Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.11.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.2005

obiectiv

 

Tip job: Full time

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

26.04.2011 - prezent

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Efectuarea platilor (atat in RON cat si in alte valute, in Multicash si Internet Banking) catre furnizorii de marfa, servicii, imobilizari, contributii salariale, salarii, chirii, impozite si taxe, amenzi, accize, ecotaxa, fond mediu;
• Schimburi valutare;
• Initierea si monitorizarea depozitelor la termen;
• Procesarea in SAP a extraselor de cont zilnice aferente conturilor deschise la bancile colaboratoare si la Trezorerie;
• Intocmirea situatiei lichiditatilor zilnice, precum si monitorizarea depunerilor la banca din magazine;
• Intocmirea lunara a raportului cu diferentele la depunerile din banca, pentru toate magazinele, si raportarea acestor diferente catre superiori;
• Operatiuni casierie: plati, incasari, verificare deconturi in lei si valuta;
• Intocmirea registrului de casa zilnic ;
• Contabilizarea accizelor, amenzilor, asigurarilor, avansuri salarii, amenzi, comisioane bancare;
• Compensarea si reconcilierea platilor;
• Reevaluarea soldurilor lunare in moneda straina la banci, furnizori si clienti, precum si alte creante si datorii in moneda straina;
• Arhivarea documentelor contabile: a extraselor bancare zilnice, a ordinelor de plata aferente, precum si a confirmarilor depunerilor la banca din filiale;
• Verificarea si solutionarea platilor duble sau eronate efectuate in magazine cu cardul;
• Intocmirea documentatiei necesare la deschiderea noilor magazine si transmiterea acesteia catre bancile colaboratoare;
• Mentinerea legaturii intre banca si magazine in ceea ce priveste orarul de colectare si problemele cu banii;
• Emiterea si prelungirea scrisorilor de garantie bancara;
• Mentinerea legaturii cu Administratiile Financiare in ceea ce priveste evidenta impozitelor si taxelor platite;
• Emiterea facturilor de chirii si servicii diverse;
• Transmiterea desfasuratoarelor de plata, aferente platilor efectuate, catre furnizori;
• Participarea la negocieri si intalniri cu reprezentantii bancilor.

21.07.2008 - 25.04.2011

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar clientela

Responsabilitati:

• Oferirea de servicii bancare clientilor si efectuarea tuturor operatiunilor zilnice de clientela;
• Furnizarea de informatii complete clientilor cu privire la serviciile bancare, la tranzactii, conditii;
• Promovarea produsele bancii si propunerea de solutii alternative clientilor astfel incat sa se muleze dupa nevoie acestuia;
• Introducerea, verificarea si unde este cazul autorizarea tranzactiilor introduse in sistemele bancii (deschideri/inchideri de cont pentru persoane fizice si juridice, operatiuni de retragere numerar, plati in RON sau in alte valute, schimburi valutare, depozite la termen,setarea Internet Banking);
• Actualizarea in permanenta a datele clientilor persoane fizice si juridice;
• Supervizarea operatiunilor efectuate de companii pe conturile bancare ale acestora in conformitate cu legea bancara si din punct de vedere financiar;
• Gestionarea instrumentelor de plata cu regim special, respectiv CEC, BO, Cambii;
• Introducerea datelor clientilor pentru emiterea cardurilor ;
• Identificarea si raportarea catre departamentele abilitate a tranzactiilor care prezinta anumiti indici de suspiciune in ceea ce priveste spalarea banilor si finantarii terorismului, punerea in aplicare a sanctiunilor internationale;
• Realizarea targetului alocat de catre superior.

03.09.2007 - 15.07.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Intocmirea lunara a necesarului de materiale consumabile, a documentelor cu regim special si gestiunea lor;
• Primirea, trimiterea si distribuirea corespondentei;
• Inregistrarea in registrul de evidente a tuturor documentelor care intra si ies din Agentie;
• Multiplicarea materialelor necesare pentru cursurile si training-uri-le din Agentie;
• Pastrarea la zi a bazei de date clienti si a personalului din Agentie;
• Transmiterea in Directia Centrala a contractelor de mandat, a propunerilor de reziliere si a transferului complet de portofoliu conform procedurilor de lucru;
• Transmiterea catre Directorul Adj. Asigurari de Viata, Agentii Coordonatori, Agenti, a scadentelor si intarzierilor de plata primite din Directia Centrala;
• Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, organizarea, planificarea intalnirilor solicitate de Directorul de Agentie atat cu clientii cat si cu subordonatii din Agentie;
• Promovarea produselor companiei si consilierea clientilor astfel incat acestia sa poata beneficia de serviciile solicitate;
• Incheierea politelor Casco, extinderilor casco, politelor RCA, Carte Verde, politelor de calatorie;
• Intocmirea inspectiilor de risc pentru politele casco conform procedurilor interne;
• Introducerea datelor din politele de asigurare in aplicatiile companiei;
• Inlocuieste contabila pe perioada cand aceasta este in concediu;
• Rezolvarea/solutionarea oricaror sarcini/solicitari transmise de catre persoanele ierarhic superioare.

01.09.2006 - 22.12.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator relatii clienti

Responsabilitati:

• Preluarea apelurilor telefonice;
• Consilierea clienţilor în legatură cu reţelele de telefonie mobilă;
• Detalii cu privire la utilizarea funcţiilor de Mesaje Multimedia, WAP şi Video Streaming, precum şi consiliere în vederea utilizării meniurilor diverselor telefoane mobile;
• Atingerea obiectivelor stabilite iniţial.

08.05.2006 - 21.06.2006

Titlu Job: stagiu de practica

07.04.2005 - 12.05.2005

Titlu Job: stagiu de practica

17.03.2001 - 09.04.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice,Bucuresti
Facultatea Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori,
Absolvent 2007.

Activitati extracurriculare

• Lucrul in echipa, capabil sa coopereze si sa faciliteze contacte sociale si functionale.
• Putere de convingere in discutii, capabila sa prezinte celorlalti avantajele unei anumite idei sau actiuni.
• Spirit organizatoric, de echipa, intreprinzator, comunicativ, conciliant. Fire deschisa, energica, caracter perfectionist, creativa.
• Flexibila si preocupata sa se adapteze schimbarii. Tinde spre continua perfectionare.
• Adaptare rapida la nou si capacitate de lucru sub stres, insusirea rapida a noilor cunostinte.
• Seriozitate, responsabilitate, corectitudine si punctualitate.

Premii

Academia de Studii Economice, Bucuresti
Master DAFI - Management Financiar si Piete de Capital
Octombrie 2010 - Prezent

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close