Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.07.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- emitere facturi in WinMentor;
- inregistrare intrari iesiri si transmiterea catre departamente;
- corespondenta cu clientii, furnizorii;
- registru de casa- deconturi angajati, evidenta documentelor cu regim special, BO;
- intretinerea si completarea bazei de date a clientilor;
- pregatirea documentelor de confirmare sold cu tertii;
- achizitionare produse de protocol si administrative;
- transmiterea situatiilor pentru efectuarea platilor;
- verificarea si intocmirea bugetului pentru plati;
- verificarea contractelor si a stadiilor de realizare din punct de vedere financiar;

01.06.2012 - 01.02.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei; ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
Inregistrarea hotararilor si a deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentelor firmei; pastrarea stampilei;
Pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei; pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea; asigurarea de protocol;
Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul firmei;
Tehnoredactarea de documente;
Atributii de sprijin a echipei de management in planificarea, implementarea, monitorizarea si evaluarea activitatilor proiectului;
Sprijin in realizarea rapoartelor thenico-financiare ce urmeaza a fi inaintate catre OIRPOSDRU;
Urmarirea periodica a stadiului de implementarii si a rezultatelor intemediare, in vederea, dupa caz, efectuarii de propuneri de corectie sisau ajustarii, adaptari ale planului operational de implementare a proiectului cu respectarea contractului de finantare, a legislatiei si a regulamentelor in vigoare


Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei; ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
Inregistrarea hotararilor si a deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentelor firmei; pastrarea stampilei;
Pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei; pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea; asigurarea de protocol;
Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul firmei;
Tehnoredactarea de documente;
Atributii de sprijin a echipei de management in planificarea, implementarea, monitorizarea si evaluarea activitatilor proiectului;
Sprijin in realizarea rapoartelor thenico-financiare ce urmeaza a fi inaintate catre OIRPOSDRU;
Urmarirea periodica a stadiului de implementarii si a rezultatelor intemediare, in vederea, dupa caz, efectuarii de propuneri de corectie sisau ajustarii, adaptari ale planului operational de implementare a proiectului cu respectarea contractului de finantare, a legislatiei si a regulamentelor in vigoare

01.09.2011 - 01.06.2012

Departament: management

Titlu Job: expert monitorizare

Responsabilitati:

Redactare corespondenta cu partenerii de proiect
Intocmirea fiselor colective de prezenta si a statelor de plata
Monitorizarea si verificareRedactare corespondenta cu partenerii de proiect
Intocmirea fiselor colective de prezenta si a statelor de plata
Monitorizarea si verificarea tehnica a partenerilor
Introducerea datelor in ActionWeb
Intocmirea contractelor de prestari servicii si actele aditionale
Participarea la conferintele cu partenerii si cu echipa de management
Redactarea scrisorilor de invitatie destinate participantilor la cursurile sustinute in cadrul proiectelor
Convorbiri telefonice cu scopul informarii persoanelor despre activitatile desfasurate in cadrul proiectelor
a tehnica a partenerilor
Introducerea datelor in ActionWeb
Intocmirea contractelor de prestari servicii si actele aditionale
Participarea la conferintele cu partenerii si cu echipa de management
Redactarea scrisorilor de invitatie destinate participantilor la cursurile sustinute in cadrul proiectelor
Convorbiri telefonice cu scopul informarii persoanelor despre activitatile desfasurate in cadrul proiectelor

01.03.2011 - 01.07.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Intocmire si administrare baza de date, administrare contracte clienti, acordare cosultanta clienti, identificare solutii financiare pentru clienti
Acordarea de consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului privind asigurarea de viata pententialilor clienti prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client si solutionarea problemelor aparute.

01.06.2010 - 01.11.2010

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: expert monitorizare departament vanzari

Responsabilitati:

Coordonare, elaborare plan detaliat de desfasurare a activitatilor de vanzare
Asigurarea fuctionalitatii mecanismelor de asigurare a calitatii
Gestionarea eficienta a resurselor financiare
Obtinerea rezultatelor conform planificarii si incadrarea in bugetul alocat

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Matematica Informatica la Colegiul National David Prodan din Cugir. Olimpica pe locul 5 la faza Nationala la Olimpiada de Matematica

Premii

Calificari
Jun 2008: Atestat de operator programator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close