Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.05.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.11.2006

obiectiv

 

Am o experienta de peste 7 ani in domeniul contabilitatii, demonstrand de-a lungul timpului calitatea de lider in acest departament. Vreau sa lucrez in aceasta companie pt. ca doresc sa-mi construiesc o cariera de succes, avand initiativa in rezolvarea problemelor si in luarea deciziilor. Vreau sa-mi dezvolt abilitati si cunostinte profesionale noi si sa lucrez intr-un mediu care sa-mi stimuleze creativitatea si inventivitatea.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.02.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Operarea extraselor de banca, a facturilor de prestari servicii si utilitati de la furnizori pe puncte de lucru, a deconturilor de deplasari.

02.08.2011 - 06.12.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Inregistrarea in contabilitate a extraselor de banca, precum si a facturilor de utilitati si prestari servicii de la furnizori si refacturarea acestora catre clienti.
Intocmirea statelor de plata, a viramentelor pt. salarii, precum si a declaratiilor lunare in sistem electronic.
Inregistrarea in contabilitate a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe, precum si amortizarea acestora.
Intocmirea balantei de verificare, precum si a situatiilor financiar-contabile semestriale si anuale.
Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile.
Intretinerea relatiei cu Administratia Financiara, Casa de Sanatate si BCR-pt creditele acordate catre societate.
Tinand cont ca este vorba despre un grup de firme, aceleasi responsabilitati le am pt. fiecare firma in parte.

29.04.2010 - 01.08.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu contabilitate

Responsabilitati:

Am verificat zilnic:- intocmirea registrului de casa;
- operarea extraselor de cont bancar;
- introducerea marfii pe stoc de la furnizori;
- scoaterea marfii de pe stoc si facturarea acestea catre clienti;
- verificarea stocului de marfa prin efectuarea inventarelor saptamanale pt fiecare departament de marfa in parte.
Lunar intocmeam:- facturile de imputatii salariale, reprezentand depasire convorbiri telefon si combustibil;
- rapoarte privind vanzarile si stocurile de marfa;
- declaratiile privind impozitul pe venit din salarii.
Principalele responsabilitatii mi-au fost: - planificarea, organizarea si conducerea activitatii din cadrul departamentului financiar-contabil;
- raspundeam de organizarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- raspundeam de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
- reprezentam compania in cazul controalelor financiare de la ANAF;
- intocmeam la cererea conducerii analize economico-financiare;
- colaboram cu auditorul financiar si intern pentru indeplinirea misiunii acestora.

Realizari:

In cadrul companiei am avut in subordinea mea 4 persoane la departamentul financiar-contabilitate: contabila de gestiune, contabila de financiar, facturista si casiera.
In anumite situatii, cand o persoana din sudordinea mea nu era in firma, eu o inlocuiam.

16.11.2007 - 28.04.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Intocmirea actelor de casa si de banca, precum si inregistrarea acestora in contabilitate.
Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizori, precum si pt clienti.
Intocmirea statelor de plata, a viramentelor pt. salarii, precum si a declaratiilor lunare.
Inregistrarea in contabilitate a mijloacelor fixe, precum si amortizarea acestora.
Tinerea evidentei formularelor cu regim special, precum si darea in folosinta a acestora personalului din cadrul firmei.
Intocmirea balantei de verificare, precum si a situatiilor financiar-contabile semestriale si anuale.
Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile.
Intretinerea relatiei cu institutiile statului (Camera de Munca, Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Casa de Pensii).
Tinand cont ca este vorba despre un grup de firme, aceleasi responsabilitati le-am avut pt. fiecare firma in parte.

Realizari:

In perioada 16.11.2007-01.10.2008 am avut in subordine 1 persoana din departamentul financiar-contabilitate.
Dupa aceasta data si pana in 19.02.2010, ramanand singura pe acest departament, m-am descurcat in activitatea contabila impreuna cu secretara firmei, propunandu-i, invatandu-o si verificandu-o in activitatea contabilitatii primare.
Din 20.02.2010 si pana la plecarea mea din grupul de firme am condus singura atat contabilitatea primara, cat si cea financiara pt. fiecare firma in parte.

20.07.2007 - 15.11.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea in gestiune si in contabilitate a facturilor de materiale achizitionate de la furnizori.
Intocmirea actelor de casa si de banca, precum si inregistrarea acestora in contabilitate.
Intocmirea facturilor pt. clienti pe baza devizului si a situatiei de lucrari executate de catre firma, precum si inregistrarea acestora in contabilitate.
Intocmirea statelor de plata, a viramentelor pt. salarii, precum si a declaratiilor lunare.

23.01.2006 - 20.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: revizor contabil

Responsabilitati:

Intocmirea proiectului de buget pe anul in curs, a listelor de investitii, precum si a rectificarii acestora ori de cate ori este necesar.
Intocmirea statelor de plata, a viramentelor pt salarii, precum si a declaratiilor lunare si semestriale.
Efectuarea de plati.

Realizari:

In perioada 01.08.2006-01.04.2007 am exercitat controlul financiar preventiv pe anumite acte care cer aceasta viza si in acelasi timp am urmarit activitatea compartimentelor contabilitate si impozite si taxe, avand in subordine o echipa formata din 5 oameni.
In perioada 01.01.2007-20.07.2007 am primit un salar de merit pt munca deosebita depusa in cadrul institutiei.

15.11.2004 - 12.12.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

intocmirea actelor de casa.

studii

 

Facultati:

Universitatea Dimitrie Cantemir din Tg-Mures, facultatea de Stiinte Economice, sectia Finante-Banci-Contabilitate, 2000-2004.
Liceul Mecano-Energetic din Iernut, sectia Chimie-Biologie, 1996-2000.

Activitati extracurriculare

Foarte bune abilitati de analiza, atentie la detalii, flexibilitate si automotivare la locul de munca.
Actionez in urma unei planificari stategice, detin aptitudini de comunicare scrisa si orala, precum si o buna dezvoltare personala.

Premii

2012 Scoala Nationala a Femeilor Manager din Romania, desfasurat in Timisoara, program de specializare pentru ocupatia "Manager"- COD COR 112 029.
2012 Agentia pt Implementarea Proiectelor si Programelor pt Intreprinderi Mici si Mijlocii din Cluj-Napoca, curs-"Femeia manager a anului 2012".
2011 Centrul Regional de Formare Profesionala din Tg-Mures, curs-"Inspector resurse umane".
2010 "Consultant de nutritie si stil de viata"-Herbalife Romania.
2006 Universitatea Petru-Maior din Tg-Mures, seminar-"Proiecte cu finantare europeana in contabilitatea institutiilor publice".
2005-2006 Universitatea Politehnica din Timisoara, curs postuniversitar de perfectionare-"Management Competitiv-Resurse umane, financiare, si marketing".
2000-2001 International Computers School din Tg-Mures, curs operator calculator, contabilitate computerizata si limba engleza.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close