Over/Night sau la termen;
-negocierea schimburilor valutare;
-mentinerea relatiei cu furnizori din punct de vedere al soldurilor existente, actualizare date bancare furnizori;
-intocmirea de situatii legate de stocuri la cerere;
-operarea facturilor de achizitii intracomunitare;
-inregistrarea obiectelor de inventar si uzura acestora;
-inregistrarea amortizarilor lunare cu mijloacele fixe;
-inregistrarea notelor contabile cu salariile;
-descarcarea de gestiune a marfurilor;
-reevaluarea furnizorilor externi si a soldurilor in valuta;
-tinerea evidentei facturilor scadente la furnizori si plata acestora;
-tinerea evidentei clientilor scadenti si incasarea lor;
-intocmirea pontajului pentru salariati;
-intocmirea situatiei statistice cu evidenta importurilor lunare;
-intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale catre Administratia Financiara la
termenele impuse de lege;
-intocmire balanta de verificare

01.05.2006 - 30.09.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-intocmirea notelor de receptie la marfa;
-intocmirea raportului de gestiune zilnic;
-intocmirea registrului de casa;
-intocmirea operatiunilor bancare;
-evidenta facturi scadente la furnizori si plata acestora;

01.07.2002 - 31.05.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-intocmirea notelor de receptie la marfa;
-intocmirea raportului de gestiune zilnic;
-intocmirea registrului de casa;
-intocmirea bonurilor de consum pentru consumabile si uzura obiectelor de inventar;
-intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca , a modificarilor salariale si desfacerea contractelor de munca;
-intocmirea operatiunilor bancare;
-intocmirea dispozitiilor de plata/incasare;
-depunerea declaratiilor la Administratia Financiara si la ITM Bihor la termenele impuse de lege;

01.02.2001 - 31.07.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-intocmirea notelor de receptie la marfa;
-intocmirea raportului de gestiune zilnic;
-intocmirea registrului de casa;
-evidenta facturi scadente la furnizori si plata acestora;

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice din Oradea. Ultima generatie fara locuri cu taxa, cu bursa de merit si la facultate de stat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close