de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Doresc un job atractiv, cu posibilitatea de afirmare, de aplicare a cunoştinţelor acumulate pe perioada studiilor, de perfecţionare în domeniu şi un salariu motivant.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Efectuarea înregistrărilor contabile în programul informatic de contabilitate ASiS ERP
- Întocmirea documentelor contabile aferente operațiunilor contabile (note de debitare, note contabile)
- Elaborarea balanței de verificare pentru sumele încasate de la clienți
- Oferirea de informații și suport clienților în legătură cu plata amenzilor pentru lipsa rovinietei
- Urmărirea încasării creanțelor restante de la contravenienți (colaborare cu serviciul juridic)
- Stabilirea de metode și proceduri pentru operarea sumelor recuperate de la contravenienți
- Participarea ca membru în comisii de evaluare pentru licitaţii organizate la nivelul CN ADNR S.A. în Bucureşti sau la nivelul regional la DRDP Iaşi
- Analizarea condițiilor de eligibilitate și a situației economico-financiară a documentației de calificare prezentată la achiziție
- Întocmirea facturilor pentru clienţii proveniţi din încasarea contractelor de utilizare a drumurilor naţionale, cu penalităţile aferente; pentru rapoarte şi analize de laborator; pentru închirieri de spaţii către terţi sau pentru contracte de masă lemnoasă
- Verificarea pe bază de extras bancar încasarea debitelor de la clienţi
- Efectuarea operaţiunilor bancare şi a ordinelor de plată
- Întocmirea diverselor rapoarte solicitate de la nivel central sau local
- Stabilirea corelaţiilor la balanţa de verificare şi justificarea veniturilor, verificarea rulajelor conturilor şi realizarea bugetului de venituri şi cheltuieli, pe surse de finanţare
- Participarea în cadrul comisiilor de selecţionare a documentelor pentru arhivare
- Participarea la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului, a elementelor de activ şi pasiv cel puţin o dată pe an, inclusiv inventarierea inopinată
- Utilizarea și filtrarea bazelor de date complexe (“spreadsheets”) și folosirea formulelor de calcul

