Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.08.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.1999

obiectiv

 

Dezvoltarea permanenta a abilitatilor si a aptitudinilor

Beneficii: 

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: events and voucher sales coordinator

Responsabilitati:

Crearea si implementarea strategiei de vanzari ( setare target/ tactici de vanzare / buget anual / plan de comunicare - BTL si media).
Coordonarea agentiei pentru implementarea planului de comunicare : creare materiale de promovare ( brosura,flyere, layout uri pentru online) si organizarea de evenimente pentru clientii actuali si potentiali.
Crearea si implementarea procedurilor interne.
Indeplinirea procesului de vanzare :oferta /negociere/ up sell si cross sell/ coordonarea departamentelor implicate/supervizare implementare evenimente / urmarirea semnarii contractului si a platii / obtinere de feedback
Contactarea de clienti noi pentru reteaua nationala - 22 cinematografe.
Intocmirea rapoartelor lunare si anuale.
Crestere anuala de 103% a profitului evenimentelor Cinema City

01.08.2011 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: call center manager

Responsabilitati:

Supervizarea uechipei de reprezentanti relatii cu clientii
Monitorizarea performantei echipei
Participarea la procesul de selectie de personal pentru call center si angajare ; training pentru noii angajati
Crearea de proceduri pentru apeluri primite/efectuate
Raportarea discrepantelor si a domeniilor unde trebuiesc aduse imbunatatiri
Dezvoltarea si implementarea sistemului de raportare,optimizarea programelor existente
Rezolvarea cerintelor mai dificile venite din partea clientilor
Colaborarea cu echipa IT din Romania si internationala pentru optimizarea aplicatiilor existente si oferirea de feedback pentru crearea de noi programe
Monitorizarea permanenta a site-ului si a aplicatiilor si raportarea catre IT a situatiilor de nefunctionare
Am dezvoltat si implementat sistemul de raportare si am contribuit cu feedback pentru dezvoltarea aplicatiilor necesare

01.03.2010 - 14.08.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei client- agentie
Bugetare,selectie furnizori,negociere preturi si termene de plata
Supervizarea echipelor de productie si creatie
Stabilirea de responsabilitati si deadline-uri,coordonarea echipei de implementare
Evaluarea proiectelor

15.07.2007 - 05.02.2010

Departament: marketing

Titlu Job: events marketing and sponsorships executive

Responsabilitati:

Dezvoltarea conceptului,implementarea si supervizarea diverselor proiecte globale si regionale( 1 mil EUR buget anual):
- conferinte de presa(lansare de produse,promovare concerte)
-diferite evenimente de business(meetinguri interne-200 participanti,petreceri-2000 participanti),intalniri anuale pentru clientii de business ( 6 orase,1000 participanti)
-sponsorizari locale (Romanian Open Tenis),targuri si expozitii(CERF)
-sponsorizari internationale (UEFA Champions League,Formula 1)
-concerte (Beyonce,Madonna)
-diverse tipuri de evenimente care sustineau activitatea departamentului de vanzari,campanii nationale de sampling (27 orase,2 saptamani,training si coordonarea echipei de 120 promoteri)
Activitati : selectie de furnizori,negocierea pachetului de sponsorizare,agrearea,intocmirea si semnarea contractului,brief si supervizarea agentiei de BTL,producerea materialelor promotionale (flyere,postere,spoturi radio,branding etc),logistica,coordinarea campaniilor web si a concursurilor.

Realizari:

-Datorita capacitatilor de bun organizator al evenimentelor de business
desfasurate la nivel national pentru clienti,am participat la cresterea
vanzarilor produselor promovate cu 30 % in zonele targetate
-Campaniile nationale de sampling de care m-am ocupat au generat cresterea vanzarilor cu 20 % in magazinele aflate in zonele de desfasurare a campaniilor
-Datorita abilitatilor de bun negociator,am redus costurile cu furnizorii
in ultimul an cu 10% fata de buget
-Am reusit sa dezvolt cu succes strategia pentru segmentul de tineri
pentru Vodafone

10.06.2006 - 15.07.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: assistant to the senior director of real estate,purchasing and car fleet

Responsabilitati:

Activitati administrative
Organizarea sedintelor,a conferintelor si a evenimentelor pentru tot departamentul (300 persoane)
Rezervari biletele de avion,cazare etc pentru toti membrii departamentului
Raportari saptamanale referitoare la numarul de ore lucrate pentru colaboratori
Operarea in sistemul de salarizare
Pregatirea prezentarilor powerpoint ,meeting agenda ,minuta sedintelor

Realizari:

Am participat la programul de implementare a agentiei de turism globale.
Am obtinut reduceri de costuri la cazari,bilete de avion,inchiriere sali pentru evenimente.

01.03.2004 - 01.04.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: telemarketer

Responsabilitati:

Colectarea informatiilor de la clientii existenti si potentiali
Centralizarea informatiilor si oferire feedback catre managerul de campanie

09.02.2002 - 09.06.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: major accounts consultant

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor de la clientii de business si de la colegii din Departamentul Vanzari (3000 conturi alocate;20 apeluri/ora)
Rezolvarea cererilor intr-un mod profesionist
Operarea in bazele de date si anumite aplicatii specifice
Respectarea unor proceduri ,deadline-uri ,standarde referitoare la calitate si cantitate

Realizari:

Training pentru colegii noi.

04.02.2000 - 04.01.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Coordonarea furnizorilor,intocmirea comenzilor
Supervizarea activitatilor de vanzare
Merchandising
Coordonarea echipei de vanzatori(distribuire indatoriri,motivare,stabilire performanta)
Recrutare si selectie personal,training
Intocmire payroll,inventar
Contabilitate primara

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice Bucuresti,Facultatea de Comert (1995-1999)
Colegiul National ' Mircea cel Batran ' Rm Valcea(1991-1995)

Activitati extracurriculare

aptitutidini de comunicare
project management
organizare,atentie la detalii
gandire analitica
spirit de munca in echipa
creativitate

Premii

Comunicare si Relatii Publice,Eurocor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close