Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.06.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: agricultura

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Asigur gestiunea fizica a stocului de marfa
Opereaz in stoc miscarile de marfa. Pastreaz documentele justificative legate de stocuri
Efectueaz lunar inventarul stocului de marfa
Introduc marfa in stoc in baza documentelor de intrare .Efectueaz operatiuni de intrare in stoc a marfii Efectueaz receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
Verific documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
Inregistreaz, prelucreaz si pastreaz informatiile referitoare la situatia stocurilor
Propun comenzi, le lansez si le urmaresc pana la livrare;
Negociez contractele de achizitii, evaluez corect oportunitatea
acceptarii unui furnizor nou;
Mentin relatia cu furnizorii;
Coordonez sistemul de comenzi, centralizez achizitiile,Asigur achizitionarea eficienta de produse si servicii (mobilier, papetarie si consumabile, consumabile auto, pise schimb, combustibili, diverse);
• Raspund de receptionarea, verificarea si transmiterea la timp a facturilor si anexelor detaliate pentru furnizori;
• Contractez furnizorii, negociez, urmaresc si implementez conditiile• Verific calitatea produselor si serviciilor achizitionate;
• Organizez receptiile, verific situatia receptiilor conform documentelor de livrare si urmaresc inregistrarea in sistem a acestora;
• Rezolv cu furnizorii situatiile in care apar la receptie diferente cantitative si calitative fata de comanda lansata;
introduc in sistemul informatic factura si fac recentiile acestora. Calculul consumului lunar pe baza de rețeta de furajare
Responsabil SSM și PSI Operare sistem informatic SNIA menținerea relației cu autoritățile DIRECTIA SANITAR VETERINARA ,DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA , Apele Romane , APIA, DIRECTIA AGRICOLA

01.12.2015 - 30.04.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

Coordoneaz și organizeaz activitatea de achiziție non-marfă;
Identific furnizori/parteneri, negociaz, analizeaz și prezint managementului ofertele favorabile pentru materialele auxiliare (cele aferente producției);
Negociaz și perfecteaz contracte de furnizare materiale consumabile, servicii, piese de schimb, obiecte de inventar și mijloace fixe;
Particip la definirea soluției tehnice pentru materiale/echipamente de aprovizionat;
Lanseaz comenzi către furnizori;
Solicit documente de conformitate furnizorilor (declarații de conformitate, teste de migrare, etc);
Inregistreaz în SAP contracte pentru materiale auxiliare;
Inregistreaz în SAP comenzi de aprovizionare+recepții pentru piese de schimb, consumabile care nu trec prin stoc;
Inregistreaz in SAP comenzi de aprovizionare+recepții pentru mijloace fixe, obiecte de inventar și proiecte de investiții;
Particip la stabilirea și urmărirea stocului minim de materiale auxiliare (funcție de producție, spațiu de depozitare);
Stabileșc și urmăreșc comanda minimă/reper și aprobă comenzile;
Vizeaz facturile înainte de a fi transmise în contabilitate (verifică prețul, recepția, termenul de plată);
Verific integritatea stocurilor și urmărește înregistrarea consumurilor;
Urmăreșc încadrarea în bugetul stabilit a achizițiilor&consumurilor;
Inregistreaz în SAP mișcarea REUS-urilor (ambalaje returnabile);
Urmareștc trasabilitatea documentelor cu privire la REUS-uri și stabilește stocul de ambalaje la clienți;
Verifică și confirmă cu clienții stocurile de REUS-uri;
Urmăreșc trasabilitatea documentelor cu privire la REUS-urile primite cu marfă de la furnizori și ține evidența acestora;
Verific documentele ptr REUS-uri returnate de către firmele de transport; stabilește cantitățile de ambalaje de imputat către firmele de transport (dacă este cazul) și urmărește facturarea acestora;
Inregistreaz în SAP solicitările de plata în avans;
Valideaz (nivelul 1) propunerile de plată non-marfă.Analizez stocurile de materii prime si previzionez necesarul de
achizitii;
- Negociez contractele de achizitii, evaluez corect oportunitatea
acceptarii unui furnizor nou;
- Mentin relatia cu furnizorii;
- Coordonez sistemul de comenzi, centralizez achizitiile, selectez
ofertele, evaluez diversele canale de aprovizionare in functie de
calitate, servicii si costuri.• Asigur achizitionarea eficienta de produse si servicii (mobilier, papetarie si consumabile, consumabile auto, pise schimb, combustibili, diverse);
• Asigur implementarea politicilor si practicilor de achizitie;
• Contractez furnizorii, negociez, urmaresc si implementez conditiile contractuale;
• Analizez periodic piata si furnizorii (actuali si potentiali), comparatii de preturi, evaluari calitative ale serviciilor si produselor contractate;
• ma informeaza permanent asupra promotiilor acordate de catre furnizorii/producatorii materialelor, semifabricatelor, produselor, serviciilor stabiiite pentru achizitie pe categorii de produse (discounturi, bonusuri
• Elaboreaz rapoarte si analize periodice (lunare, trimestriale, anuale) ale activitatii si cheltuielilor de achizitie;
• Verific calitatea produselor si serviciilor achizitionate;
• Organizez receptiile, verific situatia receptiilor conform documentelor de livrare si urmaresc inregistrarea in sistem a acestora;
• Rezolv cu furnizorii situatiile in care apar la receptie diferente cantitative si calitative fata de comanda lansata;
• Raspunde de service-ul si garantia produselor achizitionate.
Recepția comenzilor in sistemul CSB ,bonuri de consum,note de transfer in SAPsi CSB ,inventare lunare in depozitele de materiale auzxiliare și ambalaje

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Emitere facturi si avize catre clienti
- Emitere documente de corectie (facturi si avize storno)
- Pregatirea documentelor necesare pentru livrarea marfurilor catre clienti (facturi, avize, declaratii de conformitate, etc), conform procedurilor de operare si respectand termenul de emitere
- Arhivarea avizelor, facturilor, bonurilor de transfer, etc.