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate / Colegiu: „Informatică Economică” la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Iasi. - sisteme informaționale de birou;
- programare I;
- baze de date I;
- cercetări operaționale;
- analiza sistemelor informaționale;
- comerț electronic;
- rețele de calculatoare I;
- programare II;
- proiecte economice în informatică;
- proiectarea sistemelor informaționale;
- securitatea sistemelor informaționale;
- instrumente software pentru grupuri de lucru;
- enterprise resource planning;
- dezvoltarea site-urilor web;
- management bancar;
- e-Marketing;
- economie europeană.
2011 - 2013 Masterat: „Expert Contabil” la Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România – membru IFAC (“International Federation of Accountants”), FEE, FIDEF, FCM, CILEA din IASI. - ţinerea sau supravegherea contabilității şi întocmirea sau verificarea şi semnarea situaţiilor financiare;
- efectuarea de analize economico-financiare şi evaluări patrimoniale;
- efectuarea de audit financiar-contabil;
- efectuarea de expertize contabile dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoane fizice ori juridice în condiţiile prevăzute de lege;
- executarea de lucrări cu caracter financiar-contabil;
- executarea de lucrări cu caracter fiscal;
- efectuarea de lucrări de organizare administrativă şi informatică;
- îndeplinirea atribuţiilor prevăzute în mandatul de cenzor la societăţile comerciale, conform prevederilor legale;
- îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege în procedurile de reorganizare judiciară şi faliment;
- acordarea de asistenţă de specialitate necesară pentru înfiinţarea şi reorganizarea societăţilor comerciale;
- efectuarea pentru persoane fizice şi juridice a oricărui serviciu profesional care presupune cunoştinţe de contabilitate;
- membru al Grupului Experților Judiciari.
2008 - 2010 Masterat: „Contabilitate, Expertiză şi Audit” – forma de învăţământ de zi, buget, integralist la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din IASI. - contabilitate financiară aprofundată;
- bazele audituluifinanciar şi expertiză contabilă;
- diagnostic financiar-contabil;
- IAS/IFRS în contabilitatea curentă;
- managementul proiectelor;
- contabilitatea grupurilor de întreprinderi;
- raportări financiar-contabile;
- doctrină şi deontologie contabilă;
- normele auditului financiar;
- diagnostic economic;
- drept comercial;
- performanţă şi risc în afaceri;
- legislaţie fiscală;
- sisteme contabile comparate;
- contabilitate de gestiune aprofundată;
- contabilitatea operaţiunilor de reorganizare a societăţilor comerciale;
- metodologia auditului financiar;
- concepte şi teorii de evaluare în afaceri.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: „Contabilitate şi Informatică de Gestiune” – forma de învăţământ de zi, buget, integralist la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din IASI. - Am absolvit cu nota 10 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi, Facultatea de Economie
- şi Administrarea Afacerilor, specializarea „Contabilitate şi Informatică de Gestiune”, la zi,
- integralistă, având tema de licenţă "Contabilitatea bancară a creditelor acordate clientelei,
- pe exemplul Sucursalei Iaşi a BCR-ERSTE BANK S.A.";
- Capacitatea de analiză, sinteză şi modelare a fenomenelor şi proceselor caracteristice domeniului „Contabilitate şi Informatică de Gestiune”;
- Capacitatea de a realiza în sistem informatic contabilitatea analitică şi contabilitatea sintetică specifică diverselor tipuri de entităţi (agenţi economici, instituţii publice, bănci);
- Capacitatea de a realiza calculaţii ale costurilor în diverse tipuri de entităţi;
- Capacitatea de a înţelege şi elabora planuri financiare (bugete de venituri şi cheltuieli);
- Capacitatea de comunicare efectivă orală şi scrisă în domeniul de specialitate în cel puţin o limbă de circulaţie internaţională;
- Capacitatea de însuşire rapidă a conceptelor şi tehnologiilor noi ce apar în domeniul „Contabilitate şi Informatică de Gestiune”;
- Capacitatea de soluţionare a problemelor specifice din domeniul „Contabilitate şi Informatică de Gestiune” şi de evaluare a concluziilor posibile.
2001 - 2005 Liceu: Matematică-Informatică la Colegiul Naţional „Emil Racoviţă” Iaşi din IASI. Diploma de bacalaureat, media 9,50
Filiera: Teoretică
Profil: Real
Specializarea: Matematică-Informatică, forma de învăţământ de zi

Premii

Certificari
Mar 2017 - May 2017: “QA: TESTING (PERFORMANCE TESTING)”
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Informatică / Proiectul FII Practic 2017 - OPTYMYZE
Mar 2017 - May 2017: “AGILE”
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Informatică / Proiectul FII Practic 2017 - SCC
Jun 2011: "Inspector / Referent Resurse Umane"
Întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
Organizarea recrutării şi selecţiei de personal
Întocmirea şi gestionarea carnetelor de muncă ale personalului angajat
Întocmirea dosarului de pensionare
Întocmirea statului de plată pentru personalul încadrat
Întocmirea şi depunerea declaraţiilor cu privire la bugetul de stat
Lucrul în echipă
Dezvoltarea profesională
Oferirea informaţiilor privind probleme de personal
Planificarea activităţii proprii
Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului angajat utilizând PC-ul
Utilizarea Registrului electronic general de evidenţă a salariaţilor (ReviSal)
Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei Naţionale
Jun 2008: Certificat de competenţă lingvistică de specialitate „Engleza pentru afaceri”
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
Mar 2005: Atestat de informatică

Jun 2004: „Certificat Cambridge” in English
University of Cambridge
Calificari
Sep 2010: "Programe regionale de dezvoltare şi management în UE" Centrul de excelenţă de studii europene „Jean Monnet” Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Studii Europene

Jun 2008: Diplomă în didactica profesională - Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Jul 2007 - Sep 2007: Curs intensiv de limba italiana

Jul 2007: Agent de marketing - Allianz Ţiriac

Conferinte
May 2009: Sesiunea de comunicări ştiinţifice „Aspecte comparative privind rolul auditorului pe plan internaţional”
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close