 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 17.04.1976 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:14.07.2011 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Brasov Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2017 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: executive search Responsabilitati: Responsabil pentru derularea proiectelor de recrutare si head hunting.
Testarea si evaluarea personalului pe baza compotentelor profesionale si comportamentale cerute de beneficiarul proiectulului. |
|
01.02.2016 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: sales manager Responsabilitati: Responsabil pentru implementarea strategiei de vanzari a companiei si coordonarea fortei de vanzari si a departamentului Customer Service. |
|
01.11.2014 - prezent Departament: educatie / training / arte Titlu Job: practical business advisor Responsabilitati: In cadrul acestei companii am fost implicat activ in livrarea proiectelor de consultanta catre diferite companii din diverse domenii de activitate, in toate ariile de competenta ale companiei:
- diagnoza organizationala;
- optimizare de procese, sisteme;
- optimizare de structura;
- talent management si recrutare; |
|
01.10.2013 - 31.12.2014 Departament: management Titlu Job: director adjunct Responsabilitati: Asigurarea suportului activitatii directorului de magazin.
Coordonarea controlului personalului si activitatilor din magazin, in vederea functionarii eficiente, respectarii programului si procedurilor de lucru si incadrarii in bugete asa cum au fost stabilite de directorul de magazin.
Asigurarea implementarii corecte in magazin a activitatilor de vanzare (expunerea marfurilor conform planurilor de amenajare, consilierea clientilor – customer care).
Asigurarea pregatirii si controlul inventarelor si contabilizarea corecta a verificarilor de stoc.
Verificarea proceselor de comandare a marfurilor pentru magazin, urmarirea respectarii termenelor de livrare, actionand permanent in vederea dimensionarii favorabile a stocului in magazin urmarind incadrarea in bugetele de stoc.
Controlul stocului (vechi si nou) si asigurarea unei rotatii corecte pentru magazin. |
|
01.04.2012 - 31.10.2013 Departament: vanzari Titlu Job: director adjunct Responsabilitati: Asigurarea suportului activitatii directorului de magazin.
Coordonarea controlului personalului si activitatilor din magazin, in vederea functionarii eficiente, respectarii programului si procedurilor de lucru si incadrarii in bugete asa cum au fost stabilite de directorul de magazin.
Asigurarea implementarii corecte in magazin a activitatilor de vanzare (expunerea marfurilor conform planurilor de amenajare, consilierea clientilor – customer care).
Asigurarea pregatirii si controlul inventarelor si contabilizarea corecta a verificarilor de stoc.
Verificarea proceselor de comandare a marfurilor pentru magazin, urmarirea respectarii termenelor de livrare, actionand permanent in vederea dimensionarii favorabile a stocului in magazin urmarind incadrarea in bugetele de stoc.
Planificarea si controlul promotiilor, implementarea corecta a schimbarilor aduse promotiilor active.
Implicarea activa si directa in cadrul proceselor de evaluare a performantei.
Supravegherea starii echipamentelor tehnice si instalatiilor, protectia patrimoniului. |
|
01.12.2008 - 30.04.2012 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: trainer - formator Responsabilitati: Planificarea, efectuarea, evaluarea şi îmbunătăţirea instruirii personalului în Praktiker România (punct de lucru Piatra Neamt). Scopul instruirii este dezvoltarea competenţei personalului. Accentul activităţii de instruire a personalului este pus în cadrul organizaţiei pe dezvoltarea competenţelor profesionale şi personale ale angajaţilor, pe importanta satisfacerii cerinţelor, necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor precum şi pe conştientizarea consecinţelor neîndeplinirii cerinţelor, atât pentru organizaţie cât şi pentru personalul acesteia. |
|
01.11.2005 - 31.12.2008 Departament: altele Titlu Job: primitor - distribuitor Responsabilitati: Verificarea actelor de livrare conform legislaţiei in vigoare, recepţia mãrfurilor (cantitativ si calitativ) şi distribuirea lor catre departamentele interne. Colaborare şi comunicare eficientã cu reprezentanţii furnizorilor. |
|
01.12.2003 - 30.11.2005 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator comercial Responsabilitati: Prezentarea mãrfurilor la standard european, efectuarea de comenzi cãtre furnizorii din ţarã şi strainãtate, relaţionare directã cu clientul, consultanţã si consiliere client. |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2004 Facultate: Pedagogie Muzicala la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu: Matematica / Fizica la Colegiul National Spiru Haret din Ploiesti.
Premii Certificari
May 2011 - May 2011: Train the Trainers - Certificare
Metode de training pentru forta de vanzare.
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
- instruirea forţei de vanzare;
- identificarea nevoilor de instruire a membrilor forţei de vanzare;
- elaborarea planului de instruire a membrilor forţei de vanzare;
- implementarea planului de instruire a membrilor forţei de vanzare
Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L
Mar 2011 - Mar 2011: Dinamica si dezvoltarea echipei - Certificat de absolvire
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
1. Coordonarea perfecţionarii forţei de munca:
- identificarea domeniilor de calificare necesare;
- stabilirea programelor de perfecţionare;
2. Dezvoltarea activitaţii profesionale proprii:
- identificarea necesarului de autoinstruire;
- identificarea surselor de informare;
- structurarea informaţiilor de probleme.
Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L
Oct 2010 - Oct 2010: Introducere in competenţele schimbarii / Certificat de absolvire
Perfecţionare – „Introducere in competenţele schimbarii” / Certificat de absolvire
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare:
- identificarea obiectivelor de vanzare de realizat;
- alegerea instrumentelor de mãsurarea a nivelului de atingere a obiectivelor de vanzare propuse.
Furnizor de formare profesionalã a adulţilor - S.C. Univers Management Consulting S.R.L
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|