Operare și emitere facturi și comenzi in sistemul SAP

01.09.2008 - 31.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist salarizare + resurse umane

Responsabilitati:

organizare activitatii persoanelor din cadrul departamentului resurse umane si distributia responsabilitatilor intre acestea;
evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare. urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la conturi a proceselor verbale de receptie, tabele cu sporurile acordate salariatilor;
calculul salariilor si editarea lor pentru toata societatea
centralizarea pe calculator in centralizatorul conturilor a datelor din conturile de salarii si din statele de plata de la departamentul financiar, a datelor necesare intocmirii raportului statistic lunar si anual si ale altor raportari statistice solicitate;
evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective, puncte de lucru. intocmirea situatiei cu numarul de personal care lucreaza in conditii speciale de munca si defalcarea fondului de salarii in fond salarii in conditii speciale de munca si fond salarii in conditii normale de munca;
- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta;
- evidenta tuturor salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare, a pensionarilor;
- intocmirea de grile de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii lor;
- intocmirea adeverintelor pentru dosarele de pensie cu contributia de asigurari sociale, vizarea lor la Directia Colectari Contributii, verificarea dosarelor de pensie si depunerea lor la Casa de Pensii;
- intocmirea fisei postului pentru toate functiile si meseriile din societate;
- anchete, atunci cand se constata abateri disciplinare;
Verificarea si centralizarea pontajelor,centralizarea concediilor de odihna ,a concediilor medicale si a tuturor documentelor justificative pentru salariati,intocmirea statelor de salarii in conformitate cu legislatia in vigoare,calcularea concediilor medicale si a concediilor de odihna,verificarea calcularii corecte a taxelor salariale atat pentru salariati cat si pentru societate,intocmire borderou card si numerar pentru plata salariilor,evidenta si distribuire tichete de masa,intocmirea si transmiterea catre institutiile statului a declaratiilor fiscale care cuprind taxele salariale,raportari lunare, trimestriale si anuale catre Institutul National de Statistica,intocmire fise fiscale salariati, declaratia 205 pentru venituri din alte sursedeclaratia 112,raportari Revisal si operare modificari conform legislatiei in vigoare,intocmire diverse documente legate de angajare, intocmire,modificare si incetare contracte de munca,intocmire adeverinte solicitate de salariati.
Intocmire lunar, trimestrial si anual diverse raportari catre grup, inclusiv bugetul de stat .Intocmirea statelor de salarii, calcularea concediilor medicale,concedii de odihna,intocmirea situatiilor centralizatoare asupra bugetului de stat,intocmire declaratii lunare, intocmire fise fiscale,intocmire diverse documente de personal pentru Inspectoratul Teritorial de Munca-adeverinte de vechime,decizii,contracte de munca , intocmire registru de casa, gestiune marfa,evidenta furnizori si incasari clienti.

01.10.2004 - 31.05.2008

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: secretara (2004-2006) inspector resurse umane (2006-2008)

Responsabilitati:

Secretariat. —primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
- primirea si transmiterea notelor telefonice;
- tehnoredactare de documente.
- realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta; furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei; asigurarea de protocol . Inspector Resurse Umane.
Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
Gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
Asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
Intocmeste si distribuie fluturasii de salarii.
Depune lunar la ITM actele doveditoare de plata a salariilor si toate celelalte acte necesare pentru indeplinirea conditiilor de legalitate a contractelor de munca.
Obtine avizele necesare pentru deschiderea si inchiderea carnetelor de munca.
Asigura necesarul de carnete de munca si opereaza in ele inregistrarile necesare.
Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale.
Verifica prin sondaj condicile de prezenta cu pontaje.
Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.
Intocmeste lunar un estimat privind cheltuielile cu salariile, precum si situatia privind cheltuielile totale, venitul net / salariat pe fiecare departament.
Intocmeste fisele fiscale.
Preia tichetele de masa de la firma de distributie, le distribuie pe baza de borderouri si intocmeste lunar rapoartele privind consumul si evidenta acestora.
La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte.



studii

 

Facultati:

2009 - 2009 Scoala Postliceala: Protectia Munci la Curs Inspector Protecti Munci din TARGOVISTE.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Economist la Universitatea Titu Maiorescu Bucuresti din BUCURESTI.
2005 - 2005 Scoala Postliceala: Resurse Umane la Curs Inspector Resurse Umane din BUCURESTI.

Premii

Certificari
Jan 2018 - Feb 2018: CIEL
Operare program CIEL - Salarii si CIEL - Contabilitate
Jan 2016 - Mar 2017: Operator CSB
operare CSB
Mar 2015 - Apr 2017: Operare in SAP

Jan 2014 - Feb 2015: Operare in programul CHARISMA

Calificari
Feb 2010: operare WizSalary

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close