Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.2000

obiectiv

 

Domenul de activitate: Resurse Umane, Educatie

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.06.2011

experienta profesionala

 

01.04.2009 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

27.10.2008 - 05.01.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice si distribuirea acestora;
- redactarea informarilor si comunicarilor generale;
- inregistrarea documentelor interne si externe;
- completarea bazei de date cu colaboratori, clienti;
- realizarea necesarului firmei;
- asigurarea unui flux informational eficient in cadrul firmei.

12.03.2008 - 25.10.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: manager assistant

Responsabilitati:

- TINEREA EVIDENTEI DOCUMENTELOR INTRATE SI IESITE DIN FIRMA PRIN REGISTRUL DE INTRARI - IESIRI; INTOCMIREA CORESPONDENTEI PENTRU DIRECTORI; TINEREA CORESPONDENTEI TELEFONIC SI PRIN FAX/ E-MAIL CU COLABORATORII/ CLIENTII FIRMEI, TINEREA EVIDENTEI FACTURILOR PRIMITE SI EMISE (SI AM URMARIT INCASAREA LOR); REALIZAREA OPERATIUNILOR BANCARE NECESARE BUNEI DESFASURARI A ACTIVITATII FIRMEI; VERIFICREA SI RAPORTAREA LA DIRECTOR CHELTUIELILE EFECTUATE DE ANGAJATII FIRMEI; REDACTAREA INSCRISURILOR DICTATE DE SEFI ;CLASAREA DOCUMENTELELOR; TEHNOREDACTAREA CONTRACTELOR SI INTOCMIREA OFERTELOR DE PRETURI; ACTIVITATI DE PROTOCOL SI RELATII CU CLIENTII

02.03.2006 - 10.03.2007

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: au pair

Responsabilitati:

Am avut grija de 4 copii.

15.07.2005 - 01.03.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- munca de secretariat: arhivare, primire si redirectionare clienti si colaboratori
-raspuns la telefon,
- verificarea si raspunderea la mail
- adeverinte pentru salariati
- activitati de protocol
- operare PC

studii

 

Facultati:

15.10.1996 - 15.06.2001 Colegiul National Mihai Viteazul , Romania , Sfantu Gheroghe , Graduation Average: 9,50 , Comments: theoretical highschool

01.10.2001 – 01.10.2005 :”1 Decembrie 1918” University of Alba Iulia , ”Facultatea de Drept si Stiinte Sociale” , Sociology Class , Comments : university degree

Premii

2003 : „Curs de formare Operatori –Introducere, validare si prelucrare date”- Alba Iulia
Noiembrie 2007: Atestat Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close