de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.04.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.07.2011

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: executive search

Responsabilitati:

Responsabil pentru derularea proiectelor de recrutare si head hunting.
Testarea si evaluarea personalului pe baza compotentelor profesionale si comportamentale cerute de beneficiarul proiectulului.

01.02.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Responsabil pentru implementarea strategiei de vanzari a companiei si coordonarea fortei de vanzari si a departamentului Customer Service.

01.11.2014 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: practical business advisor

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii am fost implicat activ in livrarea proiectelor de consultanta catre diferite companii din diverse domenii de activitate, in toate ariile de competenta ale companiei:
- diagnoza organizationala;
- optimizare de procese, sisteme;
- optimizare de structura;
- talent management si recrutare;

01.10.2013 - 31.12.2014

Departament: management

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Asigurarea suportului activitatii directorului de magazin.
Coordonarea controlului personalului si activitatilor din magazin, in vederea functionarii eficiente, respectarii programului si procedurilor de lucru si incadrarii in bugete asa cum au fost stabilite de directorul de magazin.
Asigurarea implementarii corecte in magazin a activitatilor de vanzare (expunerea marfurilor conform planurilor de amenajare, consilierea clientilor – customer care).
Asigurarea pregatirii si controlul inventarelor si contabilizarea corecta a verificarilor de stoc.
Verificarea proceselor de comandare a marfurilor pentru magazin, urmarirea respectarii termenelor de livrare, actionand permanent in vederea dimensionarii favorabile a stocului in magazin urmarind incadrarea in bugetele de stoc.

Controlul stocului (vechi si nou) si asigurarea unei rotatii corecte pentru magazin.

01.04.2012 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Asigurarea suportului activitatii directorului de magazin.
Coordonarea controlului personalului si activitatilor din magazin, in vederea functionarii eficiente, respectarii programului si procedurilor de lucru si incadrarii in bugete asa cum au fost stabilite de directorul de magazin.
Asigurarea implementarii corecte in magazin a activitatilor de vanzare (expunerea marfurilor conform planurilor de amenajare, consilierea clientilor – customer care).
Asigurarea pregatirii si controlul inventarelor si contabilizarea corecta a verificarilor de stoc.
Verificarea proceselor de comandare a marfurilor pentru magazin, urmarirea respectarii termenelor de livrare, actionand permanent in vederea dimensionarii favorabile a stocului in magazin urmarind incadrarea in bugetele de stoc.
Planificarea si controlul promotiilor, implementarea corecta a schimbarilor aduse promotiilor active.
Implicarea activa si directa in cadrul proceselor de evaluare a performantei.
Supravegherea starii echipamentelor tehnice si instalatiilor, protectia patrimoniului.

01.12.2008 - 30.04.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: trainer - formator

Responsabilitati:

Planificarea, efectuarea, evaluarea şi îmbunătăţirea instruirii personalului în Praktiker România (punct de lucru Piatra Neamt). Scopul instruirii este dezvoltarea competenţei personalului. Accentul activităţii de instruire a personalului este pus în cadrul organizaţiei pe dezvoltarea competenţelor profesionale şi personale ale angajaţilor, pe importanta satisfacerii cerinţelor, necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor precum şi pe conştientizarea consecinţelor neîndeplinirii cerinţelor, atât pentru organizaţie cât şi pentru personalul acesteia.

01.11.2005 - 31.12.2008

Departament: altele

Titlu Job: primitor - distribuitor

Responsabilitati:

Verificarea actelor de livrare conform legislaţiei in vigoare, recepţia mãrfurilor (cantitativ si calitativ) şi distribuirea lor catre departamentele interne. Colaborare şi comunicare eficientã cu reprezentanţii furnizorilor.

01.12.2003 - 30.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Prezentarea mãrfurilor la standard european, efectuarea de comenzi cãtre furnizorii din ţarã şi strainãtate, relaţionare directã cu clientul, consultanţã si consiliere client.

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate: Pedagogie Muzicala la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu: Matematica / Fizica la Colegiul National Spiru Haret din Ploiesti.

Premii

Certificari
May 2011 - May 2011: Train the Trainers - Certificare
Metode de training pentru forta de vanzare.

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
- instruirea forţei de vanzare;
- identificarea nevoilor de instruire a membrilor forţei de vanzare;
- elaborarea planului de instruire a membrilor forţei de vanzare;
- implementarea planului de instruire a membrilor forţei de vanzare

Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L
Mar 2011 - Mar 2011: Dinamica si dezvoltarea echipei - Certificat de absolvire
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
1. Coordonarea perfecţionarii forţei de munca:
- identificarea domeniilor de calificare necesare;
- stabilirea programelor de perfecţionare;
2. Dezvoltarea activitaţii profesionale proprii:
- identificarea necesarului de autoinstruire;
- identificarea surselor de informare;
- structurarea informaţiilor de probleme.

Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L
Oct 2010 - Oct 2010: Introducere in competenţele schimbarii / Certificat de absolvire
Perfecţionare – „Introducere in competenţele schimbarii” / Certificat de absolvire

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare:
- identificarea obiectivelor de vanzare de realizat;
- alegerea instrumentelor de mãsurarea a nivelului de atingere a obiectivelor de vanzare propuse.

Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close